روايات

رواية بنت قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة علي

رواية بنت قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة علي

رواية بنت قلبي البارت الحادي عشر

رواية بنت قلبي الجزء الحادي عشر

رواية بنت قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم منة علي
رواية بنت قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم منة علي

رواية بنت قلبي الحلقة الحادية عشر

وقفنا البارت الي فات لم عمر رح عند زين وشف ملك وهيحب وعز هدد ريهام
ريهام .الوا يامراد لية عز رن عليا وقالي الورق يكون موجود او هيموت اختي تعالي واحنا هنتفق هنعمل اية متخافيش
ريهام .حاضر.
عند مراد
مراد.دلوقتي ريهام جاية بس هنتصرف ازي
عمربتدخل.انا ممكن اساعدكوا علي فكرة
زين.اتصدق انا كنت نسي انك ظابط
عمر .ممكن انفذ في وقت بس هو في اية
زين. يبدأ يحكي لعمر كل حاجة وبعدها مراد نادي علي ملك تعمل عصير
ملك . حاضر ياابية
وراحت تعمل وطلعت وهي معاه العصير
عمر.لنتي الي عملها
ملك بخجل .ايو اتفضل
عمرو بمشاكسة .هيبقي قمر. ازيك
مراد.اجيب 2ليمون متحترم نفسك ياااستاذ
ملك ادخلي جوة وفجاة سمعوا صوت صريخ ميرا
الكل جري وزين كان أولهم فتح الباب في حضتنها خلي يمشي والنبي هعمل اي حاجة بس خالي يمشي
عمر بخصة.في اي متخافيش

 

 

 

 

 

 

 

ميرا.انت وقف عندك امال انا حضنها مين
زين.انا وحضنها بتملك
ميرا .كانت خاطري لقت الثرثار قدمه
اتشعلقت في رقبة زين
ونبي .اشتلوا يماما اعااااااا
وحور .وقف علي السرير بتضحك لأن صرصار لعبة وهي الي حطاه
مراد.هي خايف وانتي بتضحكي
حور .بعصبية انت مالك
مراد بغيرة.مضحكش تاني فهمتي ضحكتك عالي
ميرا.انتوا لسة هتناخوا اشتلوا الزفت ديته
حور.ده لعبة مش حقيقي ونامت علي السرير من كتر الضحك
ميرا بصدمة .انتي بتهزري صح
حور.لاواللة انا وملك اتفنق نعمل فيك المقلب ديها
ميرا.ملك كمان هي فين وكانت ملك مستخبية وراء زين
ميرا.يكلاب ابحر انتي وهي وجريت وراهم
حور استخبت وراء عمر
حور .أبية ونبي خليها تبطل واللة كان مقلب
ميرا.ابيةعمر ميل ملكش دعوة انت
ميرا سبات حور وجريت وراء ملك
ميرا .ومسكتك وقعدت تززغ فيها

 

 

 

 

 

حور طلعت من وراء عمر وراحت تزغز في ملك ميرا مسكتها
باب رن مراد راح فتح وهو مدايق من حور لأنها مقرب اوي من عمر
.مراد.ريهام ادخلي تعالي
ريهام .ونبي ساعد اختي وانا هعمل اي حاجة بس ساعدوا اختي
مراد.هنساعد وكل حاجة هننيهي بس ادخلي
ريهام .حاضر ودخلت
زين.طلع وقالى انتي كل حاجة تقوليها دلوقتي من يوم ما قابلك اختك
ريهام .انا قولت لحضرتك قبل كدة كل الي حصل
زين .محصلش
ريهام .لا محصلش ولا كان حصل كنت قولت لحضرتك
زين .بصي احنا هنديك ورق على اساس ان هو ورق الصفقه وهو مش ورق صفقه وقتها مع الشرطه اللي هو يجي ياخذوه وهيتم القبض عليه لما يتم القبض عليه هيبقى موجود جوز سفر ليكي وجواز سفر لأختك سفر جواز وهتسافروا وهتشتغل الشركه بتاعتنا هتبقى مساعده هناك لان ما فيش حد من هنا هناك ضامنين ان هو يشتغل فيها ما تخافيش هنعمل الي علينا ونحميك انت واختك فما تخافيش
ريهام .بس حضرتك افرض إذ اختي هعمل اية
عمر. باطمئنان .انا ظابظ حمايتك مطلوب مني انتي بس تنفيذي الي زين طلب منك
ريهام. شكرا ليكي بجد انا عرف الي انا غلط بس شكرا بجد وانشاللة هنقذ الشركة الي هناك

 

 

 

 

 

 

بس هو ينفع انزل مصر
زين .ايوة بس لازم تقعدي هناك أقل من سنة
ريهام تمام
زين.دلوقتي رني علي عز وقولها على المكان اللي هتتقابلوا فيه ريهام تمام
زين. مراد هيبقى واقف مستنيك بالعربيه هتركبوا معه هتروح المطار هياخذك انت واختك على طول هتوصلوا لندن
عند مراد في الاوضه شده حور من يديها واخذها في اوضه وقال لها بعد كده مش تضحكي مع عمر
حور بعصبيه .انت مالك
مراد .حور ما تعصبنيش عليك انا طايق نفسي بالعافيه وانا قلت لك لو كلمتيه ثاني حسابك هيبقى ثقيل
حور. انا ماشيه وكل واحد لحد وانت ما لكش دعوه
ريهام راحت في المكان اللي قالت لي عز عليه هيتقابلوا فيه عز .جبت الورق يا ريهام والا انت عارفه انا هاعمل ايه في اختك
ريهام.ايوه بس هاشوف اختي هاشوف اختي الاول هاديك الورق
عز هات اختها بس لو ما جئتيش الورق انت عارفه هيحصل ايه كويس
وفي الوقت دي اختي ريهام طلعت ريهام جريت عليها وحضنتها وكانت راحت تدي الورق عز الشرطة جاءت وقبضت على عز لكن عز مستسلمش
ميرا كانت راحت مع ريهام عشان تساعدها لما يمشوا بس عز كان وهو بيقبضوا عليه اخذ المسدس وسلطه علي ميرا وفجاة سمعوا صوت ضرب نار

يُتبع ..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *