رواية جحيم عاشقي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم زولة وحيدة
رواية جحيم عاشقي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم زولة وحيدة
رواية جحيم عاشقي البارت الثالث والعشرون
رواية جحيم عاشقي الجزء الثالث والعشرون
رواية جحيم عاشقي الحلقة الثالثة والعشرون
زينب وهي بتمسك راسها :اخرررررس
زياد بصدمة :زينب انتي نسيتيني؟
أيهم دخل وزينب جريت حضنتو
أيهم :اه يا زياد زينب فقدت الذاكرة وهي مش فاكراك بس فاكرة الناس اللي بيقربوها وكانو معاها من هي صغيرة يعني ممكن تقول فقدت نص ذاكرتها
زينب :أيهم قول ليه يطلع من هنا
أيهم :تعال يازياد
أيهم وزياد طلعوا
زياد :انا مش فاهم هي ازاي فقدت الذاكرة
أيهم :عملت حادثة بالعربية لما كانت بتدرس في الجامعة
زياد :طب ليه محدش قاللي
أيهم :اديك عرفت دلوقت وانا وبابا وماما ما اعترضنا ع الجوازة دي لاني بعرف انك هتخليها تتذكر
زياد :اوك طب عندي شوية حاجات هجيبها وهاجي
أيهم :اوكي
أيهم راح عند هند
هند :مفيش اهتمام يا أيهم مابتهتم بيا ابدا
أيهم :حبيبتي انا اليومين دول مشغول بس دلوقت فاضي عايزة ايه بقا
هند بدلع :عايزاك تهتم بيا زي ما جعفر بيهتم ب تقى
أيهم بضحك :مين أيهم دة هو انتي عاملة أسماء لكل الناس
هند :اه بس لأسر وزياد
أيهم وهو بيقرب منها:وانا معنديش؟
هند :عندك كتير
أيهم وهو بيقرب :زي ايه
هند :زي حبيبي وقلبي و…
قاطعها أيهم بقبلة كلها حب وحنان وقلع القميص وقرب منها وووووو
================
عند تقى واسر
تقى وهي بتبص ع فونها:بجد انا اتفاجئت من زياد هو ازاي يتجوز البنت كدا
آسر وهو بيقرب من رقبتها :ملناش دخل
تقى :بس يا آسر كأنو هو بيعرفها من قبل لانو مفيش حد بيحب حد بالسرعة دي
آسر مسك الفون وحطاه ع التربيزة وبدأ يبوسها في رقبتها
تقى :آسر…
آسر :ششش مش عايز ولا حرف
تقى :انا بكلمك في موضوع مهم
آسر وهو بيبوسها :يابنتي زياد اه كان بيعرف زينب من احنا صغيرين
تقى بعدته باءيدها وبصت في عينيه :طب ليه مقولتليش
اسر :حبيبتي متشغليش بالك الموضوع مش مهم
تقى :لأ مهم
آسر بخبث :مهم ولا انتي بتتهربي مني
تقى :ربنا يسامحك يا آسر انا اللي بتهرب
آسر قرب من رقبتها وبدأ يبوسها تاني :امال ايه
تقى :آسر انت ليه مغيرتش الريحة قولتلك اني مابحبها
آسر :خلاص هغيرها
تقى :دلوقت
آسر :طب متخليني اقعد شوية
تقى زقته وجريت ع الحمام
آسر :اطلعي ياتقى
تقى :طب انتظر شوية
بعد مدة تقى طلعت واسر مكنش موجود
تقى :ياسلام…. دي فرصتي
وراحت فتحت الدولاب ولبست قميص لأسر باللون الابيض وجاكيت بالاسود وبنطلون بالاسود ولبست نظارة آسر وراحت عند المنشاوي
تقى خبطت:ممكن ادخل
المنشاوي :اتفضلي
تقى دخلت بس لقت آسر قاعد مع المنشاوي
تقى قلعت النظارة :دة هو
تاني لبست النظارة :لأ مش هو
تقى:لأ هو.. لا مش هو
المنشاوي بضحك :يابنتي في ايه ولابسك ملابس آسر ليه
آسر بغضب :ع فكرة دي بدلتي المفضلة
تقى:يالهوي دة طلع حقيقي
آسر بغضب :تعالي ياتقى
تقى بخوف :انا عايزة اقعد مع جدي
آسر :لأ جدي مشغول
المنشاوي بضحك :تعالي بعدين
تقى :بس…
آسر مسكها وراح ع اوضتهم
تقى في نفسها :يارب ساعدني
آسر دخلها وقفل الباب ودار وشو عليها
تقى كانت بترجع لورا واسر بيقرب لحد ما لزقت في الحيط
تقى بخوف :آسر حبيبي انا لبست ملابسك بالغلط
آسر :ياسلام بالغلط ازاي
تقى بخوف :ا انا اسفة مش هتتكرر يا آسر انا بس كنت عايزة اقلدك علشان اضحك جدو
آسر :اها طب فين الطرحة
تقى :بس انت ما بتلبس طرحة
آسر بغضب :تقــــى
تقى :آسر انا حامل
آسر جذبها من خصرها :اسف
تقى :سامحتك لاني طيبة
آسر :المفروض انتي تعتذري لأنك لبستي ملابسي
تقى :خلاص انت اعتذرت مش مشكلة
آسر با’سها من شفايفها بحب
بعد مدة بعد عنها
تقى اخدت نفس
تقي:ابعد يا آسر انا هغير ملابسك
آسر بخبث :طب متغيري قدامي
تقى :لأ ياقليل الادب
آسر وهو بيمسك الزرار
آسر :اصلا انا شوفت كل حاجة مش هتفرق
تقى مسكت ايدو وعضتها
آسر بعد عنها
آسر :اااااه انتي اتجننتي
تقى :اه اتجننت
وراحت ع الحمام
آسر :مجنونة
==================
عند زياد وزينب
زياد لزينب :حبيبتي تتذكري اللعبة دي
زينب :لأ…… زياد انا مش قادرة اتذكر شي
زياد بغضب:خلاص بقى انا تعبت… يازينب ماتتذكري حاجة عايزك بس تتذكري اني انا جوزك وبس
زينب :اتغيرت يا زياد
زياد :قصدك ايه
زينب :لما كنا صغيرين مكنتش بتزهق
زياد :يعني انتي متذكرة
زينب :……
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية جحيم عاشقي)