روايات

رواية لا بأس بالحب الفصل الثامن 8 بقلم نهى

رواية لا بأس بالحب الفصل الثامن 8 بقلم نهى

رواية لا بأس بالحب البارت الثامن

رواية لا بأس بالحب الجزء الثامن

لا بأس بالحب
لا بأس بالحب

رواية لا بأس بالحب الحلقة الثامنة

وصلوا الغردقه
تيا / هيهههه
صبا/ انا هروح اغير عايزه اشوف البحر
تيا / يلا بينا يا صاحبي
صبا/ أمير.
أمير / نعم
صبا / مالك مدايق ليه
أمير / مفيش
صبا / براحتك
ودفنت رأسها في حضنه
عند تيا و نديم
تيا / هنزل البحر مليش فيه
نديم / لا
تيا / انت عبيط احنا في الڨيلا لوحدينا و جوز اختك ده اخويا
نديم/ لا برضو
تيا / متنكدتش عليا والنبي
نديم / طيب
تيا جريت عليه وباسته في خده
نديم / يلا بس متتأخريش
تيا / حاضر

 

 

 

صبا / يلا يا تيا
تيا وصبا نزلوا البحر
تيا جالها تشنجات في رجلها ومعرفتش تتحرك وكانت بتغرق
صبا/ أمير ررر نديممم
نديم جري عليهم في البحر
نديم / تيا فوقي تيااا
أمير / انا اسف هي مش هتقدر تنزل البحر عشان بيجلها تشنجات
تيا/ خلاص يا أمير وبعدين انا كويسه اهو
نديم بغضب / تيا امشي من وشي لحسن والله محدش هيفلتك من ايدي
تيا / حاضر وطلعت تجري
أمير / اهدي يا نديم دي هبله
نديم / لا شوفت خافت ازاي
أمير/ يلا بينا نشوف المجانين
نديم/ يلا
نديم دخل الڨيلا لقي تيا ماسكه المايك وعماله تغني اغاني غريبه
نديم/ بتغني اي
تيا / انجليزي
نديم / يلا بينا

 

 

 

تيا / it’s you always you
نديم /يلا بينا لحسن انفخك
تيا / حاضر يا باشا
نديم/ يلا عشان ننام
تيا قعدت تقلده / يلا عشان ننااام
نديم شالها وطلع بيها علي فوق
في الصبح
تيا / صباح الخير يا دومي
نديم / صباح النور
تيا / يلا عشان نروح البدو
نديم / طيب جهزتي الحاجه
تيا / عملت كل حاجه يلا متبقاش كسول
نديم/ طيب روحي صحي صبا
تيا بخبث / من عنيا
تيا / ميرووو
أمير/ مالك يا بت عامله دوشه ليه على الصبح
تيا/ فين السنيورة مراتك
أمير/ نايمه جوا
تيا / الحمد لله هنفذ خطتي

 

 

 

تيا وهي داخله الاوضه جردل ميه اتكب عليها
صبا / هموتتتت
تيا / انا عشان مش صافيه النيه
صبا / طيب امسحي الميه دي يلا
تيا / يا كلب”ه
نديم/ تيااا
تيا / افندم
نديم/ يلا عشان حضرنا الفطار انا وأمير
تيا / طيب
علي السفره
تيا شمت ريحه الفطار وقامت ترجع
نديم/ مالك
تيا / مفيش ده عشان الحمل وكدا
نديم / انا هشيل الفطار
صبا وامير في نفس الوقت/ نعممم واحنا نأكل اي
نديم / كلو في بعضيكم
نديم/ يلا يا تيا نروح نشم شويه هوا علي البحر
تيا / حاضر

 

 

 

علي البحر
قاعده تيا ونديم حاضنها من ضهرها
نديم / انا بحبك يا اغلي ما ليا
تيا / وانا كمان بحبك يا نديم
نديم/ انتي زعلانه انك حامل صح
تيا / مش زعلانه بس مش عارفه ازاي هشيل المسؤولية
وابقي ام وأسهر ولما يبكي معرفش اخليه يسكت أو مثلا هربيه ازاي وانا اصلا بحس نفسي طفله والمذاكرة بجانب الحمل والولاده والألم
نديم مسك أيدها وقال / انا معاكي يا تياا ممكن اقعد من الشغل عشان اساعدك
تيا / لا طبعا متسبش شغلك انا ممكن مكملش الكليه
نديم / انتي هبله دي طب واكيد انتي تعبتي عشان توصلي للكليه
تيا / مش عارفه
نديم/ سيبي امورك لله

 

 

 

عند صبا وامير
أمير / مش هتشدي حيلك كدا وتجيبي فهمي
صبا بعدم فهم / فهمي مين
أمير / ابنك يا ام فهمي
صبا / بسرعه دي خلتني حامل وام فهمي كمان
أمير/ مالو فهمي يا صبا
صبا / حلو مش وحش
أمير / هما فين دول مش هنمشي ولا ايه
تيا / يلا يا ميرو
أمير حضن تيا وقال/ مالك يا حبيبتي فيه حاجه مزعلاكي
صبا بغيره / احم.. نحن هنا
تيا / اولعي يا بت ده اخويا قبل ما يبقي جوزك وطلعت لسانها
نديم / يلا بينا عشان نعرف نرجع بدري

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية لا بأس بالحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *