روايات

رواية طفلتي المنسية الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم هدير عبدالعليم

رواية طفلتي المنسية الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم هدير عبدالعليم

رواية طفلتي المنسية البارت الثالث والعشرون

رواية طفلتي المنسية الجزء الثالث والعشرون

طفلتي المنسية
طفلتي المنسية

رواية طفلتي المنسية الحلقة الثالثة والعشرون

حور بدهشة: مشيت ليه؟!!
ياسمين : أاااا
حور : بعصبية أاااايه
ياسمين: شوفت أأاا
حور : قولى بسرعة شوفتي فهد!!!؟؟
ياسمين: ماله فهد
حور : يعنى أنه كان واقف و بيوزع جاتوه مع بنت عمو و .
ياسمين : ضحكت بصوت عالى😅😂
حور : بتضحكي على أيه
ياسمين : على كلامك ، ي بنتى فهد دا بالنسبة ليا دكتور ليس الا
حور : بعصبية طب مشيتي ليه؟!
ياسمين : أصلي ي حور عندكم حراميه
حور : بصدمة اييييه؟!
ياسمين : مقصدش لكن ..
حور : لكن أيه!!!
ياسمين : كنت هتسرق
حور : كانوا هياخدوا أيه منك؟؟؟

 

 

 

ياسمين : أنا فاكره زمان لما..
حور : بعصبية كلامك مش مفهوم؟!
ياسمين : بصراحة بقا ي حور فيه حد كان هيخطفني هنا قبل كده و..
حور : و آيه ؟!.
ياسمين : 😅الناس اتلمت عليه أضرب عارفه أخد ضرب مياخدوش حمار فى سوق 😅
حور : و كأن عندنا فى الخطوبة!!!؟
ياسمين : إيوه
حور : كأن لابس أيه
ياسمين : بضحك أنا فاكره أنا كنت لابسه أيه
حور : بس اااا
ياسمين : أيه ي اختى
حور : فهد وصلك البيت ي بااشا و شكلها السنارة غمزت
ياسمين : بعصبية ي بت أنتِ غبيه فهد ده بالنسبة ليا دكتووور افهمي بقا و يوصلني بتاع أيه
حور : بتاع أيه ؟!
ياسمين : إيوه أعرفه من أين أنا؟؟؟
حور : مستقبل فى أمان ي صاحبي 😂
ياسمين: ولا مش فى أمان 😂
حور : 😅😅

 

 

ياسمين : بس ي حور كنتي حته سكره
حور : بجد
ياسمين : ييي تانى دا إحنا لسه مكملناش كلام
حور : على أيه
ياسمين : شوفى مين جاي
حور : اه ما أنا نسيت أقولك ان محمد جاى هو و بابا علشان..
ياسمين : مش محتاجه توضيح هقوم أكمل بيع ورد 😂
حور : عالفكرة إحنا فرحنا بعد ٨ شهور
ياسمين : بجد!!!
حور : اه
ياسمين: الف مبرووووووك ي روحي
حور : عقبال فرحتي بيكِ يارب
ياسمين : احمم
حور : لا شوفى مين جاي الجنب التاني
ياسمين: ييي دا الكورنيش كده بقا بتاعكم بقا
حور : تصدقى فعلاً
ياسمين : ولا أقولك إحنا نروح المستشفى و نعمل شو رومنسي
حور : 😅😂 على رأيك
ياسمين : همشي قبل ما البيه ييجي و يفتح سين و جيم
حور : 😂
ياسمين : سلام
حور : سلام
* مشيت *

 

 

 

فهد: أنت خائفه مني ليه؟
ياسمين: هاااا!!!!!؟
فهد : اه ردي بقا خائفه ليه ، لأنك أول لما شوفتيني جاي مشيتي و فى الخطوبة و..
ياسمين :هو حضرتك بتخوف؟!!
فهد : مثلاً.
ياسمين: بجد مش خائفه
فهد : طب فيه آيه!
ياسمين: فى أيه؟؟؟؟
فهد :ليه مشيتي من الفرح ؟؟
ياسمين : اه نسيت أقولك إنى نجحت
فهد : بجد!!
ياسمين : اه
فهد : داخله سنه كام
ياسمين: فتااه فى الجامعه 😊
فهد : هتدخلي كليه أيه؟
ياسمين : كليه التمريض
فهد : إيوه بقا هتكوني صاحبه مهنه معايا
ياسمين : بخوف يالهوي
فهد : فيه آيه؟؟
ياسمين : لازم أمشي
فهد : أيه؟ قصدي ليه
ياسمين : لازم أمشي وخلاص
فهد : ليه؟؟
ياسمين : إللي هناك دى مديره الدار
فهد : بجد

 

 

ياسمين : كده يبقا.
فهد: هشوفك تاني
ياسمين : مش عارفه بس ابقا أدعيلي ربنا يجمعنى ب أهلي
فهد : يارب ، بس أنا لازم أشوفك تانى
ياسمين : يمكن القدر يجمعنا و يمكن لا
فهد :..اممم
ياسمين : بدموع حياتنا كلها أقدار ي دكتور فهد صح ولا إيه
فهد : معاكِ حق
ياسمين : أتفضل ورد ي بيه
فهد : البوكيه بكام
المديرة: دا على أساس إنى مش شايفه إللى حصل يعنى, كده عبير كأن معه حقا لما قالت إنك بتنزلي على الكورنيش علشان تقابل ولاد
فهد: حضرتك دى ياسمين .
المديرة : اااه و كمان البيه عارف إسمك
فهد : بعصبية حضرتك أنا مش فاهم بتتكلمي على أيه ياسمين دى أحسن و أشرف واحده تبيع ورد على كورنيش اسكندريه وأنا زبون عندها
المديرة : اه ومين يشهد للعروسة

 

 

فهد : بصوت عالى عروسه أيه ، أيه الهبل دخ عالفكرة أنا دك..
المديرة: مش محتاجه أعرف حضرتك مين أنا هعرف اربي ياسمين كويس
فهد : بعصبية هو أيه إللى حضرتك بتعمليه ده
المديره : شدت ياسمين جامد اووي
ياسمين : ..
** بعد ٧ شهور و في أكبر اتليه في اسكندريه**
_ أهلا بحضرتك ي فندم
= أهلا بيكِ ي قمر
_ تحت أمرك
= عايزه فستان فرح قمر كده و شيك
_ تمام
^^^
_ ي قمر هنختار ده ، بكام
= للأسف أنا مش عارفه أسعار ممكن حضرتك تستني ١٠ دقائق مديره الحسابات هتيجي تقولك الإسعار
_ هطول !!؟؟
= لا ١٠ دقائق وتكون موجودة
^^^ بعد تلت ساعه
_ ي انسه هى مجتش ليه
= قربت ي فندم

 

 

_ لا إحنا هنمشي و..
= ي فندم دى خلاص على وصول
_ هنجيلها وقت تانى
= أهى جات أهي
^^^
_ مين
= بصدمة ..
_ هاااا
= بصدمة أكتر و الحاجات تقع من ايديها حووو..
_ ياسمين
= وحشاني اووي
_ ياااها أنتِ أكتر
° حضنتني جاااامد اووى°
حور : عااامله أيه وحشاني اوووووووي
ياسمين : الحمد لله، أنتِ أكتر والله ، عامله آيه
حور : كنت خلاص فقدت الأمل إنى أشوفك
ياسمين : عاملين أيه و عامل أيه ي دكتور محمد
محمد : ياها دا إحنا كل شويه نفتكرك و ندعيلك ترجعي ل أهلك
حور : أيه إللي وصلك ل هنا
ياسمين : ياااها دى حكايه كبير محتاجه قعده كورنيش 😂
حور : يلا بينا

 

 

ياسمين : دا أنا جايه جرئ لان السكرتيرة عماله تقول إنك مش فاضيه!!؟
حور : لا فاضيه جداا 😂
محمد : 😂 دلوقتى فاضيه هااا؟
ياسمين : 😂لا بقا لو مش فاضيه تفضالي
محمد : حد يقدر يتكلم
حور : يلا بينا
ياسمين : طب الفستان !!!
حور : بعدين
^^^ على الكورنيش^^^
حور : يااها أكتر حد بطمن معه هنا هو أنتِ ي بت ي ياسمين
محمد : أفندم ؟!!😂
ياسمين : 😂 اه ردي أفندم
محمد : هسيبكم بقا و لما تخلصوا كلام كلميني ي حور
حور : اممم تمام
ياسمين : احمم
حور : لا دا الموضوع مش محتاج احمم محتاج كلام عالطول أيه إللي حصل
ياسمين : أكيد عرفتي من فهد إللي حصل ؟!
حور : اه و راحنا كتير الدار لكن ..
ياسمين: لكن أيه..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية طفلتي المنسية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *