روايات

رواية انا حبيت صعيدي الفصل الثامن 8 بقلم رنا سعيد

رواية انا حبيت صعيدي الفصل الثامن 8 بقلم رنا سعيد

رواية انا حبيت صعيدي البارت الثامن

رواية انا حبيت صعيدي الجزء الثامن

انا حبيت صعيدي
انا حبيت صعيدي

رواية انا حبيت صعيدي الحلقة الثامنة

ياسين وشدها من خصرها وبيقترب من شفايفها
كنزي بدواخه اكثر ونفاسها بداء يقل وبتعب:ي ياسين انا مش عارفها اخد نفاسي ودايخه اوي ياسين ابعد ا انا ب بموت
ياسين ومركز علي شفايفها:بطلي تمثيل بقا
ياسين ولسه يقبلها فجاء كنزي وقعت بين ايدها
ياسين بخضه وبصدمه:ك كنزي
ياسين اخدها ونايمها علي سرير وجاب كوبايه مياه وبداء ينسم علي وجهه بالمياه وبرضوا مافقتش وياسين وضع صابعه سبابه عند مناخيرها يشوف نفاسها مفيش نفاس ياسين اقترب من شفايفها وبداء يعملها تنفس صناعي
كنزي فاقت وضربت ياسين بالقلم وبدءات تكح
ياسين وايدها علي خده مكان القلم:يعني دها جازتي عشانعا افوقك اخد بالقلم
كنزي وبتكح:تحب تاخد واحد كمان😹😹
ياسين بخبث:والله لو كل يوم يغم عليكي واعملك تنفس صناعي انا موافق اخد كل يوم منك القلم
كنزي خجلت وشها بقا طماطم
ياسين واعقد جمبيها من ناحيه تانيه من سرير ومسك خدودها:وربي عسل وانتي مكسوفه كده تحسي الواحد كده عايز ياكل خدودك التفاح دي
كنزي بخجل:ياسين انا جعانه
ياسين:قطتي انا جعانه عايزه تاكلي اي

 

 

كنزي بصوت طفولي:شيبسي وشكولاته وبيبسي
ياسين وبص في الساعه:بس الوقت متاخر الساعه دلوقتي ٣:٣٠ مفيش سوبر ماركت فتح دلوقتي
كنزي:ماشي خلاص انا هنام تصباح علي خير
ياسين:طب انا عندي حل انا هنزل اشوف اكل لينا في المطبخ عشان انا كمان جعان اوي
كنزي:ماشي
وياسين نزل تحت
وبعد دقايق طلع عند كنزي
ياسين وضع صينيه الاكل علي سرير
وكان فيها فراخ مشويه وارز وكفته وصلطه
كنزي:ليه جايب كل الاكل دها
ياسين:ولا كتير ولا حاجه يلا سمي الله وكلي
وياسين كان بياكل كنزي بايده
كنزي:الحمدالله
ياسين ومدت ايده ليها بالكفته:كلي دي بس طيب عشان خاطري
كنزي واكلتها منه
ياسين:هنزل انزل صينيه واغسل ايدي واجيب لينا عصير نشربه
كنزي وقامت واقفت:لا يلا انا نزلها معاك عشان اغسل ايدي برضوا
ياسين ببتسامه حب:ماشي يلا
وياسين وكنزي نزلوا تحت وكل واحد اغتسل ايده
ياسين وطلع عصير من الثلاجه الفروالة:قطتي بتحبي عصير الفروالة
كنزي بفرحه:بموت فيها
ياسين وصب ليها ولي في كوبايات
كنزي بتلذي:الله العصير طعمه حلو اوي والاكل كمان كان تحفه بجد تسلم ايد الاعملهم
ياسين ببتسامه:هتلاقي امي ومرات اخويا
كنزي ببتسامه:بصراحه اكلهم وعصيرهم تحفه ربنا يبارك فيهم يلا بقا نطلع عشان نعسانه
ياسين ببتسامه:يلا
وكنزي وياسين طلعوا وياسين نام واخد كنزي في حضنه
ياسين بنوم:تصباحي علي خير ياقطتي
كنزي بنوم:وانت من اهله
صباح جديد علي ابطالنا
فاطمه:ياسين ومراته لسه منزلوش
صافيه:لا لسه شكلهم نايمين

 

 

