Uncategorized
رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع 4 بقلم ريم أحمد
رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع 4 بقلم ريم أحمد
![]() |
رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع 4 بقلم ريم أحمد |
رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع 4 بقلم ريم أحمد
وصلت العائله بعد عدة ساعات طويله الي الصعيد وقفت السياره امام قصر الرواي
اسد: ماما ادخلي انتي وبابا وانا وعمر هتجيب الشنط وهندخل
دخلت رحمه ومحمد وجدو العائله بي انتظارهم تبادلوا السلامات جميعا ثم دخل عمر واسد
الجد : تعالوا في حضني ي اولاد الغالي ????
ذهب اسد وعمر وسلموا علي جدهم ثم سلموا علي باقي العيله، نزلت روز من علي السلم ( جعلت الذي يقف في الاسفل لا يستطيع ابعاد انظاره من عليها ????) عمي مرات عمي وذهبت وسلمت عليهم
عمر : نحن هنا????
رحمه : انت اسد وله عمر
عمر بضحكه : لحقتي تنسيني ي روز دا حتي انا الصغير بردو????
اسد : انا اسد والمتخلف ده عمر
روز : اهلن ي اسد اهلن ي عمر ثم تبادلوا السلامات ????
محمد : امال فين عروستنه????
كريمه : روز روحي اندهي رنا من فوق
روز : حاضر ثم صعدت الي الاعلي ودخلت غرفه رنا ولاكنها وجدتها نايمه ونزلت الي الاسفل مره اخره
روز : نايمه رنا
اسد في باله : احسن انا اصلا مش عايز اشوف وشها ???? ( لما نشوف ي اسد ????????)
محمد : لما تصحي نبقي نشوفها
اسد : بابا اطلع ارتاح انت وماما لانكم تعبتوا من السفر
الجد : اطلع ي والدي أوضتك فوق
عمر بضحكه : وانا هنام فين ????
الجد: روز اطلعي وري عمر الاوضه بتاعته
روز : حاضر يا جدي ثم صعدت الي الاعلي وخلفهاعمر
اسد : وانا
عبير بتسرع : اطلعي ي فرحه وري اسد الاوضه بتاعته
فرحه ” حاضر يما تعالي ي اسد
روز : دي أوضتك ي عمر
عمر : شكرا ي روز تعبتك معايه بس ايه القمر ده ???? انا سايبك وانتي عندك ٨ سنين ( اتلمي ي اخ????????)
روز بضحكه: تشكرات تشكرات ???? م انت بردو اتغيرت خالص دا انا معرفتكش آخر مره شوفتك فيها كان عندك ١٢ سنه
عمر : بغمزه بس بقيت قمر صح????????
روز : بسرحان جددددا???? ( اتملي ي اختاه????????)
عمر بضحكه رجوليه????: بتعكسيني ي بت ي لهوي الحقو????
روز : وهي تضع يديها علي فمه ، اسكتي يخربيتك ، ثم سرحت فيه عيونه وهو كذلك ( يله نمشي احنا ????♀️????)
روز : وهي بتشيل ايدها انا ماشيه ثم خرجت مسرعه الي غرفتها ????♀️????♀️
عمر بسرحان : من اولها كده ي بت عمي امال الأيام الجايه هتعملي فيا ايه????
Reem Ahmed ????????
عند اسد
فرحه : ذي أوضتك ي اسد
اسد : ماشي شكرا ي فرحه
فرحه بصوت دلع ؛ عايز حاجه تانيه ( لمي نفسك ده هيكون جوز بنت عمك ????????)
اسد بجمود: لا شكرا ي فرحه ويله بعد اذنك عايز انام
فرحه بعصبية تحاول ان تخفيها: ماشي ثم خرجت
في المساء استيقظت رنا واخدت شور علشان تفوق ولبست ونزلت
رنا : ايه ده هما راحوا فين ايه الغباء ده اكيد نايمين ????♀️????
رنا: ذهبت الي المطبخ وأحضرت كوب ماء وهمت بذهاب الي غرفتها ولاكنها اوقفها سعال أحدهم بصوت مرتفع ( ايوا هو اسد????????)
انا: بسم الله الرحمن الرحيم ايه ده الاوضه دي مفيهاش حد جدي قال اسد هيقعد فيها وهو لسه مجاش ايه الصوت ده ( لاء ولله هو جيه بس انتي كونتي نايمه????????????)
فتحت رنا الباب وهي خايفه وجدت شخص علي السرير يسعل بقوه
رنا بخوف : ايه ده
أسد : شاور ليها علي كوبايه المايه
رنا : ادتها ليه ثم شرب وهدي شويه
اسد ” شكرا جبتي في وقتك بس تعالي غيري فرشه السرير لان فيها غبار
رنا : استوعبت ما قال اغير ايه ي متخلف انت ، انت مين وايه الي جابك هنا
اسد ؛ من امتا الخدمين بيسالوا ????
رنا : بزعيق خدامه في عينك ي حيوان انت مش عارف انا مين
اسد : وطي صوتك احسن ليكي و لمي لسانك الطويل ده احسنلك
تجمعت العيله علي صوتهم العاالي
كريمه : في ايه ي اسد ؟ في ايه ي رنا؟؟
رنا بصدمه: اسد????
اسد بصدمه: رنا????
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد