رواية روح الاسر الفصل الثامن 8 بقلم رحمة محمد
رواية روح الاسر الفصل الثامن 8 بقلم رحمة محمد
رواية روح الاسر البارت الثامن
رواية روح الاسر الجزء الثامن
رواية روح الاسر الحلقة الثامنة
اسر لما ملقاش حد في العربيه طلع تليفونه ولسه هيرن علي حد شاف حاجه بتلمع في الارض
ولما قرب منه كان حلق روح
مروان بستغر”اب : اي دا
اسر : دا حلق روح
وبص حوليه وخصوصا في الاتجاه الي كان واقع عنده الحلق
مروان بتركيز : اسر في بيت هناك اهو
اسر بص في الاتجاه بتركيز اكتر : تعالي
وركبو العربيه وبسرعه راحو في اتجاه البيت
اسر نزل من العربيه وجري نحيت البيت
مروان نزل من العربيه ولسه هيجري وراه
اسر : خليك انت هنا ورن علي شريف
ورمي ليه التليفون بتاعه وكمل : خلي يجي في اسرع وقت
مروان : اسر استنى
بس كان اسر دخل البيت
اسر لما دخل البيت كان ضلمه اوي وكان صاله كبيره جداا وحوليها اوض
فتح اوضه كانت جنب الباب بس مكنش فيها حاجه
سابها ولسه هيفتح اوضه تانيه سمع صوت روح وراح في اتجاه الصوت ولما فتح الاوضه
شاف روح متربطه جري عليها وفك ايديها ورجليها وحضنها جامد
اسر : اهدي انا معاكي
روح بد”موع : كنت عارفه انك هتيجي
اسر باسها من جبينها : انا مليش غيرك
وفجأه سمعو صوت حد بيسقف وراهم
ولما بصو اتصدموا
: حلو اوي الفلم الهندي دا
اسر جز علي سنانه : زييييين
ولسه هيجري عليه زين بسرعه طلع المسدس من جنبه ووجهو نحيته
روح بخو”ف : اسررر
وجريت عليه
اسر : اهدي متخافيش (وبص لزين) شيل اللعبه دا لو فاكرني هخاف منه تبقا غ”بي
روح بد”موع : انت ي زين الي تعمل فيه انا كدا
زين ببتسامه : عشان بحبك ي روحي وعشان حبك (بص لاسر وك”شر ) اعمل اي حاجه حتي لو هقتل اوعي تكون فاكر ي اسر اني غ”بي ومكنتش اعرف انك هتعرف توصل لحد هنا لا انا لي سهلتها عليك عشان توصل وقتلك وتبقا روح بتاعتي انا وبس (ضحك وكمل) والبنت الي قالتلك انها شافتني وانا شايل روح وحطتها في العربيه دي انا الي بعتها ليك تعرفك
“فلاش باك
روح كانت راحه الحمام وزين واقف متابعها
وفضل يبص حوليه وتاكد ان محدش واخد بالو ودخل وراها
روح كانت واقفه قدام المرايا بتظبط طرحتها
وفجأه لقت واحد لابس قناع اسود قرب منها كانت هتصوت بس كتم بو”قها ورش في وشها منوم واغ”مي عليها
كان في باب تاني للحمام خرج منه وطلع للعربيه قربت منه بنت كان متفق معاها علي كل حاجه وامنت ليه المكان
زين طلع فلوس من جيبو : دورك يلا
البنت خدت الفلوس : اعتبرو تم ي زين باشا
زين ركب العربيه طلع تليفونو ورن علي حد
زين : كل حاجه تمام
: عليك نور
*بااك
اسر الع”صبيه اتملكته وكور ايديوا وضغط عليها
روح بصتلو بقر”ف : انا بحب اسر ولاسر طول العمر وعمري ما هكون ليك ولو علي موتي
زين ضحك جامد وصوت ضحكه جت من وراه
: لا قويه ي بت
اسر بصدمه : ماما
والدة اسر : ايوا انا ي حبيبي جيت عشان اخلصك من الحر”بايه الي خدتك مني دي
روح : انا حر”بايه لي انا عملتلك اي عشان تعملي معايا كدا
والدة اسر بغ”ضب وقربت منها : ختي ابني مني وبقا بيحبك اكتر مني وانتي زي الحر”بايه بتبعدي عني
روح بصد”مه : اناا
والدة اسر : لا بريئه ي بت
ولسه هت”مسكها من شعرها اسر مسك ايديها وبعدها بغ”ضب
اسر بز”عيق : مش مبرر انك تعملي دا كله عشان تبعدينا وانتي عارفه اني بحبها وكمان انتي امي ازاي هحب حد اكتر منك انا بجد مش مصدق كل الي بتعملي دا
والدة اسر : انتي بتز”عقلي عشانها (ك”شرت وبصت لزين) زين نفذ
زين ابتسم بخ”بث ووجه المسدس علي اسر
اسر بصدمه : انتي عايزه تقتليني
والدة اسر ابتسمت بخ”بث : للاسف ي بني غ”صب عني والله مش هينفع اموت روح عشان زين عايزها ولازم حد فيكو يموت عشان تبعدو
روح واسر من كتر الصد”مه مبقوش قادرين يتكلمو
والدة اسر : يلا ي زين
ولفت عشان تمشي
زين ضر”ب طلقه من المسدس وفجأه صوت اسر رج المكان وزين وقف بصد”مه
اسر : رووووووووووح
لفت والدة اسر ليهم تاني و…..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية روح الاسر)