فاطمه:طيب خليهم نايمين محدش يصيحهم كده كده النهارده الجمعه واجازه عند ياسين من الشغل
صافيه ببتسامه:ماشي ابوي النهارده جاي بليل ياامي
فاطمه ببتسامه:ينورنا ياحبيبتي اومال محمود فين
صافيه:خرج قالي عنده شويه الشغل والساعه وجاي
فاطمه:تمام
في مكان اخر في القاهره
كوثر:البت واحشني اوي يااحمد
احمد:وانا والله يبقا نروح الاسبوع جاي نشوفها بس قوليلي ماانتي كنتي مستعجله علي جوازها
كوثر:كنت عيزها اطمن عليها قبل مااموت
احمد بمقاطعه:بعد الشر عليكي متقوليش كده تاني احسن ماازعل منك والله
كوثر ببتسامه:اعملك شاي
احمد:ياريت ياجميل
في مكان اخر تصحا كنزي علي رسايل من موبيلها
كنزي قامت داخلت الحمام واخدت شاور وراتدت شورت جينز تلجي قصير لحد نصف فخذيها وتشيرت ابيض وعليه قلب لونه احمر في نصف تشيرت وضعت مكياج خفيف علي وجهه واحمر شفاه وضعت شعرها منسدل علي ظهرها وضعت برفانها الانوثي
كنزي برقه:ياسين
ياسين بنوم:اي ياقطتي
كنزي برقه:قوم بقا كفايه نوم
ياسين قام واعقد
ياسين بنبهار:اي الجمال دها يخريبت حلاوتك
كنزي بخجل:مرسي
ياسين:الساعه كام دلوقتي
كنزي:الساعه ١٢ قوم بقا خلينها ننزل نتمشي شوي عشان انا زهقت
ياسين بضيق:بالمنظر امك الحلو دها مش هنتمشي في اي حته غير لما تلبسي كده حاجه محترمه
كنزي ببتسامه ومسكت خدوده:انتي بتغيري يابيضه
ياسين:انتي قد ماسكت خدودي دي
كنزي بضحكه دلع:قدها ونص
ياسين ببتسامه خبيثه:يبقا استحملي بقا
ياسين وشدها لي ووقعت علي سرير وهو بقا فوقها وهي بقت تحت
ياسين:وكمان حطلي احمر شفاه انا بقا مش هخلي لي اثار دلوقتي
ياسين وبيقترب من شفايفها
كنزي بتوتر:هتعمل اي يامجنون
ياسين واخد شفايفها في قبلها عميقها

 

 

ياسين وبعد عنها لما حس انها بحاجه لتنفس
ياسين وقام من علي سرير
ياسين وبياخد نفاسه بصعوبه:عارفه لو حطتي لون احمر الشفايف دها تاني والبرفان دها وفكرتي تنزلي بيهم وربي ماهرحمك فاهمه
كنزي وقامت من علي سرير
كنزي بتوتر:ح حاضر
ياسين وفتح دولابها واخرج منه دريس طويل وبكمام ولونه نصف ابيض من فوق ونصف اسود من تحت
ياسين بحده:يلا غيري لبسك دها والبسي دريس دها
كنزي ببتسامه:حاضر
كنزي داخلت الحمام
وياسين فضل منتظرها لحد ماخرجت
ياسين بغيره:حتي دها قمر فيكي واحلي من البس تاني بكتير عليكي
كنزي بضحكه:ههههههههه
ياسين بضيق:اوف انا داخل الحمام اخد شاور احسن
كنزي بضحكه:ماشي
ياسين داخل الحمام اخد شاور
وكنزي واقفت قدام المريا ومشطت شعرها وعملته فرومه
وضعت مكياج خفيف وضعت روج بلون شفاه طبيعي
وراتدت صندل بكعب لونه اسود واعقدت علي سرير
وفتحت الفون وشافت كميات رسايل من وسام
ياسين خرج من الحمام وراتدت تشيرت لونه ابيض يبرز عضلاته صخمه وبنطلون جينز لونه اسود وصفف شعره قدام المريا وضع برفانه رجولي وراتدت كوتشي ابيض
كانت في منتهي قمه الجمال
ياسين ببتسامه:شطوره بتسمعي الكلام اهو
كنزي ببتسامه وبعدم فهم:علي اي

 

 

ياسين:علي احمر الشفاه والبرفان
كنزي بخجل:اها
ياسين ببتسامه:بس اي الجمال دها
كنزي بخجل:بصراحه مفيش اجمل منك انت
ياسين:بجد معقول كنزي الخجوله قالت ليها الكلام دها
كنزي:ياسين بطل بقا انت بتحرجني والله يلا ننزل بقا نتمشي
ياسين:يلا ياقطتي
ياسين و كنزي نزلوا
فاطمه:صباح الخير ياحبايبي
ياسين وكنزي:صباح الورد
فاطمه:احضر لكم الفطار
ياسين:لا احنا خارجين يبقا نفطر برا
فاطمه ببتسامه:ماشي
ياسين وكنزي مشيوا وراكبوا السياره
ياسين واقف عند مطعم
ياسين:انزلي نفطر الاول في المطعم وبعد كده اخدك ونشتريلك لبس ماشي
كنزي ببتسامه:ماشي

 

 

ياسين وكنزي نزلوا واعقدوا في المطعم
وطلبوا الاكل
كنزي ببتسامه:حلو المطعم اوي
:بس مش احلي منك ياكنزي
وكان صوت وسام الا واقف قصدهم وعلي وجهه ابتسامه خبيثه
ياسين وقام واقف وبعصبيه:اا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية انا حبيت صعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *