روايات

رواية صقور الداخلية 2 الفصل الثالث 3 بقلم ياسمين رمضان

رواية صقور الداخلية 2 الفصل الثالث 3 بقلم ياسمين رمضان

رواية صقور الداخلية 2 البارت الثالث

رواية صقور الداخلية 2 الجزء الثالث

رواية صقور الداخلية 2 الحلقة الثالثة

حور بصدمه 😳: مروان .
المجهول بشر : مروان ههه اعرفو لاكن مكانش ليا تعامل معاه بس ال اعرفو كان مهوس بيكي.
ورد : قمال انت ازي عرفت مكان دا محدش يعرفو غيرنا.
المجهول : كنت باجي كتير مكان دا ولاقيتو اتهدم وبنيتو من جديد.
المهم لو عايزين البنات تدفعو فديه ٥٠ مليون جنيه يا الا هخلص عليهم كلهم .
ادم بسرعه : هجبلك الفلوس لحد عندك بس اوعي تعمل فيهم حاجه .
المجهول بشر : عارف لو عملتو حركه كده او كده مش هيحصل كويس 😌.
حور قفلت سكه ف وشو .
مراد : يلا بينا بسرعه علي مستودع.
وركبوا بسرعه عربيتهم .
واتجهوا الي المستودع.

 

 

✨عند المجهول ✨.
البنات كانو قاعدين خايفين من كميه الرجاله ال وقفه ال بتبصلهم نظرات كلها مقززه .
بيدخل المجهول عليهم .
المجهول بشر : قربتو تمشو صقور الداخليه هيجو يدفعو الفديه ويخدكو .
وحده من البنات اتكلمت .
البنت بقوه : وانت فاكر أنهم هيسبوك تمشي كده دا مش هيخلوو فيك حته سليمه من ال هتشوفو منهم .
المجهول فضل يضحك هو والرجاله .
وفجاه حور بتنزل من فوق ب الحبل ومعاها عصايه كبيره .
وبتضر*ب المجهول ف دراعوو ثم ف رجلو وبطنو ورفعتوو بقوه وحدفتو علي الحيطه و وقع علي الارض من وجع وفجاه الرجاله اتلمت حاوليها وبقت هي ف النص ومره وحده
حور حطت العصايه ف النص وسندت عليها
لفت كذه مره وضر*بتهم كلهم لحد ما وقعو علي الأرض .
البنات كانو فرحانين اوي من ال شافو ون اول مره يشوفو حور .💖
و ادم بيدخل ب العربيه الي المستودع وبيخبط كام راجل ب العربيه ..
و ورد و مراد دخلو من الشباك وكان معاهم سيوف وبداو يهاجمو الرجاله ال جات عليهم .
و حور راحت للبنات واخدتهم معاها بره ال مستودع وركبتهم عربيه ورد و مراد وفجاه شافت المجهول خرج من المستودع بيهرب وبيركب العربيه ومشي بيها.
حور قالت للبنات بسرعه خليكو هنا متتحركوش ورد و مراد هيجو ليكو بسرعه .
وركبت عربيتها بسرعه وطلعت وراه .
عند ادم نزل من العربيه وفضل يضر*ب ف رحاله الباقين .

 

 

مراد و ورد خلصو علي الرجاله ب السيوف ال كانت معاهم .
ادم : حور اتاخرت ليه كده بره .
ورد بصدمه : هو راح فين 😳😳😳.
وبتلاقي حور بتتصل بيها . دي حور .
مراد : ردي بسرعه .
ورد : ردت بسرعه.
حور : ورد و مراد بسرعه اطلعوا وصلو البنات لان ركبتهم ف عربيتكم و انت يا آدم اركب بسرعه وتعالي ورايا لان المجرم ركب عربيه وكان هيهرب ونا وراه ب عربيتي و بلحقو . تعالي ورايا بسرعه .
ادم : وهو بيجري بسرعه ابعتي لوكيشن بسرعه ونا جي وراكي .
حور بعتتلو لوكيشن بسرعه و المجهول حاول يخبط حور ب العربيه .وتلفون حور وقع منها ف العربيه .
ورد و مراد ركبو عرييتهم ورايحين الملجاه يوصلوا البنات .
ادم ركب عربيته بسرعه وساق بسرعه البرق.
عند حور عماله توقفوا مش عارفه لانو عمال يخبط فيها .
حور بغضب : قامت حاوده يمين عليه وخبطتو وهو راح مسرع بسرعه.
وهي زودت السرعه اكتر وفضلت وراه لحد ما لقت ادم جنبها ب عربيتو .
ادم : حور امشي علي جنب اليمين ونا شمال عشان نحصرو .
حور سمعتو وسرعو سوي هما الاتنين لحد ما حصرو وفضلو يخبطو في سرعو اكتر وو قفو قدامو ب العربيه وهو معرفش يفلت منهم .
ادم و حور نزلو بغضب وفتحو باب عربيتو وفضلوو يضر*بو فيه .
ادم بغضب: انت مين ياض قووول .
المجهول : مش هقول حاجه حتي لو هتمو*توني .
حور بغموض : أنا هعرف اخليك تنطق بطريقتي .
واخدتو من ادم وفضلت ماشيه بي لحد ما قالتلو متاكد انك مش هتعترف .
المجهول بإصرار: ايوه .
ولسه هحور هتكمل ضر*ب فيه
وفجاه بيشوفو طياره من فوق ادم و حور بصو علي الطياره.

 

 

بسرعه المجهول زقهم علي الارض وجري بسرعه علي السلم ال نزل من طياره وركبوو والطياره طارت بسرعه لبعيد.
حور و ادم بغضب : وخبطو ال العربيه برجليهم وركبو عربيتهم ورجعو الفيلا تاني .
وصلو الفيلا.
ورد و مراد بسرعه: مسكتو.
ادم بغضب : هرب مننا ابن جز*مه.
حور بغموض :مرادي فلت مننا مره جايه مش هنسيبو .
✨عند المجهول ✨.
المجهول مش هتقدرو تمسكوني ولا حتي تعرفوني
وكمل بشر البلد دي دمارها علي ايدي انا 💣💣.
ال مقدرش مروان يعملو انا ال هعملوو .
وفضل يضحك بشر 😂😈.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية صقور الداخلية 2)

اترك رد