روايات

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثامن عشر 18 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثامن عشر 18 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة البارت الثامن عشر

رواية اوقعت في حب مجنونة الجزء الثامن عشر

اوقعت في حب مجنونة
اوقعت في حب مجنونة

رواية اوقعت في حب مجنونة الحلقة الثامنة عشر

جنا:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
احمد ومالك بصدمه:جنا
جنا كانت ترتدي شورت جينز قصير لحد نصف فخذيها لونه ابيض وتشيرت لونه اسود بحملات و مدخله جوه شورت
وتضع في وشها ميكب ثقيل ملغبط وعملها شعرها زاي الاطفال كانت تشبه الاطفال بالظبط وماسكه مصاصه في ايدها وماسكه عروسه في ايدها
جنا بضحكه وبصوت طفولي:ايوه جنا
احمد بضحكه:اي الانتي عملها دها عيب عندنا ضيوف ياجنا
جنا بضحكه وبتمص المصاصه وبصوت طفولي:عامله اي يابابي
احمد بضحكه:ولا حاجه المهم مالك جاي يطمن عليكي
مالك وبيحاول يكتم ضحكته:عامله اي ياجنا دلوقتي
جنا بصوت طفولي:بخير يااونكل مالك انت اخبارك اي
مالك واحمد بستغرب:اونكل
احمد بضحكه: ههههههههههه
جنا بصوت طفولي:بابا انا عايزه شكولاته
مالك بستغرب وفي ودان احمد:عمي بنتك شكلها فقدت عقلها لازم تجبلها دكتور
احمد بضحكه وفي ودان مالك:لا انا بنتي مجنونه شوي هي علي طول كده معانا بتمثل دور الطفله بس انا استغربت شوي لما لقتها عملت كده قدامك بس اظهر كده اخدت عليك بسرعه يامالك

 

 

مالك بخبث:امممممم ايوه بقا كده
وفجاء فون احمد رن
احمد:طب عن اذنكم ارد علي تليفون
مالك وجنا:اتفضل
واحمد مشي وفضل جنا ومالك بس في الصالون
مالك:بقا انا تحطيني علي المشغول ياجنا
جنا بصوت طفولي:انا يااونكل
مالك بعصبيه ومسك دراعها:بت اتعدلي انا مش بحب الدلعه دها
جنا وبتمثل انها بتعيط زاي الاطفال:انت وحش يااونكل
مالك بضيق وبغضب اكثر:جنا متعصبنيش كلمني عدل
جنا بغضب:عايز اي يامالك اقصدي ياكينج
مالك:بتحطيني علي المشغول ليه
جنا بضحكه استهزاء:وانت جاي هنا عشان تقولي كده
مالك بضيق:جوابي
جنا:مزاجي كده يامالك
مالك بغضب جحيم وبيجز علي اسنانه:بت
جنا بضحكه وجع:ياراجل
مالك ومسكها من دراعها وبعصبيه:جنا بتحطيني علي المشغول ليه
جنا ببرود:عشان انت متلزمنيش
مالك ببرود:متاكده
جنا بغضب وبعصبيه:ايوه متاكده عيزيني اسيب رقمك عندي ليه ها وانت ملك واحده تانيه اها وبحق الف مبروك
مالك ببرود وببتسامه خبيثه:الله يبارك فيكي اوعي مجيش بقا الخطوبه ازعل منك بجد وغير كده كلامك صح احسن انك حطتيني علي المشغول عشان جاسمين بتغير عليه اوي
جنا بضيق وبعصبيه:مااااالك انا بكرهك اوي انت واحد مستفز وبارد
وجنا ومشيت بعض خطوات

 

 

مالك بضحكه:وقسما بالله انتي مجنونه بوشك المبهدلها بالمكياج زاي الاطفال دها
جنا واقفت وبصت عليه بضيق من فوق لتحت وكملت مشيت تاني
مالك بضحكه:خوفت انا بقا منك كده بقا صح
جنا وكملت طريقها وطلعت علي فوق ولا اكانه الكلام ليها
واحمد داخل
احمد:معلش اتاخرت عليك بس كانت مكالمه ضروريه
مالك:عادي ولا يهمك انا اقوم امشي بقا
احمد:وقسما بالله ابدا ماانت ماشي غير لما تتعشا معانا
مالك:عمي بس
احمد:انا حلفت خلاص
مالك ببتسامه:ماشي ياعمي
وحنان حضرت العشا ونادت علي جنا نزلت
حنان:اي دها يبت الاعملها دها انتي مش اتعقلي بقا
جنا بضحكه وبصوت طفولي:انا لسه صغيره ياماما لما اكبر شوي يبقا اعقل
احمد بضحكه:يخريبت كده انتي هتفطسني من الضحك عليكي يبخت الاهيخدك هتموتي من الضحك بجد
جنا وبصت علي مالك ومالك كمان بص عليها وعينهم جت في عين بعض بس مالك وجنا نزلوا عينهم بسرعه في نفس الوقت
حنان:اقصدك الله يعين الاهيخدها هيخد طفله بجد
جنا بضحكه:طفله طفله عجبني وطلعت لسانها
حنان بضحكه:ربنا يصبرني عليكي ياطفله يلا اتفضل كل يامالك متكسفيش احنا برضوا اهلك
وجنا اعقدت جمب حنان
وبعد فتره خلصوا اكل ومالك مشي
وعده اليومين من غير احداث جديده
وجاء مواعد خطوبته مالك وجاسمين
جنا واعقدها بتعيط في الغرفه ومطلعه صورة مالك في تليفون وبتعيط وفجاء الباب خبط
جنا ومسحت دموعها:ادخل
حنان وداخلت
حنان:يلا البسي عشان نمشي علي خطوبته مالك

 

 

جنا بوجع:لا مش هروح روحي انتي وبابا وانا اعقد هنا
حنان:انتي مالها عينكي حمرا ليه انتي كنتي بتعيطي ولا اي
جنا:لا دها هي عيني بتوجعني شوي
حنان:اممممم طب قومي يلا البسي طيب
جنا:مش قدرها اروح ياماما عن اذنك بقا انا عايزه انام
حنان:انتي بتحبي مالك صح
جنا اتصدامت من السؤال وو

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اوقعت في حب مجنونة)

‫4 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *