روايات

رواية جعلني احبه الفصل السادس 6 بقلم سارة بكر

رواية جعلني احبه الفصل السادس 6 بقلم سارة بكر

رواية جعلني احبه البارت السادس

رواية جعلني احبه الجزء السادس

رواية جعلني احبه
رواية جعلني احبه

رواية جعلني احبه الحلقة السادسة

تحت قدام الكوافير
ريم: اي الملل دا
رغد: اتاخرو اوي فوق
يحيى: هروح اجيب حاجه نشربها
ريم: غني يا رغد
رغد: انتي بتهزري ولا اي
ريم: لا غني والنبي يلا يلا يلا يلا يلايلا
_____________________________
في الكوافير
ندي: انت عبيط ولا ايه مين دي التتكسر دماغها وادي الجاكت بتاعك اهو مش لبساه يلا بقي هااا
علي: ماشي و شدها من درعها و لبسها الجاكت غصب عنها و طرحه الفستان غطا بيها شعرها
ندي: يوووو اوعاااااااا ي باااباااااا
علي: اسكتي احسن اديكي علي خلقتك اخرصي بقي
ندي خافت منه لما زعق و سكتت خالص و متكلمتش تاني
_______________________________

 

 

عند ريم و رغد
رغد: خلاص خلاص اي يبنتي احم ( طاهر القلب نقين ذاكر لله المصطفي الصفين صلي عليه الله اخلقه و صفاته سبحانه من سواه هو قدوتي و حبيبي و دعوه النجا ي رسووول الله ي حبيب الله فكتبلنا نلقا ندعوك ياارباااا)
يحيى:( مولايا صلي وسلم دائما ابدا علي حبيبك خير الخلق كله مولايا صلي وسلم دائما ابدا علي حبيبك خير الخلق كله)
رغد: هاااااا🙈
ريم: الله فريق حلو 😍😍😍
رغد : بس يا ريم
يحيى لسه هيتكلم علي نزل هو و ندي من الكوافير
علي: افردي وشك دا اخواتي يقولوا اي
ندي: هو وشي كده هااا
علي: متعنديش علشان معدلكيش وشك انا
ندي: 😕
ريم اول ما علي نزل اشتغلت زغريط لولولولولولولوي لولولولولولي
رغد.: بس بقي كفايه
ريم😂😂هي العروسه لبسه اي دا الجاكت بتاع علي
رغد: هنتريق ولا اي
ريم: لا خلاص اهو 😶
______________________________

 

 

علي و ندي و هاجر ركبوا عربيه علي و ريم و يحيى و رغد ركبوا عربيه يحيى
في عربيه __علي
ندي: اهئ اهئ اهئ
علي : انت بتعيطي لي دلوقتي
ندي……..
علي: اي القطه كلت لسانك
ندي……
هاجر : خلاص يا ندي معلش بعد كده ابقي اسمعي الكلام
علي: والله انتي عقله يا هاجر 😉
هاجر: ربنا يخليك
ندي : خد الجاكت بتاعك اهو احنا في العربيه
علي: والله ولما ننزل بقولك البلد كلها عندنا
ندي في نفسها والله هوريك استنا عليا
_______________________________

 

 

في عربيه يحيى
ريم: بس اي ريك يا يحيى في صوت رغد
رغد ضربت ريم في اديها
يحيى: احم جميل اووووووي 😍
رغد وشها قلب طماطم 🍅
________________________________
في بيت كبير البلد يحيي الأنصاري
كانوا اهل البلد كلهم في بيت كبير البلد و كانوا قسمين الرجاله لوحدها و الستات لوحدها
رجالة البلد: الف مبروك يا دياب بيه الف مبروك يا سليم بيه
علي نزل من العربيه و الستات اشتغلوا زغريط
دخلت ريم و رغد و ندي و هاجر للستات و يحيى و علي عند الرجاله
دياب: اي الاخركوا كده يا ولدي
علي: مفيش
يحيى: صحيح هو انت لبستها الجاكت لي
علي : يبني جايه بي فستان عريان و عوزه تمشي بي لي هو انا بقرنين ولا اي
_____________________________

 

 

في مكان الستات
واحده: الف مبروك ي ام علي عقبال ريم يارب
امينه: ربنا يخليكي يا ام ابراهيم
بنات من القعدين __ هي ندي لبسه جاكت رجالي لي ههههه شكلها مسخره اووي
واحده تانيه: المكياج بتعها اوڨر اووي
واحده تانيه: فستنها بلدب ميلقش بي علي خاالص
رغد: علي فكره عيب اووي الانتو بتقولوا دا وهي شكلها حلو و الفستان جميل واصلا محدش اخد رايكوا العندها كلمه حلوه تقولها المش عندها تسكت خاالص
ريم: اضحكي يا ندي
ندي: اضحك علي اي اخوكي خلاني مسخره القعدين
ريم: متزعليش و بعدين رغد خلتهم يخرصوا خالص اهو
صابرين: عقبالك يا رغد ياارب
رغد: ربنا يخليكي بس انا عوزه اكمل الاول
صابرين: عادي يا حبيبتي ممكن ربنا يرزقك بحمه كويسه و بتحبك وميكونش عندها مانع ف تعليمك وانا معنديش مانع علي فكره هههههههههههههههه
رغد: هههه بعد ازنك
ندي: مكنتش عوزه خطوبتي تكون كده

 

 

رغد: متزعليش بصي لو مضيقه اقلعي الجاكت كده كده كلنا بنات
ريم: اه ي ندي عادي
ندي قلعت الجاكت و الستات قعدين يغنوا اغاني افراح و البنات يرقصوا ندي انبسطت و رقصت هي و رغد و ريم و حبت رغد اووي و اخدت رقمها و رقصوا مع بعض بقي 😉
_________________________________
عند الرجاله
دياب: عقبالك يا يحيى
يحيى: ربنا يخليك يا حاج
علي: القعده بتعتكوا نشفه اووي
يحيى: عوزها طريه ازاي يعني
علي: لي فصلين البنات
سليم: احترم نفسك بقي انت في فحياتك واحده ي اخي
علي: لا ياحاج متفهمنيش غلط ارجوك
سليم: غلط 😏
يحيى اتسرسب من جمبهم و اختفي و بعدي علي و اتقبلوا الاتنين عند شباك اوضه الستات
يحيى : علي انت بتعمل اي هنا

 

 

علي: اااا مفيش كنت جاي هااا استني انت بتعمل اي هنا
يحيى: انا انا كنت عاوز ااامي
علي: وانا كمان تصدق كنت عاوز امي
ريم: انا مصداكوا انتو الاتنين
علي و يحيي __انتي بتعملي اي هنا
ريم: عوزه امي 😂😂😂
علي : سخيفه 😕
يحيى: اوووي
ريم: والله طب بااباا وفي لحظه يحيى و علي كتفوها و كتموا بقها يحيى __اسكتي هتفضحينا اسكتي
ريم هزت راسها انها خلاص هتسكت وهما سبوه
ا
ريم: اوووف مكنتش قادره اخد نفسي
علي: هو انتي كنتي خارجه لي عوزه تشوفي بابا 😂😉
ريم: اتوترت ااااا لا انا شوفتكوا قولت اخرج ببس
علي: هحاول اصدق
ريم: اااا طب يلا يلا ادخلو اقصد اخرجوا يعني امشوا روحو مكنكوا وانا دخله سلام
وفعلا دخلت ريم و وقفت جمب رغد

 

 

و يحيي اخد علي و دخلوا عند الرجاله
رغد: اي شوفتي عمر
ريم: لا لقيت اخواتي و رجعت تاني
رغد: خلاص استني واحنا خرجين
ريم : ماشي
_______________________________
يحيى: يلا يا نحس
علي: لوحدي طب منتا كمان
دياب: اما انا بجي محضرلك حتت مفاجاه يا علي جنان
علي : خير يا عمي
دياب: كل خير يا ولدي
عمر: مبروك يا علي
علي : الله يبارك فيك يا عمر عقبالك
عمر: ربنا يخليك
يحيى : اي يبني اتاخرت لي
عمر: معلش بقي عقبالك انت كمان يا يحيى
يحيى: حبيبي تسلملي
دياب: المفاجاه وصلت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جعلني احبه)

اترك رد

error: Content is protected !!