روايات

رواية عاشقة لروح سليم الفصل السادس عشر 16 بقلم أسيل باسم

رواية عاشقة لروح سليم الفصل السادس عشر 16 بقلم أسيل باسم

رواية عاشقة لروح سليم البارت السادس عشر

رواية عاشقة لروح سليم الجزء السادس عشر

رواية عاشقة لروح سليم الحلقة السادسة عشر

طلقني ي زين .. انت واحد قليل الادب وانا مستحيل اكمل معاك بالطريقة دي
زين برود “وانا عملت اي بس ي بسمتي
مش كان كله برضاكي
مش بقولك قليل الادب اتفضل طلقني حالا
زين بابتسامة ” طب بأول رجعيلي كل البوسات والاحضان ال خدتيها مني
بسمة بخجل ” ودول ارجعهملك ازاي
زين وهو بيحملها ” انا هبقى اقولهملك واحدة واحدة بس مش هنا في أوضة النوم ي روحي
بسمة وهي بتحاول تنزل ” بقولكوا قليل الادب ي ناس ومحدش صدقني نزلني ي زين احسنلك والا هولد وابهدلك الدنيا كلها
زين ” انا عايزك تولدي وارتاح من النكد ده
بسمة ببكاء ” انا بنكد عليك ي زين
طب طلقني ودلوقتي حالا طلقني
زين وهو ببوس عيونها ” طب وأعيش من غيرك ازاي بس

 

 

انت ال مليتي عليا حياتي بعد ما كنت وحيد
انتي الحب والعشق كله ي بسمتي
مش كفاية عياط ولا انتي بتتلككي عشان مترجعليش البوسات والاحضان
غمز لها وهي بتعض شفيفها بخجل
زين برغبة ” طب انا هاخذها لوحدي ي بسمتي
انقض على شفتيها يذيقها لوعة العشق
….
تعالي احسنلك ي روح
روح وهي بتبعد لوراه ” مش هجي ي سليم
بطلي لعب وتعالي قدامي احسنلك انا مبهزرش
روح وهي بتتقدم بشجاعة زائفة ” مش خايفة منك اصلاا
مسكها من خصرها بقوة وهو بيجز على أسنانه ” انتي لازم تخافي خاصة بعد ال عملتيه في الشركة ي روح
روح بتحدي ” متقوليش كل العصبية دي عشان خايف على حبيبة القلب
متخفش هتبقى كويسة وبعدها تقدر تتت..
قبلها بقوة وعصبية وحب تحاول أن تبعد عنه لكنه يثبتها يخبرها انها هي فقط حبيبته تستلم لمشاعرها وتبادله شغفه بجنون
ابتعد عنها عندما احس بانقطاع انفاسها

 

 

سليم بلهاث ” لو خايف على حد يبقى عليكي ي غبية
انتي زقيتي البنت ي روح ويمكن تكسر ايدها أو رجلها
روح ببكاء ” لو حتى تمو** ت بس متجيش جنبك انت ملكي وبس ي سليم
سليم وهو بيمسح دموعها بحب ” وانا بعشقك انتي وبس
وكنت هوقفها عند حدها بس انتي دخلتي وبعدها ووقعتيها
ال عملتيه غلط ي روحي كنتي سيبني اتصرف
روح ” انت ليه مش حاسس بيا طب لو في راجل غيرك مسك ايدي هتعمل اي او..
سليم وهو بيضغط على خصرها ” ومين ال *** ال هيتجراء ويعملها انا كنت موت**ه
رفعت حاجبها باستعلاء
اديك جربت احساسي سبني بقى انت بتوجعني
سليم ” ولسا هكسرك كل جسمك ال فرحانة بيه ده جتك القرف في حلاوتك دي
روح بابتسامة خجل ” طب نزلني ي بابا عيب الكلام ده
سليم وهو بيقربها منه اكتر ” ده انا لسا ناوي اقول كتر كلام بس انتي استحملي
جاء يبوسها بس وقفته باصبعها
روح بهمس ” مينفعش ال بتفكر فيه ده خالص ي سليم بيه
سليم برغبة ” تاني سليم بيه ده انتي هتتقطعي ي روحي
روح ” سليم مبهزرش مينفعش ال بتفكر فيه ده لمدة ٤او ٥ شهور لقدام
سليم بغضب ” وأي ال يمنعني عنك ي روح
روح بهمس ” ابنك ي روحي

 

 

اصلي انا حامل ي سليم
سليم بعدم استوعاب ” مفهمتش ده هيمنعني عنك ازاي يعنى انا هبقى ااب
دقائق واستوعب ماقاله انا هبقى أب انا هبقى أب ي روح انتي هتجيبلي ابن ينادلي ي بابا مش كده
هزت رأسها بنعم فسجد هو لله يشكره على هذه النعمة وهي تنظر له بفرحة فقد حرموا من هذه الفرحة في بداية زواجهم
حملها بين يديه وجهته معروفة ” لا ي سليم الدكتورة قالت مينفعش عشان خاطر البيبي
سليم ” فاكره اول ليلة لينا سواء ي روح
هتجي بالذوق ولا انا عارف هجيبك ازاي
روح بخجل ” سا* فل والله بس بحبك
سليم بحب ” وانتي روحي البعشقها

تمت

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عاشقة لروح سليم)

اترك رد