روايات

رواية أسيرة الصاوي الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم ساجدة جمال

رواية أسيرة الصاوي الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم ساجدة جمال

رواية أسيرة الصاوي الجزء الثاني البارت السابع

رواية أسيرة الصاوي الجزء الثاني الجزء السابع

رواية أسيرة الصاوي الجزء الثاني الحلقة السابعة

ف صباح يوم جديد تسيتيقظ اسيل
اسيل: ماماااااا
تاليا: عايزة اي ي حيوانه بتجعري لي
اسيل: جعااااانه ي ناااااس جعااانه يبشر
تاليا: الصبر يرب كنت بتوحم عليكي ي سيدرا الكلب اهو جالي نسخة اوسخ
اسيل بخبث: اممم خلاص بقا اما نروح عند سيدرا هخليها تقلب عليكي عشان مش عجبك ان ف نسخة منها
تاليا بفزع: لا ونبي دي شيطانه
اسيل: طب يلا عشان جعاانه
تاليا بخنق: خلاص هتبلعيني تعالي اطفحي
اسيل: تشكرات تشكرات اومال الولا ادهم فين
تاليا: هتلاقية نايم فوق
اسيل: طيب هشوف واجي
تاليا: لا سيبية نايم ف حالو
اسيل:: ماتخفيش بس
وطلعت فوق
اسيل بصرااخ: ااادهمم
ادهم:…….

 

 

 

 

 

 

اسيل بخبث نا هقومك بمعرفتي وشغلت اغاني عالية
ادهم بفزع: الله يحرقك ايي بنتي نتي مابتعرفيش تقعدي ساكته ابدا ربنا يهدك ي شيخة
وكمل نوم
اسيل: انتا شكلك هتغلبني معاك نا ماشية
ادهم احسن بردو
اسيل راحت جبت تلج وراحت لية تاني
وحطتها ف ع ضهرو عشان نايم بدون تيشرت
ادهم: اه ي مهزاءة والله منا سايبك
اسيل وهي بتجري لتحت: ماماااااا الحقيني ابنك هيكلني
تاليا: احسن تستاهلي
ادهم: وربي لعلقك ي كلب البحر نتي
وبيلفو حاولين السفرة
اسيل: خلاص تعبت حوقك عليا
ادهم: نتي لطخ يبت اتكلمي عدل بدل مااعدلك اسمها حقك اي القرف اللي بتقولية دا
تاليا: ماهي بتقول ي ادهم حقوكو عليا اهي
ادهم: لا يماما قصدها حقك بس بتقولها بمرقعة
اسيل بضحك: حبيبي اللي فهمني
تاليا: حيوانه 😂

 

 

 

 

اسيل بردح: ماخلاص ي خويا نتا وهي نزلين شتايم فيا وساكته ولا نتا وهي نقطوني بسكتكم عشان معملش الجلاشة معاكو اشطا ي شق
ادهم وتاليا بصدمه: مين دي ثم كمل بجري تعاليلي نا كنت هسيبك بس قسم بالله ماهيحصل وطلعو يجري ورا بعض
فكوكو من دول دلوقتي
نروح عند فريدة
مالك: ها ي بابا وصلت للحقير عمر
سليم: هرب بس هجيبو وهندمو ع اليوم اللي فكر بس انو يعمل كدا ف بنتي او ف اي واحدة غير بنتي الو****
فريدة: بابا ممكن طلب
سليم نعم
فريدة: عايزة اروح اغير جو ممكن(ي شيخة اتلهي لسة طالعة من مشكلة وعايزة تغيري جوا تبا لكي 😂)
سليم: هو دا وقتو يعني مش اما نشوف الزفت اللي كان خطفك دا
وبعدين نبقا نروق كدا ونعمل اللي عاوزينه
فريدة ببكاء: خلاص يبابا محصلش حاجه (ونبي ماعندك دم)
سليم نفخ ومشي
سيدرا لسة مقموصة منو مابتكلموش غير ان تصحية وتظبط الهدوم لية غير كدا لا
ومالك ملخوم مع ابوة عشان يجيبو عمر
وادهم واسيل غنين ع التعريف 😂
تسريع الاحداث

 

 

 

 

 

ف المطار
عمر: ازاي حضرتك نا ممنوع من السفر نتا متعرفش نا مين(اصبر بس وهما هيعرفكو انتا مين دلوقتي 🤌)
الشخص: ي فندم ع راسي بس الورق بتاع حضرتك عملتو ع الكمبيوتر بس جالي ان حضرتك ممنوع من السفر
عمر بغضب: كلملي المدير بتاع هنا حالا
المدير جة: اي ي فندم ف مشكله
عمر:اه في ازاي نا ممنوع من السف، ر
سليم من وراه: عشان حضرتك خطفت بنت رائد ونشر صورك ف كل حتة عشان اللي يلقيك ف مكان يبلغني وقفلت جواز السفر بتاعك ي عمر ي جغفري هه
عم،ر بارتباك: انتا بتقول اي ي جدع نتا ونتا مين اصلا عشان تكلمني كدا(دا نتا هتبوس ايدو اصبر بس 🤌😂)
سليم بغرور لا يليق الا بة: احب اعرفك بنفسي نا الرائد سليم الصااوي وابو فريدة اللي خطفتها وكنت عايز تتعدي عليها ووقعت ف يد ما لا يرحم سليم بصوت جهوري خدوووه

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أسيرة الصاوي الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *