روايات

رواية شهد وفارس الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة أحمد

رواية شهد وفارس الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة أحمد

رواية شهد وفارس البارت الرابع

رواية شهد وفارس الجزء الرابع

رواية شهد وفارس الحلقة الرابعة

مروان:ف اي يابني
فارس:شهد يامروان
مروان:ملها
فارس:هحكيلك ف العربيه
مروان : يلا انا جي معاك
ركبو العربيه وفارس حكالو الي روان قالتو ووصلو المول لقو روان بتعيط
فارس:اي الي حصل
روان بعياط:هيا كانت بتجيب حاجه من المحل وقالتلي روحي هاتي الكوفي ونتقابل ف المكان الي كنا فيه رجعت ملقتهاش
فارس بشرود:مفيش غيرو
مروان:عامر؟
فارس:ايوا
لقه فارس موبايلو بيرن:الو
عامر:اهلا ب البطل

 

 

فارس:مين معيا
عامر:معقول مش عارفني
فارس:فين مراتي
عامر:قولتلك الي عايزه بخده
فارس:لو مسيت شعره منها متزعلش من الي هيحصل فيك
فارس حاول علي قد م يقدر يطول مده المكلمه ونجح
اتصل ب حد:هبعتلك رقم تعرف مكانو بسرعه وبالفعل بعتلو المكان وطلع مخزن ف صحرا
فارس:انا رايحه
مروان وشهد:خدي معاك
فارس: بسرعه
ركبو الاتنين ورا ووصلو بعد ساعه ونص
نزل فارس بسراعه كان ف بودي جردات مسك اول واحد وتني رقبته والتاني خبطه ب المسدس و
راح فارس المخزن بس لاقه بودي جردات وضربهم بعد.كدا اتسحب ل حد جوا بقا باب مقفول حاول يفتحه فتحه ودخل ضلمه وريحه وحشه بس سمع صوت
شهد:اااااه ياضهري اهههه اهههه ياعضمييي
فارس: شهد شهد
شهد:انا هنا يافارس الحقني
فارس نور كشاف الموبايل وراح ليها فك الحبل بس
عامر:بطل قصتنا وصل كنت عارف
فارس: بصلو عايز اي ياعامر

 

 

عامر:عايز روحك والسنيوره
فارس حاول يتمالك اعصابه
بس شهد وقفت قدام فارس بقوه
شهد:لو عايز تاخد روح حد ف خد روحي انا عندي اموت ولا حد يلمسني او يقرب مني غير فارس
فارس كان نفسه يحضن شهد بس مسك نفسه
شدها فارس ورا ضهرا وقال: زي م قالت كدا ف مشينا ولا عايز تقلبها دم
بص ليهم عامر بشرود:امشو بس مش هسبكو ف حلكو صدقني هقتلك يا فارس أو مراتك مش هخليكو مبسوطين
كل ده ومروان وروان بيصورو الي حصل اساسا
طلعو واول م طلعو شهد حضنت فارس:كنت خايفه اوي ل ملحقش اشوفك كان هيموتني يافارس
بصلهت فارس بوجع:كنت هموت بعدك
وراحو كلهم نحيت العربيه روان اخدت شهد ف حضنها ونامت والعربيه ف صمت تاااااام
______________________

 

 

عند فارس وشهد
بعد م وصلو شال شهد وطلعها ونايمها علي السرير ونام جنبها بليل صحي فارس علي صوت شهد
شهد:ابعد عني فارس الحقني وقامت مفزوعه
فارس:شهد شهد قومي ده كبوس قامت شهد بفزع وحنضتو وقعدت تعيط (عيوطه اوي)
__________________
عند مروان قعد يفكر في روان الي خطفت قلبو :غبي مختش رقمها
افتكر أن روان معها موبايل شهد ف قال يروح يخدو منها بحجه أن فارس مع شهد ومش هيقدر يسبها وب المرا يعرف اسمها وهيا مين وهوا الي وصلها ف عارف العنوان
عند روان لقت الباب بيخبط
روان:ايوا جيا يالي بتخبط
روان:استاذ مروان اهلا ف حاجه
مروان:لا بس موبايل شهد بس معاكي وهيا عايزه بس فارس مش هيعرف يجي عشان هوا مع شهد وكدا
روان بصتلو:اه تمام وراحت تجيب الفون وادتهولو
مروان:هوا ممكن اعرف اسمك
روان:روان اسمي روان
مروان:والله كلو روان ومروان
روان:تصدق صح نفس الاسم بس الفرق ال ميم
مروان:انتي نزله؟
روان:ايوا
مروان:طب ممكن اتمشي شويه معاكي
روان:تمام برحتك
و ب الفعل اتمشو وهما مشيين لقو راجل بيبع غزل البنات
روان:الله ونبي تعالي نجيب بسراعه قبل م يمشي وطلعت تجري
مروان:اي ده ماشي مع بنت خالتي
راح ليها واشتري كل الي مع الرجل
روان:اي ده كلو انا كنت عايزه واحده او اتنين

 

 

مروان:مفيش حاجه تغلي عليكي
بصتلو روان وابتسمت لأنها تقريبا ابتدت تحبو
اتمشو واتكلمو شويه
مروان:ممكن اسئلك سؤال
روان:اي هوا
مروان:حبيتي قبل كدا
روان:لا
مروان: لي لا
روان: ملقتش الشخص الي عايزه
مروان:هتلاقيه أن شاء الله
واتكلمو شويه كمان وتقريبا بقو صحاب واخدو رقم بعض

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية شهد وفارس)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *