روايات

رواية عرين الأسود الفصل الخامس 5 بقلم يمنى محمد

رواية عرين الأسود الفصل الخامس 5 بقلم يمنى محمد

رواية عرين الأسود البارت الخامس

رواية عرين الأسود الجزء الخامس

رواية عرين الأسود الحلقة الخامسة

دعاء كانت لسه تحت تأثير التخدير مش حاسه بحاجه
في الشركه
سامح.. أنا هعرف اوصله كويس وخرج هو وأحمد من الشركه
و طلعت وراهم نهى تقولهم هو فيه ايه بس محدش كلامها وسابوها ومشيوا
نهى اتصلت بحسن بس حسن مبيردش بعتتله مسج حكتله فيه الا حصل
حسن مش فاضي يرد هو في ايه ولا ايه
دعاء بتحول تفوق من الدوخه الاهي فيها بسبب المخدر
ومش عارفه ايه الا حصل بتحاول تتحرك ج*سمها متكسر
و تتفاحي
بحسن قاعد قدام الس*رير على كرسي
تتفاجأ بتَوجده معاها في اوضه
انت عملت فيه ايه يا ح*يوان
وحسن بيولع سجاره وساكت
قالها اهدي كده يا دكتوره
وانا احكيلك ايه الا حصل ما بينا
حسن يقول لدعاء
اهدي كده يا دكتوره وانا هفهمك كل حاجه
بس اخلص سجارتي تكوني هديتي شويه من العصبيه دي علشان نعرف نتكلم
دعاء منهاره من العياط
وبترد عليه وتقوله انت وق*ح

 

 

 

 

 

 

يرد حسن بابتسامه بكل برود شكرا
وطلع البلكونه يشرب السجاره
بص عليه لقاها لسه قاعده بتعيط
اتنرفزت قوي شخط
فيها انا قولت ايه قومي الب*سي هدومك صوته كان عالي
****************
لدرجه ان طلعت في الجنينه سامع صوته بيكلم نفسه
طلعت😗😗 لما سمع حسن بيقول كده
=(حظك اسود يا دكتوره ايه الا وقع في حسن)
تقوم دعاء
منهاره من العياط تل*بس ملابسه
وقعدت منهاره
مش عارفه ايه الا حصل بينهم
👈دخل حسن قعد على كرسي قدامها
دعاء/ انت شيطان مستحيل يكون في بنادمين كده
حسن يرد عليها يقولها
/اسمع يادكتوره انتي زعلانه ليه انتي جايه معايه بمزاجك
وركبه معايه العربيه بكيفك قدام الناس وصحبتك

 

 

 

 

 

تشهد بكده وقبل ماتركبي العربيه معايه
احنا متفقين نروح عندي المزرعه نقضي
وقت سواء ولما جيته هنا لقيت معاكي كاميره فيديو
(الكاميرا دي حسن جابها صور بيها دعاء بعد ما حقنها المخدر وكانت في الفديو مبسوطه من إلا بيحصل من أثر المخدر )
بتصوري علشان تستغليني بالفديو ده وتسوميني.
علشان تبقى مديره المستشفى تاخدي مبلغ من الفلوس وكمان خطيبك دكتور احمد شريك معاكي في الموضوع ده وبيشجعك انك تستغليني
ولما انا عرفت بأمر الكاميره اتخنقت معاكي ومردتش.
اديكي فلوس
قمتي انتي بعتي لخطيبك الرساله دي علشان تستغلوني شفتي يا دكتوره انتي واحشه ازي
😡
كل ده ودعاء مصدومه مش عارفه ترد عليه
مش عارفه تتكلم من تفكير الش*ط١يطاين تفكيره
يكمل حسن كلامه بكل
وقاحه وبرود
حسن

 

 

 

 

 

 

دلوقتي هتلاقي اخوكي وخطيبك جاين في السكه
وانا كمان هبلغ الشرطه واحكيلهم على إلا حصل منك
علشان تستغليني.
ويشوفوا الف*ديو
قوم بقااا يادكتوره
تت*فضحي انتي واخوك وخطيبك
قدام الناس كلها والف*ديو يتنشر على جميع مواقع التواصل الاجتماعي
انا مش فارق معايه حاجه انا راجل
قوم بقااا اسمك يتشطب من النقابه انت وخطيبك
يعني هتاذي خطيبك
ومش بس كده تتحبسي كمان يعني هتبوظي سمعه اخوكي في وسط الشرطه
ويطلع منها ياعيني شوفتي انتي عميلك وصلت اهلك لفين
اتقلبت الطربيزه عليكي يا دودو بضحك وبشماته

 

 

 

 

 

 

دعاء ردت علي كلامه ض*ربته بالقلم
وقالتله انت ح*يوان
لكن ازي حسن بدران ي*نضرب من بنت ازي
حسن بقاا رد فعله قام على دعاء ض*رب
بالاقلام وهي ت*صرخ وحط ايده على رق*بتها شبه بي*خنقه وصوت عالي جدا وت*عصب
حاد ياريت بس على كده وانتي خارجه من باب المزرعه اقري الفاتحه على روح خطيبك واخوكي انا إلا ه*موتهم ونقول دا ان، تحروا من ال*فضيحه
وانتي مهما تقولي محدش هيصدقك هيقولوا الناس حاقده وكذاب كل ده وهو حاطط ايده على رقبه دعاء غير ده كل بقااا يا دكتوره انا لسه ك*اسر عينك
دلوقتي دي الحاجه الوحيده. الا حقيقه ويبعد ايده عن رقبه دعاء
دعاء ب*تصرخ
وبتعيط وبتلطم على وشها وبتقوله
م*وتني احسن اق*تلني اديني ر*صاصه الرحمه وم*وتني
رد حسن عليها بكل برود
وقالها لا انا هديكي قبله الحياه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عرين الأسود)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *