روايات

رواية انت قدري الفصل التاسع 9 بقلم هديل المعداوي

رواية انت قدري الفصل التاسع 9 بقلم هديل المعداوي

رواية انت قدري البارت التاسع

رواية انت قدري الجزء التاسع

رواية انت قدري الحلقة التاسعة

قدر بتجري و بتصوت و طبعا مش شايفه حاجه لحد ما كريم لحقها و مسكها
قدر بصويت ااااااااه سيبني مش قادره اعيش عايزه اموت امي عاش في عزاب بسبب راجل زباله ميعرفش ربنا و انا عشت حياتي كلها اقول عليه ابويا و اتمني يحبني اااااه بتوجع اوييي ي كريم بتوجع
كريم أحدها في حضنه انسي ي قدر انسي شريف و كل ذكرياته و تعالي نروح لمامتك و نسأل علي قبر باباكي و نروح ليه عيشي بقا و انسي اللي فات
قدر بعياط و بدأت تهدي مش قادره كنت بحب امي اويييي بقيت وحيده اااااه
كريم وحيده و أنا معاكي
قدر انا عايزه اعمل العمليه ي كريم عايزه ارجع اشوف تاني
كريم حاضر تعالي نرجع الفيلا بقا طلعه تجري ليه مفكرتيش هيحصل ايه فيا لو حصلك حاجه
قدر تعبت ي كريم تعبت اويييي
كريم امممم كده خلاص انا عارف هعمل ايه
قدر بإستغراب هتعمل ايه

 

 

كريم استني شوفي و شالها و مشي بيها
قدر بضحك مجنوننن ي ناس
كريم بعشق مجنون بيكي
قدر ابتسمت بخجل
و راحوا الفيلا تاني
ملک بشهقه قدر حصلها حاجه
كريم لا هي بخير و الحمدلله
ملک بإستغراب امال شايلها ليه
كريم مراتي ي بنتي انا حر
ملک بطفوليه نننننننننني
ام كريم بضحك بس ي عيال اطلع ي كريم ارتاح انت و مراتك
كريم حاضر ي امي
تاني يوم الصبح صحي كريم بدري و صحي قدر و لبسوا و نزلوا راحوا قبر ام قدر و بعدها راحوا سألوا الجيران و في القسم اللي كان شغال فيه ابو قدر و اللي الجيران وصلوهم ليه طبعا و عرف قبره فين و راحوا ليه
قدر بدموع كان نفسي اشوفك اوييي ي بابا محتاج ليك جنبي دلوقتي بجد انا لسه جايه من عند ماما و حكتلها كل همي بس هقولك اني بحبك اوي بس و اسفه اني قولت لغيرك بابا اسفه هفضل اجيلك علي طول انا قررت اعمل العمليه عشان اشوف صورك و اشوف قبر و انا جيالك ي بابا ربنا يرحمك
و قرات الفاتحه هي و كريم و مشوا

 

 

في العربيه
قدر زعلانه اوي ي كريم
كريم بحزن ليه ي روح كريم
قدر قلبي واجعني حاسه في حاجه هتحصل حايه ان حد هيموت قريب
كريم استغفر الله العظيم ي رب خير
قدر ي ربي الطف بينا
بعد وقت 🕖🕙🕙
كريم وصلنا اهوا انزلي انتي و انا عندي مشوار هخلصه و اجي
قدر بس
كريم مبسش ي امجد ي امجد
امجد نعم ي كريم بيه خد المدام دخلها جوه و خلي بالك منها
امجد حاضر ي كريم بيه اتفضلي ي مدام
قدر بحب و دموع خلي بالك من نفسك ي كريم
كريم في ايه ي حبيبتي خايفه كده ليه
قدر خايفه اوي ي كريم بلاش تمشي حاسه ان في حاجه هتحصل ارجوك تعالي معايا متمشيش
كريم حاضر حاضر و نزل من العربيه
كريم خلاص امشي انت ي امجد

 

 

امجد حاضر ي كريم بيه بس علي فكره اخوه حضرتك نزل من السفر انهارده
كريم بجد هو جوه دلوقتي
امجد اه بس
كريم بس ايه
امجد بصراحه ي كريم بيه اول ما اجي كان متعصب جدا و اول ما دخل والدت حضرتك جت تسلم عليه زقها و فضل يزعق و لما روحت اشوف في ايه منعني ادخل و قفل الباب و فضل في زعيق كتير لحد ما فجاه سمعت الانسه ملک بتصوت و معدش صوت من ساعتها
قدر و هي بتاخد نفسها بالعافيه روح شوف ايه اللي حصل ي كريم ارجوك قلبي واجعني
كريم بخوف شديد هات قدر ورائه ي امجد و طلع جري عليهم و امجد جاب قدر و طبعا كريم مع مفتاح اول ما فتح
كريم وقع في الارض و بصوت عالي …….
قدر في ايه ي امجد
امجد بحزن……..
قدر ايه و أغمي عليها من الصدمه

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية انت قدري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *