روايات

رواية بنت قلبي الفصل التاسع 9 بقلم منة علي

رواية بنت قلبي الفصل التاسع 9 بقلم منة علي

رواية بنت قلبي البارت التاسع

رواية بنت قلبي الجزء التاسع

رواية بنت قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم منة علي
رواية بنت قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم منة علي

رواية بنت قلبي الحلقة التاسعة

وقفنا البارت الي فات لم حور كانت رامي الشركة لي مراد وقفت لم شافت مراد
حور انت جاي تتقدم لي لية
مراد . انا مش نقصك ابعدي دلوقتي
حور. لية لتكون مفكر انك تنتقام مني
مراد يابو ومشي وهو بياخد النفس بالعافيه وفجأة أغمي علية
حور جريت وقالت .مراد مراددد رد انت كويس
ورنت علي أهلها
حور. الوا
الام .ايوا يحور صوتك مالها
حور انتي عارفه عنوان شقة مراد
ايوة في حاجة
حور لا بس قولي بسرعة
الام قالت الرقم
حور .هكلمك بعدين واحدا تاكسي وطلعت مراد ملقتش حد من اهلوا
حور .مراد انت كويس
مراد لا انا مخنوق اوي وحضنها
حور حاولت تبعده معرفتش في الاخر فضلت زي ماهي بس قلبها دق بسرعة كبيرة لدرجة أن مراد حس بيها بعد
مراد بتعب وضوح .انا اسف مانش قصدي
حور .عادي وحسن أن مراد بدأ يدوخ
حور .مراد قعدا وانا عهملك كمادات
وعملت كمادات وجت تمشي مراد ماسك ايدة
مراد ممتشيش خليك جنبي
حور .بس انا اتاخرت ولازم امشي
مراد .معلش خليك معي
حور.حاضر

 

 

 

 

 

 

مراد نام علي رجل حور وحور اعتراض في الاول بس لم حيت بتعب مراد سكت
………….✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند زين عمل يكسر في المكتب وناد علي ريهام
زين . ريههههام
ريهام بخوف .نعم
زين اقعدي فاهمين كل حاجة من يوم مشفتي عز
ريهام بارتباك .حا حاضر
انا عند اخت هي الي قابلت عز ولاسف حبتوا وعز كان قاصد انو يخليها تحبو علشان عرف اني اختة واني شغل في الشركة عند حضرتك قرر يخطفة ويسبها مقابل اني اساعده انوا ياخد كل الصفقات من حضرتك ولم مراد لية عرف ساعدني زادني ورق غلط اتدهول واللة بس هو مش عمل حاجة
وزين .ماشي تقدري تخرجي ورح بيت مراد
………….✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند ميرا قاعد قلقان وحست اني في شيء غلط
بنت علي حور
ميرا .الوا حور انتي كويسة
حور .ايوة بس مراد مش كويس وقاعدت تعيط
ميرا .في اية الوا انتي فين دلوقتي
حور انا عند مراد ممكن تجيب ماما وبابا ووتجاي
ميرا حاضر
واخيرا ميرا أهله.واهل حور ورحوا وابوميرا رن علي أبو زين
……… ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨في بيت مراد أهل مراد وصلو دخلوا لقوا مراد نايم على رجل حور وبين عليه التعب

 

 

 

 

 

 

ام مراد ..مراد ماله وانتي جارتي ازي
حور انا كنت ماشية راحيه الشركة اتفاجات بمراد وكان بين علية التعب رنينت عليكوا محدش رد كلمت ماما قالت لي علي العنوان وجبت مراد وعملتها كمادات وهو نائم بس لسة تعبان وبصراحة أنا كنت خائفة علشان انا وهو في الشقة لوحدنا فقالت أميرا ترن علي بابا يجي لغاية لم حضرتك تجيوا وآية هكمل لقيت ام مراد جريت علي مراد
الام بخوف علي مراد.مراد حبيبي انت تعبان مراد رن علي الدكتور يا عامر
عامر بقلق حاضر الجرس رن حور فتحت شافت زين وقاعدت تعيط زين استغراب وحضنها وقالها اهدي ياحور ياحور اهدي
حور .مراد تعبان اوي وانا خايف اوي
في نفس الوقت ميرا تطلعت وشافت زين حضن حور حسان بنغزة في قلبها واتعصبت بس لقت حور بتعيط
ميرا بغضة .حور حبيتي مالك بتعيط ليها قلقاتين عليكي
حور .مراددد تعبان انا كنت رايحة الشركة شوفتها وكانت هتعصب علية بس لقيتها أغمي عليها زين جري لمراد لاقها تعبان اوي
………✨✨✨✨✨✨✨عند عز
عز .اي رائيك نبدا باي نموتك ولا انتي عرفة
اخت ريهام . والله معملتش حاجة سبني
عز .دي جزاك اختك مجابتش الورق هعمل اية فيك دلوقتي هم بس قدمها ٢٤ساعة

يُتبع ..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *