روايات

رواية حورية الاحمد الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة مازن

رواية حورية الاحمد الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة مازن

رواية حورية الاحمد البارت الحادي عشر

رواية حورية الاحمد الجزء الحادي عشر

رواية حورية الاحمد الحلقة الحادية عشر

احمد و راح علي هاني : انا بطلب ايد حور منك ي عمو
هاني بغموض : مش موافق
احمد بصدمه : اي
حور بزعل : بعد ازنكم انا رايحه غرفتي
احمد بعيون مرغرغه : ليه ي عمو كدا انت عارف ان انا بحب حور و مليش غيرها
هاني : استني ي حور
حور بزعل : نعم ي بابا
هاني بضحك: هوا انتو قلبتوها درمااا ليه كدا انا بهزر ياد منك ليها
حماده بضحك : شربوووو المقلب

 

 

احمد بأعصاب سايبه : والله انا جسمي بيرتعش من الي انت عملته دا ي عمو
حور جريت علي بابها و حضنته : تسلملي ي بابًا يارب
حماده : طب هنعمل خطوبه قصيره كدا علي اما تظبط شويه حاجات
هاني : ودا رايي بردو يعني. تبقي شهرين تلاته كدا
احمد : اي شهرين تلاته لا انا مش هستحمل
حماده بضحك : بس ي ولااااا اختشي اصبر مجتش من تلات شهور
حور بتضحك بكسوف
احمد : حاضر هصبر وامري لله
هاني : خلاص يبقي الخطوبه الاسبوع الي جاي
حماده : يبقي توكلنا علي الله ي سانيه
سانيه من فوق نعم ي حاج
حماده : زرغطي ي ي ام احمد خطوبه احمد الاسبوع الي جاي
ملك طلعت بسرعه : في اي ي مرات عمي خطوبه مين
سانيه ب فرحه : احمد خطوبته علي حور الاسبوع الي جاي لولولولولولولووي
ملك : اي و اغمي عليها
( ي شيخه بقي قرفتينا مش عرفين نفرح 🙂😂)

 

 

سانيه : حبيبتي حاسبي ي جامعه تعالو شلوها معايا
احمد و هاني و حور و حماده جريو علشان يشوفوها
حماده شالها و دخلها غرفتها
وحور جابت مايه و حاولو يفوقوها
ملك بعد مده قصيره فاقت
هاني : انتي كويسه ي حبيبتي
سانيه : اي الي حصلك ي بنتي
ملك بصت علي احمد : انا كويسه الحمد الله محتاجه انام بس
سانيه : ماشي ي حبيبتي يلا ي جماعه نسبها ترتاح
حور : الف سلامه عليكي ي ملك
ملك مردتش و ادتها ظهرها
و كلهم طلعو من غرفتها
ملك : الووو انتو لزم تيجو

 

 

ميمي امها : ليه اي الي حصل
ملك : هيتخطبو الاسبوع الي جاي
ميمي : تتك خيبه وانتي مش بتعرفي تعملي حاجه كدا
ملك : طب انا اعمل اي يعني
ميمي : خلاص انا نقول لي ابوكي و هنيجي و نشوف هنعمل اي
ملك : ماشي
ميمي : يلا سلام
( اي الناس الحقوده دي )
———-
عند حور و احمد كانو وقفين في البلكونه
حور : انا زعلانه علي ملك اوي ي احمد
احمد : وانا كمان بس هي مش كويسه
حور : متقولش عليها كدا
احمد : طيب خلاص سيبك من الموضوع دا
انا مبسوط ان كلها شهرين و هتبقي ليا ي حور
حور بحب : اااممم هانت ي كوكي
احمد : قلب كوكي والله

 

 

احمد بضحك : متجيبي بوسه تصبيره
حور ضربته في صدره : بس ي احمد بطل قله ادب
احمد : الله طب تعالي في حضني طيب
حور : علي فكره بقي احنا المفروض اننا منحضنش بعض
احمد : ليه بقي ان شاء الله
حور : انا عارفه ان الموضوع مش عادي لان احنا من صغرنا متعودين نحضن بعض بس احنا كبرنا بقي ي احمد
احمد بتفهم : اوكي ب حبيبتي الي يريحك و بعدين كلها كان شهر و مش هيبقي حضن بس ي جميل
حور بكسوف : في اي ي احمد الله انا ماشيه
احمد بضحك : خلاص ي مجنونه تعالي

 

 

حور : لو اتكلمت ب الاسلوب دا تاني همشي والله
احمد . خلاص ماشي متزعلش نفسك ي عم الله و انت حلو كدا
حور ضحكت : خلاص بقي ي ابني
و فضلو يهزون و يضحكو مع بعض
عند ميمي و حمدي ……
ميمي بخبث : حاج عوزين نروح عند اخواتك نقعد معاهم الكام يوم دول
حمدي : ان شاء الله ي حاجه انا عوز اروح والله علشان اخواتي وحشوني اوي و العيال كمان
ميمي : خلاص بكرا ان شاء الله ي حاج
حمدي : ماشي ي ميمي

يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حورية الاحمد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *