روايات

رواية جحيم رحيم الفصل التاسع 9 بقلم كيان شهد

رواية جحيم رحيم الفصل التاسع 9 بقلم كيان شهد

رواية جحيم رحيم البارت التاسع

رواية جحيم رحيم الجزء التاسع

رواية جحيم رحيم الحلقة التاسعة

ملك .رحيم الحقنييي
رحيم بخضه .مالك
ملك .بطني يا رحيم بطني وجعاني اوي
أخدتها عند الدكتور وقال انو حملها مأثر عليها مينفعش تمشي كتير
روحتها بيتي
ملك. لا انا عاوزه اروح عند بيت ماما
رحيم بص ليها .بطلي عند بقي انا مش هسيبك تاني
وداني البيت وخلي شغله في البيت اونلاين بدل ما يروح الشركه يعمله في البيت
ملك. لا روح شركتك انا هبقي بخير
رحيم وهو بياخدها للسرير.نامي وارتاحي دلوقتي
ملك. انا مش جاي ليا نوم

 

 

رحيم باسها علي راسها وقالي تصبحي علي خير.
صحيت من النوم وانا لسه تعبا*نه شويه برده
رحيم .شكلك لسه تع*بان شويه
ملك .اه
رحيم . انا حضرت ليكي الفطار اهو
ملك .كمان ده احنا كده بقي منسميكش بشمهندس رحيم نسميك شيف رحيم
رحيم .بتتر*يقي عليا طب مفيش فطار
ملك وهيا بتمسك ايده وبتضحك .لا تعالي بس حتي اقولك رايي
ملك بدأت تاكل ورحيم بيبص ليها مستني ردها علي الأكل اللي عمله
ملك .بص هو العصير مسكر شويه
رحيم .علشان انتي بس اللي عسل
ملك وهيا بتضحك لا انا مش بعاك*سك انا بقول انو مسكر فعلا
رحيم .بعد ما شربتي العصير كله بتقولي انو مسكر
ملك .انا برده بنت وبفهم في الأكل
رحيم .ماشي

 

 

ملك .بالنسبه للفطار نفسه فتسلم إيدك بجد يا حبيبي
رحيم .الله يسلمك ثانيه انتي قولتي حبيبي
ملك .لا مقولتش
رحيم .لا قولتي
ملك .لا ده لساني هو اللي عمل كده
رحيم .بتنكري ليه
ملك .براحتي
رحيم وهو بيضحك .ماشي انا هطلع برا اشتغل
ملك .ماشي
رحيم بدأ يشتغل وملك اخدت الدوا ونامت تاني والجرس رن وكانت مها
رحيم فتح ليها الباب
مها.ايه مش هتدخل ام عيالك
رحيم بعصبيه .انا ملمس*تكيش اصلا !!
البارت التاسع
كيان شهد
رحيم بعصبية.انا ملمستكيش اصلا
مها بزعيق . انت بتنكر لي
رحيم .بطلي عب”*ط واطلعي برا احسن
مها .انت مش فاكر يوم ما كنت متخانق مع مراتك دي وجيتلي انا عند مامتك
رحيم .ومعملتش حاجه معاكي

 

 

مها .بردو بتنكر
رحيم بزعيق .بقولك اي اطلعي برا
مها طلعت برا وملك جات عند رحيم
ملك بكل هدوء .لو انت حاسس ان اللي في بطنها ده ابنك بلاش تعمل كده فيها
رحيم وهو مستغربها.انتي بتقولي اي
ملك .لو انت حاسس بانو فعلا ممكن يكون ابنك بلاش تزعق ليها كده
رحيم .انا ملمست*هاش حتي علشان تبقي حامل
ملك .يمكن انت ناسي
رحيم. وهيا دي حاجه تتنسي
ملك وهيا بتمشي ورايحه علي اوضتها .اللي يريحك
رحيم. ادخلي نامي انتي وراتاحي
ملك وهيا زعلانه برده علي حال مها .تصبح علي خير
رحيم .وانتي من أهله
رحيم وهو ماسك ايدها . يلا ننام
صحيت من النوم قبل رحيم ورحت لوالدته الشقه وخصوصا علشان اشوف مها
والدة رحيم.البيبي في بطنك عامل اي وانتي وحشاني يا ملك
ملك. وحضرتك اكتر
سابتني ودخلت وبما انو مها قاعده عندها علشان تعبانه وملهاش حد فدخلت كلمتها
مها بصدمه .ملك
ملك وهيا بتتكلم في الموضوع علي طول. لو اللي في بطنك ده يبقي فعلا ابن رحيم انا هقنعه وهخليه يقتنع بالبيبي اللي في بطنك بس هو ناسي انو هو عمل كده
مها .رحيم بينكر يا ملك
ملك بزعل .ازاي يعني
مها .في مره جه ليا هنا وبقيت حامل منه
ملك .انتي بتتكلمي جد

 

 

مها .مش هكدب عليكي في حاجه زي دي يعني ولو حتي هو مش ابنه انا كده بخلي سمعتي اسوء
ملك وهيا قلبها واجعها.سلام يا مها
مها وهيا حاسه انو ملك تعبانه .رايحه فين
ملك .انا تعبت يا مها
مها .طب رايحه فين بس
ملك .انتي ورحيم لبعض ؛ انا مليش مكان هنا
مها بزعل الي حد ما .بس
ملك .سلام
روحت البيت وكان لسه نايم وكتبت ليه
“الوداع يا رحيم “

الخاتمة

بعد ما روحت البيت ولقيت رحيم نايم
كتبت له الوداع ي رحيم
ولسه همشي من البيت لقيت ايد بتشدني وكان رحيم
رحيم. اهون عليكي تسبيني وتمشي ي ملك
ملك. رحيم كفايه بقا ومها حامل منك مش ينفع نكون مع بعض اعترف ب ابنك اللي في بطنها وروح ليها انا مليش مكان وسطيكم وبعدين هو انت مش كنت نايم اي اللي خلاك صحيت كده هتصعب الأمر عليا
رحيم. انا مش كنت نايم ي ملك كنت حاسس بيكي وامي سمعتك وانتي بتكلمي مع مها واتصلت و قالتلي انا بحبك ي ملك مش تمشي
ملك. بس مها حامل منك ي رحيم
رحيم. صدقيني مش لمس،تها ومها كدابه ي ملك وعايز تخرب علينا حياتنا

 

 

ملك. طيب تقدر تقولي هيا لي هتكذب وتقول انها حامل واكيد عارفه انه بعد شهور من الحمل بط،نها هتكبر
رحيم. افهمي بقا ي ملك مها مش حامل وامي سمعتها وهيا بتكلم مع حد في التليفون وقالت ليه كده وهيا هدفها انه نبعد عن بعض ولو مش مصدقاني استني واتصل على أمه
والده رحيم. الو عملت اي ي رحيم وفين ملك
رحيم. ملك عايزه تمشي ي امي وتسبني
والده رحيم. لي هو انت مش قولتلها اللي انا سمعت مها وأنها مش حامل وكمان انت مش لم،ستها
ملك. بجد ي ماما ولا بتقولي كده علشان مش امشي
والده رحيم. لا ي بنتي دي الحقيقه
رحيم. خلاص ي امي سلام ،،، قال ل ملك عرفتي الحقيقة
ملك. عرفت ي رحيم وانا اسفه كنت هخسرك علشان وحده كذابه وبدموع انا اسفه
رحيم. مسح دموعها وقال لها اهدي المهم أنه بقينا مع بعض
ملك. رحيم بتحبني
رحيم. بموت فيك ي قلب رحيم
ملك. رحيم. رحيم. نعم
ملك. طلق مها انا مش هقدر اعيش معاك وانت متجوزها
رحيم. حاضر اجهزي واتصل على المؤذون وأروح أطلقها المهم تكوني رضيه عني ي حبيبتي
ملك. هرضا عنك ي حبيبي لما تطلقها

 

 

رحيم. اممم طيب يلا بقا علشان اروح أطلقها اهم حاجه عندي تكوني راضيه عني وب،اس اديها
واخدها وراح عند بيت والدته
والده رحيم فتحت وقالت اهلا ي ولاد اتفضلوا ودخلوا
مها. طلعت وشافت ملك مع رحيم وقالت ملك
ملك. اه ملك ي مها اكتشفت اني مقدرش ابعد عن رحيم حبيبي واسيبه وامشي وهو بيحبني ،، انا بحبه وكمان حامل في ابنه لي امشي وابعد ابن عن أبوه كمان ولا اي ي رحيم ي حبيبي وبصت ليه
رحيم. بحبك ي ملك ومش كنت اقدر اعيش من غيرك انتي وابني وب،اس اديها
وكل ده ومها مش طايقه نفسها وشويه والباب خبطت
ملك. مها روحي افتحي الباب
مها ولي انا اللي افتحه مش انتي
ملك. اصل انا حا،مل والحركه الزياده غلطت علي البيبي
مها. ما انا كمان حا،مل والحركه الزياده غلطت علي البيبي
رحيم. خلاص ي ملك هفتح انا وراح فتح وكان المؤذون رحب بيه ،، دخل
مها. مؤذون جاي يعمل اي ده هنا ي رحيم
رحيم. اصل هطلقك ي مها. مها. وابنك ي رحيم
رحيم. انتي مش حامل ي مها وكذبتك انكشفت وقال لها انتي طالق وب الثلاثه كمان يلا ي مولانا ابدا في إجراءات الطلاق.
مها. لا ي رحيم مش تسبني انا بحبك ي رحيم
رحيم. وانا مش بحب غير ملك ي مها يلا ي مولانا عايزين نخلص.
المؤذون . بدء و تم طلاق مها ،، رحيم
مها. هتندم ي رحيم هتندم وانتي ي ملك وراحت لمت هدومها ومشيت من البيت
رحيم. رضيتي عني ي ملوكه

 

 

ملك. رضيت ي رحيم ي حبيبي
والده رحيم. ربنا يخليكم ل بعض ي ولاد
ملك ،،، رحيم. ويخليكي لينا ي ماما
وبكدا مها طلعت من حياه ملك ،، رحيم
وملك ،، رحيم عاشوا في تبات ،، نبات وخلفوا فهد وبعد سنه بقا معاهم كيان وحمزه تؤام وكانوا عايشين في سعاده .
رحيم. انا بحبك اوي ي ام ولادي دومتي في حياتي شيء جميل لم اقدر علي بعده
ملك. بحبك ي رحيمي.
وتمت الروايه بحمد الله

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جحيم رحيم)

اترك رد