روايات

رواية حماتي غيوره الفصل الرابع 4 بقلم شري صياد

رواية حماتي غيوره الفصل الرابع 4 بقلم شري صياد

رواية حماتي غيوره البارت الرابع

رواية حماتي غيوره الجزء الرابع

رواية حماتي غيوره الحلقة الرابعة

انصدمت مبقتش عارف ارد عليه اخذت من برشام الفياجرا النسائية ودي محتاجه تسخين دي هايجه لي وحدها بدون اي شيئ وفجأة
وأثناء كلامي معها حسيت انها مش طبعيه وبتعمل حجات غريبه وده شيئ طبيعي من برشام الفياجرا اللي اخدته قولت لها مالك يا حماتي اكلم الدكتور اشرف صاحبي ياجي قالت لا انا كويسه اذهبت انت غرفتك قولت اذاي اروح غرفتي وانتي في الحاله دي قالت مفيش حاجه انا كويسة شويه صداع ويروحوا قولت حاضر تركتها ودخلت غرفتي اغير ملابسي عشان ادخل الحمام أستحم يدوب غيرت ملابسي ولبست الروب عشان ادخل الحمام دقت علي باب الغرفة ودخلت قالت احضر لك الفطار قولت لا انا مش جعان انا داخل الحمام أستحم وبعدها انام قالت طيب احضر ليك الحمام قولت لها لا ارتاحي انتي ريهام قبل ما تمشي
ع الجامعة دخلت الملابس والفوطه في الحمام ارتاحي انتي قالت طيب وتركتني ورجعت غرفتها دخلت الحمام ملئت البانيو مايه وقلعلت الروب ونزلت البانيو مفيش خمس دقائق وفتحت باب الحمام عليا وانا قالع ملط في البانيو يس الشامبو مغطي جسمي كله مفيش غير وجهي اللي ظاهر اول ما دخلت عليا الحمام قالت انا اسفه انت لسه في الحمام قولت ايوا قالت معليش

 

 

انا تعبانه اوووي وجسمي ساخن نار كنت عايزه ابرد جسمي تحت المياه قولت لها اخرجي ثواني البس الروب وأخرج قالت لا مش قادره اتحمل ونزلت البانيو وجلست اخر البانيو بجوار قدميا وقالت مش قادره جسمي ساخن و بدأت تحرك يدها علي جسمها وصدرها وهي جالسه أمامي في البانيو مسكت ايديا قربت منها مالك في ايه قالت مش عارفه ونزلت حملات القميص وظهرت صدرها وانا اصلا علي أخري بقالي فترة طويله م مارست الجنس مع ريهام بسبب الظروف قالت ارجوك امسك صدري اعصرو لي فعلا مسكت صدرها وبدأت اعصر فيه وافرك حلمات صدرها وحماتي تتنهد اااه ااااااه ااااااااه
وفجأة دفعتني للخلف علي ظهري في البانيو وبدأت تمسك زبي وتقول مش قادره اتحمل جسمي نار وكسي ملتهب وبدأت تمص زبي بكل لهفه وشغف انتصب زبي علي آخره داخل فمها وماذالت تتنهد ااااااه ااااااااه
مبقتش قادر اتحمل وبدأت اهيج رفعتها بين ايديا ووضعتها علي حافة الغسالة في الحمام وفتحت فخذيها علي آخرهم ومسكت زبي وبدأت احك زبي المنتصب بين شفرات كسها صاحت عليا
دخلو في كسي مش قادره دخلو بدأت ادخل زبي في كسها واول
ما دخل صرخت اااااااااااه وقالت نيك اوووي برد كسي الممحون ااااااه ااااااااه
نيك اوووي متعني اطقئ لهيب كسي الملتهب ااااااه ااااااااه ااااااااااه
من سنين مافي حد لمس جسمي متع كسي ب زبك الحار ااااااااه ااااااااه وفجأة جذبتني عليها وبدأت تقبل وتمص شفتيا وهي تتنهد وتتوجع ااااااه ااااااااه وفجأة

 

 

 

ارتجف جسمها وحضنتي من عنقي بكل قوة وهي تتنهد ااااااه ااااااااه وفجأة سألت شهوتها علي زبي المنتصب داخل كسها كانت شهوتها سخنة نار وهي ماذالت تتنهد ااااااه نيك اووووى نيك جامد كب في كسي اطعم كسي بحليب زبك ااااااااه ااااااااه
بدا جسمي يرتجف وانا بنيك كسها بكل عنف وبدأ العرق يسيل من جسدي حسيت انا خلاص شهوتي جايه قولت لها خلاص حكب صاحت عليا وهي تتنهد كب في كسي كب في كسي بردو لي ااااااه ااااااااه ااااااااه وفجأة سالت شهوتها الساخنة مره اخرى علي زبي أخرجت زبي من كسها وكبيت علي كسها من الخارج وهي تحضني بكل قوتها وتمص شفتيا بكل شغف وهي مازالت تتنهد ااااااه ااااااااه
وبعد ما قذفت شهوتي فوق كسها وبدأت تهدا وهي حضناني اوووي نظرت لي وقالت انا مش عارفه
انا عملت كده اذاي وبدأت تبكي حتي انهارت من شدة البكاء وصرخت في وجهي اذهب الى غرفتك لا اريد ان اراك فعلا ذهبت الي غرفتي وبدأت اسأل نفسي

 

 

انا ايه اللي عملته ده المفروض كنت قاومت وما عملت كده بس انا تعبان وهي ممحونه واحنا الاتنين محتاجين لبعض بدأت أشعر بالخجل من نفسي معاني ماليش زنب في اللي حصل هي اللي حركت شهوتي داخلي قولت بنتها هي السبب في اللي حصل لأنها اهملتني في المعاشرة مبقتش عارف اعمل ايه قولت مفيش غير حل واحد اروح بيت ابوي اسبوع علي ما اشوف الموضوع حيوصل لفين وفعلا غيرت ملابسي وانا خارج من الغرفة كانت حماتي خارجه من الحمام ودموعها علي خدها قالت لابس ورايح علي فين قولت لها بيت ابوي اسبوع وراجع قالت ولم بنتي تاجي اقول لها ايه جوزك ناكني وراح بيت ابوه عشان مكسوفه من اللي حصل قولت لها انا ماليش زنب في اللي حصل قالت انا عارفه اني السبب لكن مستحيل تترك البيت اقول ايه لبنتي قولت حاضر ورجعت غرفتي وبعد شويه جائت ريهام وقالت انا تعبت جدا اليوم في الجامعة
ما رديت عليها ودخلت الحمام أستحميت ورجعت الغرفة قالت ريهام مالك مش بترد عليا
قولت لها ريهام بصراحة كده انا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حماتي غيوره)

‫6 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *