روايات

رواية نعم انا القاتله الفصل السابع 7 بقلم كاتبة ولكن

رواية نعم انا القاتله الفصل السابع 7 بقلم كاتبة ولكن

رواية نعم انا القاتله البارت السابع

رواية نعم انا القاتله الجزء السابع

نعم انا القاتله
نعم انا القاتله

رواية نعم انا القاتله الحلقة السابعة

 

مروان بيطلع التيليفون وبيحدد مكان توبا وبينزل
مروان وهو في العربيه وبيكلم نفسه
انتي ليا وليا وبس ياتوبا
توبا كمال الحقني كمال عشان خاطري اصحا كمال
عمران محدش هيسمعك وكمال مش هيصحا ده احتمال يدخل في غيبوبه كمان
توبا انت ق”ذر وحقي”ر
عمران وهو بيفك لتوبا ذراير القميص، تعرفي تسكتي شويه سبيني اشوف شغلي بقا
عمران بيحضن توبا
وفجأة توبا بتسمع صوت صرب نار وبتلاقي عمران فجأة تقل وهو عليها
توبا بتبعد عن عمران وبتبص بتلاقي عمران سايح في دمه وفي رصاصه في ظهره
توبا بتبص بتلاقي مروان واقف وفي ايده مسدس
مروان توبا انتي كويسه عملك حاجه توبا ردي عليا
توبا بيغمي عليها ومروان بينقلها علي المستشفى وبيتصل بالشرطه
الشرطه بتيجي تنقل كمال المستشفى وبياخد جثة عمران
في المستشفي
الظابط علي /مروان بيه انت اللي اتصلت وبلغت عن الحادثه
مروان ايوه وانا اللي قتلت عمران
الظابط علي/حضرتك لازم تيجي معايا دلوقتي
مروان بيروح مع الظابط وقبل مايمشي بيروح يشوف توبا
مروان بيقرب من توبا ولسه هيحط ايده عليها توبا بتروح نطقه اسم كمال
مروان بيخبط ايده في الحيطه وبيروح طالع مع الظابط
توبا بتصحا في المستشفي
توبا كمال فين كمال
الممرضه الظابط كمال في الاوضه التانيه يافندم
توبا انا لازم اشوفو
الممرضه يافندم مينفعش حضرتك لسه تحت تأثير العلاج
توبا مبتسمعش الكلام وبتروح لأوضة كمال
توبا بتدخل بتلاقي دكاتره كتير
الدكتور ممكن تطلعي من هنا
توبا كمال يادكتور كمال
الدكتور الخبطه كانت شديده علي المخ لو مصحيش خلال الساعتين الجاين هيدخل في غيبوبه
توبا طب ممكن افضل معاه ونبي يادكتور والله ماهعمل حاجه انا بس عايزا ابقا جمبو
الدكتور تمام بس عشر دقايق بس
توبا حاضر
توبا بتدخل الاوضه وهي حاسه بكل خطوه اول مره تكون خطوتها تقيله مع انها عايزة تجري علي كمال
توبا مش قولتلي انك مش هتسبني وانك هتفضل جمبي معايا علي طول فين بقا
عايز تسبني وتمشي ليه عايز تسبني وتمشي بعد مااتعودت عليك
انا بقيت احب اشوفك اسمع صوتك
بقيت احب اتكلم معاك
بقيت بشتقلك بقيت بقيت بقيت بحبك ياكمال
كمال عشان خاطري قوم
طب لو مش عشاني عشان فريده
توبا بتحضن كمال وهي بتعيط
توبا قوم بقا قوم عشان خاطري
كمال فجأة ايديه بتتحرك وبتحضن توبا
كمال توبا انا كده هفطس 😂
توبا بفرح كمال وبتروح حضناه جامد
كمال بيحضن توبا وبيحسس علي شعرها بأيده وانا كمان بحبك
فجأة الباب بيتفتح وبيدخل مروان
مروان بغضب توبا
توبا بتتنفض من حضن كمال
مروان بيشد ايد توبه
تعالي معايا
توبا استنا هفهمك
مروان توبا اسكتي خالص وامشي معايا وانتي ساكته
مروان بياخد توبا علي المكان اللي كانو بيلعبو فيه وهما صغيرين
مروان فاكره ياتوبا لما كنا صغيرين فكره لما وقعتي هنا مين اللي سندك
فاكره لما جبتلك اول هديه من مصروفي لما كان عندي 12سنه
طب فاكره نفس المكان ده يشهد علي اول مره طلبت ايدك فيها كان هنا في الحته دي بظبط
مروان وهو ماسك توبا بقوه
طب ليه ليه تعملي معايا كده سألتك اكتر من مره بتحبيني ياتوبا وتقوليلي اه
مروان طب اي اللي اتغير انا غبت اسبوع واحد بس
اسبوع واحد يخليني ارجع اسمعك بتقولي لحد غيري انك بتحبيه
مروان توبا انا انهارده لأول مره امسك مسدس
مروان توبا انا قتلت عشانك انهارده
توبا بدموع انا اسفه عارفه انك ملكش ذنب في حاجه انا اللي غلطت
مروان انتي مغلطيش ياتوبا بس انا اللي المره دي هخيرك
ياانا ياكمال
توبا يعني اي
مروان يعني لو مجتيش بكره بفستان الفرح علي الاوتيل ده
هعرف انك اختارتي كمال ياتوبا
توبا مروان انا
مروان انا كلامي خلص القرار عندك
مروان بيسيب توبا وبيطلع بالعربيه
تيليفون مروان بيرن
مروان القضيه اتقفلت
الشخص وكل حاجه زي ماطلبت قصاص الاغتصاب اتحلت
وعمران قصاد القانون هو المغتصب
والمغتصب مات ومبقاش فيه ادله تانيه
مروان برافو عليك
الشخص طب اي مفيش حالات اغتصاب تاني
مروان بضحك انت مبتشبعش
الشخص طول ماانت مشاعرك الحلوه دي شغاله انا اكل عيشي شغال
مروان بضحك هنأجل الموضوع ده شويه لازم الاول اصفي حسابي مع حد
يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية نعم انا القاتله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *