روايات

رواية لا بأس بالحب الفصل الرابع 4 بقلم نهى

رواية لا بأس بالحب الفصل الرابع 4 بقلم نهى

رواية لا بأس بالحب البارت الرابع

رواية لا بأس بالحب الجزء الرابع

لا بأس بالحب
لا بأس بالحب

رواية لا بأس بالحب الحلقة الرابعة

تيا قعدت تعيط
شخص/ بطلي بعياط والا هقت*لك
تيا بخبث/ ممكن تقرب اقولك كلمه في ودنك
شخص ميل لتيا وتيا ادته بدماغها وهربت
(عند صبا وتميم )
صبا / تميم انا عرفت مكان العصابه
تميم / فين
صبا / انا كنت منزله تطبيق تتبع ل تيا
تميم/ شوفي هي فين
صبا/ اهو في****
( تميم اخد العربيه ولقاها قاعده علي الرصيف بتعيط)
تميم / تعالي معايا يا تيا
تيا بعياط / كان يوم اسود لما اقابلتك
تميم مسك أيدها وقال/ تعالي معايا
تيا سحبت أيدها منه وقالت/ مش عايزه اشوف وشك تاني
تيا مشيت وسابت تميم

 

 

 

( عند أمير)
أمير/ اتأخرت اوي يا امي انا هنزل ادور عليها
( تيا فتحت باب الشقه وأمير جري عليها وحضنها)
تيا / متخفش عليا يا حبيبي
أمير / كنتي فين
تيا بأرتباك / كن …نننت عند صحبتي
أمير بشك/ طيب
تيا / انا هنام تصبحوا على خير
أمير / وانتي من أهله
( في بيت صبا وتميم )
صبا / هقت*لك عشان زعلت صحبتي
تميم بضيق / صبا ابعدي عني دلوقتي
صبا / طيب اصل فيه خطه في دماغي
تميم / قوليها واخليكي تعملي اللي عايزاه
صبا / اتفقنا
في الصباح ( الكليه )
آدم / انسه صبا
صبا / نعم يا استاذ آدم
آدم / كنت عايز اقابل الوالد

 

 

صبا / للاسف هو عند ربنا لما تروح قوله صبا بتحبك اوي عن اذنك
آدم / والله ل أسقط*ك يا صبا
عند تميم
سحر / استاذ تميم في اجتماع مع الوفد الكوري الساعه ٦
تميم / الغي المعاد
سحر / مينفعش يا تميم كذا مره نأجل
تميم/ اعمله اللي عايزنه انا واثق فيكم
سحر / شكرا علي ثقتك يا تميم
عند تيا
صبا / انا اسفه يا تيا علي اللي حصل امبارح
تيا / محصلش حاجه يا صاحبي
صبا / حيث كده بقا اعزميني علي بطاطس سوري في الكافتيريا 🙄
تيا / امشي يابت من وشي
صبا / صح خطوبه امير امتي
تيا / تصدقي أنها انهارده ده انا حما*ره
صبا / اي رايك بعد الكليه نجيب الفساتين
تيا / يلا بينا من دلوقتي وحخلي ريم تنقل المحاضرات

 

 

 

في الاتليه
تيا اختارت فستان لونه اخضر، وصبا اختارت فستان لونه لافندر
تيا / بسم الله ماشاء الله تبارك الله
صبا / وانتي كمان عسل يا تيا
( صبا منغير ما تيا تأخد بالها اتصلت علي تميم )
تميم وصل الاتليه
وشاف تيا وانبهر ب جمالها
تيا / انا مش قولتلك متتصليش علي البني آدم ده
تميم / سبينا لوحدينا يا صبا دقيقه وتعالي
صبا / حاضر
تيا / افندم
تميم/ انا بعتزرجدا علي اللي حصل امبارح وطلع سلسلة مكتوب عليها تيا
تيا/ اولا اعتزارك مقبول ثانيا انا مش بقبل هدايا واتفضل الدقيقه خلصت صبااااا
تميم/ صبرك عليا يا تيا

 

 

 

بليل
تيا وصبا لبسوا الفساتين وقعدوا فرحانين
تيا / افرحي يا عروسه انا العريس لولولوليييي
صبا/ يا دبله الخطوبه عقبالنا كلنا لولولوليييي
امير / عايزكم تشرفوني قدام خطيبتي
تيا / منشبهش ولا منشبهش
أمير / مش قصدي يعني لما تتكلموا عليا
صبا وتيا / ده احنا هنشرفوك
وقعدوا يضحكوا ودخل عليهم تميم
تميم / أمير عايزك في كلمه
تميم/ انا طالب ايد تيا
تيا أغمي عليها
أمير / يخري” ب بيتك يا تيا فوقي يا بت
تيا / انت هتجوزني البغل ده
تميم/ ايوه عشان البغل مش بياخد غير بغله زيو
أمير / خلاص يا جدعان
تيا / انت مين عزمك
أمير / أنا
تيا / وانت تعرفه منين
أمير / صحبي من زمان

 

 

 

تيا / يلا عشان نروح للعروسه
أمير / العروسه جمبك وغمز ل صبا
تيا/ مبروك يا صاحبي
صبا بدموع / الله يبارك فيكي يا حبيبتي
وقعدوا يرقصوا ويغنوا وتميم مسك المايك
تميم/ انا طالب ايد تيا منك يا أمير
أمير / وانا موافق
تميم/ والعروسه
تيا بدموع الفرحه / موافقهههههه
تميم نزل وهمس ل تيا / فاكره يا تيا لما طلبتي ايدي في الشارع
تيا بفرحه / فاكره بس ساعتها كنت ساذجه
تميم / امتي نتجمع في الحلال عشان اقولك كلمه أولها ب وآخرها ك
تيا / اصبر يا تميم

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية لا بأس بالحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *