روايات

رواية عشقت الملاك الفصل الثاني 2 بقلم رحمة خالد

رواية عشقت الملاك الفصل الثاني 2 بقلم رحمة خالد

رواية عشقت الملاك البارت الثاني

رواية عشقت الملاك الجزء الثاني

عشقت الملاك
عشقت الملاك

رواية عشقت الملاك الحلقة الثانية

يامن بصدمه:انتيييي
البنت بشر:اتجوزت يا يامن…وقالت بسخريه وياتري مين القموره
يامن بغضب:انتي ايي مش كفايا خونتيني مع صاحب عمري لا وكمان ليكي عين تيجي تاني ده انتي بجحه اوي
في الوقت ده سما كانت واقفه علي السلم وسمعت كل حاجه ونزلت
البنت بصت علي سما وانبهرت من جمالها الطبيعي:بقا هي دي اللي خطفتك مني
سما قربت من يامن بصوت واطي:مين دي ولي بتزعق كده
يامن:اطلعي انتي يا سما متنزليش لحد مجيلك
البنت بسخريه:وتطلع لي مش هي عايزه تعرف أنا مين أنا مراته يا حلوه
سما بصدمه بصت علي يامن:ط طب وانا
يامن:طلقتي مش مراتي ويلا مش عايز اشوف وشك تاني وصدقيني يا نور لو لمحتك صدفه بس همحيكي من علي وش الأرض وقال بصوت عالي خض الكل..يلاااا برا
نور بشر:مش هسيبك تتهني بيها يا يامن انتي ملكي أنا ومحدش هياخدك مني ومشيت
سما بصدمه:أنا مش فاهمه حاجه هو في اي حد يرد عليا

 

 

يامن استأذن من مامته واخدت سما وطلع جناحه
يامن قعد سما علي السرير وقعد علي ركبته في الأرض ومسك أيدها:هحكيلك كل حاجه بس في الوقت المناسب اوعدك
سما هزت دماغها بمعني تمام وبعد شويه الباب خبط وكانت الخدامه
صافي:اتفضل يا بيه الاكل
يامن اخد الاكل وقعد جمب سما:يلا ناكل أنا ميت من الجوع
سما بنفي:أنا مش عايزه
يامن:لا بقا لازم تاكلي… وبعد محايلات من يامن أكلوا هما الاتنين وسما دخلت اخدت شور وخرجت كانت لبسه بيجامه بينك برموده كان شكلها قموره اوي
يامن بسرحان في جمالها قرب منها وقعد يبص علي شعرها المبلول وبينقط مياه سما بعدت بخجل وقربت علي التسريحه وسرحت شعرها يامن مازل سرحان وسما ملاحظه
سما برقه:احم احم هو أنا هنام فين
يامن فاق وقال: هنا علي السرير
سما:وانت هتنام فين
يامن بضحك:هنا بردو احنا الاتنين علي السرير
سما شهقت:لاااا طبعااا
يامن بضحك:أنا زي جوزك بردو وقرب منها وسألها وحطها علي السرير وحضنها سما حاولت تبعد منه بس هما ضاغط عليها وبعدين استسلمت ونامت
____________________

 

 

في مكان آخر
المجهول:طيب هتعملي اي دلوقتي
نور بغضب:أنا مش هخليها تاخد كل املاكله يامن ملكي أنا هو وفلوسه
المجهول بخبث:عندي حل
نور:قول بسرعه
المجهول:*****
نور بضحكه خبيثه:دماغك سم
المجهول بضحك:تربيتك
_____________________
عند يامن وسما
سما بصراخ:لاااا ونبي متضربنيش والله مش هعمل حاجه خلااااص ونبي
يامن قام بفزع:سما سما بس اهدي ده كابوس اهدي
سما صحيت بدموع وحضنته جامد وهو حضنها:متسبنيش أنا خايفه منها
يامن بعدم فهم:خايفه من مين ومين اللي بتضربك
سما بخوف وتوتر:لا لا محدش بيضربني
يامن مسك وشها بحنان:متخفيش طول م أنا جمبك قوليلي مين اللي بيضربك
سما بحزن:مرات عمي كانت بتضربني علطول وتعذب فيا
يامن بصدمه:مرات عمك ازاي دي كان باين عليها بتحبك اوي
سما:لا هي قدام الناس كده لكن لما يبقا أنا وهي بس بتقعد تضرب فيا وتعذبني
يامن حضنها بحزن علي حالها:أنا هجبلك حقك وصدقيني هندمها علي كل اللي عملته فيكي
سما:لا يا يامن عشان خاطري سيبها متكلمهاش
يامن حضنها ونام
_________________

 

 

:انزلي يلا في مصلحه حلوه
_نازله اهو
وهي وبتفتح الباب في حد شافها
مجهول بصدمه:كوثر (مرات عم سما
كوثر بصدمه وخوف:كامل (عم سما)

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية عشقت الملاك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *