روايات

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل التاسع 9 بقلم منار همام

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل التاسع 9 بقلم منار همام

رواية معشوقتي الصغيرة البارت التاسع

رواية معشوقتي الصغيرة الجزء التاسع

معشوقتي الصغيرة
معشوقتي الصغيرة

رواية معشوقتي الصغيرة الحلقة التاسعة

سيف: ايه
…..
سيف بخبث: امممم دا انت شكلك محتجلي اوي
الكنج: اخلص يا سيف ولي انت عايزه هعملهولك
سيف: مروه.. تبعد عنها..
الكنج: مينفعش دا هي
سيف: انت مش عايز تطلع كميه الب”دره عن طريقا البنات الي خطفهم انا هطلعه من غير دا كله
الكنج: ماشي ماشي بس انجز..
سيف راح عند مصنع في حتا مقطوعه
: كميت البد*ره جاهز
: ايوه يا فندم
سيف: والعربيات الي هتحمل خشب جاهز..
: كله تمام
سيف فونه رن تاني

 

 

الكنج: اي الهبل الي وصلني دا خشب اي وزفت اي احنا متفقين نطلع *ال*بدره عن طريق البنات الي خطفينهــــ…..ـــــم
سيف: انت مش عليك الكميه توصلك..
الكنج: لو حاجه غلط حصلت مش هرحمك ولا ارحمها
سيف قفل معاه و بصوت عالي
: عجلات الشحنه تتعبا… البدره تتعبا لدرجه متحتجش للهوا علشان تتنفخا وكدا الظابط مش هيفك عجلات العربيه يعنى ومن فوق تتحمل خشب.. تمام….
الكل: حاضر يا ريس
سيف دخل عند اوضه ملانه بنات صغيره الي كان الكنج عايز يستخدمه في تهريب المخدرات سيف افتكر ان مروه كانت هتبقا وحده منهم سيف قرب منهم وميل يلمس وش وحدها
سيف: اسمك اي يا حلوه
: لينا…
: فين اهلك
لينا ببرء: بابا عند القهوه الي جنب القطر
سيف بحزن: جيتي هنا ازي
لينا: كنت مع بابا بلعب جنبه ولما الناس نزلت من القطر في الزحمه حد خدني
سيف قعد علي رجله قدمها
: طاب بصي يا لينا.. انا هطلعكم من هنا وهخلي البوليس ييجي يخدكم وانتي هتقليله زي ما قلتيلي كدا بس محدش يقلهم حاجه عن الي حصل هنا تمام ولا المكان لو سالوكم قلولهم انكم هربتو ومش عرفين حاجه عن المكان الي كنتو فيه.. ماشي
البنات كلهم: ماشي
سيف فتح باب من ورا واخد البنات علي عربيته وسابهم علي الطريق العام وبلغ حد من الشرطه
شيف خلص ورجع لي مروه الي لسه نايمه
سيف قعد جنبه واخدها في حضنه وفتكر زي دخل مع العصابه دي علشان الفلوس لما واحد من العصابه شاف ذكاءه وخله يشتغل معاهم في المافيا. نام بعد تفكير طويل
تاني يوم علي التلفون فتح وعرف
ان الشحنه عدت بأمان
سيف اتصل الكنج: اظن كدا خلصين وتنسا حاجه اسمه سيف وانا شهر وهبعتلك الجاسوسا بتاعتك
الكنج: لا ذكي يا سيف عرفته بس علي العموم متلزمنيش

 

 

سيف: ولا تلزمني هبعته ليك بس هصفي معاه حساب كدا
سيف قفل مع الكنح وبص لي مروه بحب وقرار يبدا معاه من جديد وهيكتفي بلي وصله
افتكر محمد الي بلغه عنه انه شغال في شغل مشبوه وخد مؤابدا
…….
عدا 5سنين سيف قدم لي مروه في مدرسه وخلصت و دلوقتي في الجامعه وحبه الي ذاد سنه سنه ليها وهي طلعت علي ايد سيف فا ملقيتش حد تحبه غير سيف… جد مروه مات و سيف نزل يعزي ويعمل الواجب ومنع مروه من النزلول
سيف نايم وي مروه في حضنه علي صدره حس بحركه علي صدره
سيف فتح بص لتحت وهي كانت رافعه عيونها ليه بكسوف
مروه: صباح الخير
سيف باسها برقه: صباح الجمال
مروه اتكسفت ورجعت شعرها لورها
مروه بتوتر: سيف.. ان.. انا كنت.. يعنى عايزه ا.. انام في
سيف قام: اتكلمنا في الموضوع دا وانا قلت لا
مروه: سيف بس انا كبرة
سيف بحده: لا
مروه كشره
سيف: يلا عشان عندك كليه
مروه قامت اتستحمت سيف كان واقف قدم المريه بيسرح شعره
و طالعة هي من الحمام سيف بص عليها وهي طالعه لافه الفوطه وعماله تشد فيه بكسوف
مروه: ن.. نسيت هدومي
سيف قرب منها بهدوء
مسكه كتفه بين اديها وميل راسه وهو مغيب وفضل يبوس فيه مروه تاهت معاه وشالت ايدها من الفوطه ووقعت
سيف بعد عندها وبصله برغبه
سيف غمص عنيه: البسي هدومك يلا
مروه جريت علي جوه
وسيف نزل يعمل الفطار
فطرو وخدها وصله الكليه
.
.
.
بعد يوم طويل مروه رجعت لقيت البت ضلمه دخلت شافت ضوء هادي جاي من نص الصاله
دخلت لقيت سيف واقف علي تربيزه عليه ترته بيولع شمع
سيف كانه حس بيه: تعالي
مروه اتقدمة منه وسيف عدل وشه ليه
سيف: كل سنه وانتي طيبه

 

 

مروه ابتسمت: وانت طيب..
مروه بحماس: فين هديتي
سيف طلع علبه وعطهاله وهي فتحته بحماس وكان خاتم غايه في الجمال
مروه: سيف بس انا مبحب…
سيف قطعه لما حط ايدها علي شفيفها: هشششش.. اظن معدن لحد كدا كملتي سنك وانا مش هقدر ابعد تاني…. سيف قرب منها بدهدوء وشال ايده وباسها مروه بتحول تبعد
مروه: س.. سيف مينفعش
سيف: ليه مينفعش انتي مراتي يا مروه
مروه رفعت عنيها ليه
سيف: بحبك
مروه زي المغيبه:وانا بحبك اوي♥️…

النهايه

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية معشوقتي الصغيرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *