روايات

رواية عشقه اثر قلبي الفصل السابع 7 بقلم فرح

رواية عشقه اثر قلبي الفصل السابع 7 بقلم فرح

رواية عشقه اثر قلبي البارت السابع

رواية عشقه اثر قلبي الجزء السابع

عشقه اثر قلبي
عشقه اثر قلبي

رواية عشقه اثر قلبي الحلقة السابعة

فاطيما صحت دورت علي سليم ملقتوش غيرت لبست بجامه و نزلت لقته قاعد مع صحبه سمعته بيقول
سليم بحزن: انا خايف يا حازم عليها
حازم: يبقي تتعالج علشان يا صحبي
سليم: قالو نسبه النجاح قليله اوي الله يسامحه جدي خلاني اتجوزها
حازم: سليم انت حبيتها صح
سليم هيتكلم لقاها فتحت الباب و دخلت
فاطيما: انت تعبان
سليم بصلها: اطلعي فوق
فاطيما بزعيق: عندك ايه تعبان مالك
سليم بص علي حازم لقاه حاطط وشه في الارض و مش بيبصلهم
سليم بهدوء: اطلعي البسي و انزلي هفهمك لو سمحتي متعنديش معايا
فاطيما بزعيق: مش طالعه فهمني
سليم بحزن: مرض وحش (عفانا الله و اياكم يارب)
فاطيما بدموع: متعالجتش ليه
سليم سكت
فاطيما بدموع و زعيق: رد عليا انت عايز تسيبني بعد ما حبيتك و حضنته اتعالج و حياتي عندك انا عارفه انك مبتحبنيش بس بالله تتعالج سليم
سليم: انا كمان حبيتك و هتعالج بس اطلعي البسي علشان خطري
فاطيما مسحت دموعها: حاضر و طلعت
حازم قرب منه و حضنه : هستناكم بره علشان هوصلكم و طلع
سليم طلع فوق لقي فاطيما بتلبس حضنها
سليم بخبث: كنتي بتقولي ايه تحت بقا

 

 

فاطيما بتوتر: مكنتش بقول يلا بس البس علشان نمشي
سليم: ماشي ماشي هعديها بمزاجي و لما نرجع لينا كلام تاني و غمزلها
لبسو و راحو للدكتور
الدكتور بحزن: اتاخرت يا سليم باشا انا قولتلك لما جيت نبدأ علاج و انت مرضتش
فاطيما: يعني ايه يعني مش هينفع
الدكتور: لا هينفع ان شاءلله بس عايز وقت
فاطيما: تمام يا دكتور هنبدأ اول جلسه بكره
الدكتور: تمام
و طلعو روحو البيت
سليم: فاطيما انا مكنتش عايز اقلقك
فاطيما بزعيق: تقلقني ايه و زفت ايه و كملت بدموع كنت عايز تسيبني طيب ليه علقتني بيك بقا و خلتني حبيتك
سليم مسح دموعها: خلاص يا قلب سليم انا اسف
و كمل بخبث: امم قولتي انك بتحبيني
فاطيما ضربته في كتفه: هو ده وقته
سليم شدها عليه: طبعا وقته اومال و شالها
فاطيما: سليم نزلني عايزه انزل اعمل الاكل
سليم نزلها علي السرير و
نسكت علشان عيب
بعد شويه
فاطيما: سليم سيبني اقوم جعانه
سليم بخبث: قومي
فاطيما شهقت: يا قلي’ل الاد’ب
سليم ضحك عليها و قام: انا داخل الحمام يا هبله
و هي دخلت حمام الاوضه التانيه و خلصت و نزلت
سليم خلص و نزل وراها لقاها في المطبخ حضنها
سليم: اومال فين الداده
فاطيما: انا مشيتها الفتره دي علشان عايزه اعمل الاكل انا
سليم بحب:مش هتلحقي يا روحي و جامعتك بس
فاطيما: لا هلحق والله ابعد بس خليني اخلص يا ولااا
سليم ضحك و راح قعد علي الكرسي في المطبخ جنبها
فاطيما: انت قاعدلي كده ليه هتوتر كده اطلع بره

 

 

سليم: لا اعملي و انا مش هتكلم خالص خالص
فاطيما ضحكت عليه و كملت الاكل و طلعو قعدو في الجنينه
فاطيما: بقولك يا سولي
سليم بصلها بقرف: سولي عموما قولي ياختي
فاطيما: انت ايه بينك و بين احمد لو سمحت ريحني
سليم انتهد: والله منا عارف بيكرهني كده ليه و كمان بيبص عليكي بصات مش كويسه لما جدك قال اتجوزك انا وقف و زعق و قال اشمعنا هو انا هتجوزها
فاطيما: ربنا يهديه يارب
سليم حضنها: و يخليكي ليا يارب عارفه نفسي في ايه
فاطيما: امم ايه
سليم بخبث: نملي البيت ده عيال
فاطمه قامت من حضنه: يا قل’يل الاد’ب يا ساف’ل انا عارفاك
سليم ضحك عليها: والله العظيم انتي مراتي انا شاقطك يا بت انتي ولا ايه
فاطيما: لا بس متقولش كده
سليم بضحك: حاضر
فضلو ساكتين شويه و بعدين سمعو صوت حاجه وراهم بيبصو لقو…

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقه اثر قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *