روايات

رواية جوزي ظابط الفصل الثالث عشر 13 بقلم فتاه بالخمار تجملت

رواية جوزي ظابط الفصل الثالث عشر 13 بقلم فتاه بالخمار تجملت

رواية جوزي ظابط البارت الثالث عشر

رواية جوزي ظابط الجزء الثالث عشر

رواية جوزي ظابط
رواية جوزي ظابط

رواية جوزي ظابط الحلقة الثالثة عشر

فضلت اصرخ واجري ف الشقه كلها وطبعا محمود ع الخط سامع جريت ع المطبخ وحدفته بكل السكاكين وروحت لقيت سكينه جات ف ايد محمود وهو بيمسكه انا وقتها مكنتش شايفه والله غير اني اهوشه عشان يبعد عني وطبعا حسام اول م شافني بصرخ على محمود راح زق محمود ف الحيطه وهو بيحوشه وبيقوله عيب ي استاذ طب نتكلم وراح حسام قاله انت مالك ي عم دي نراتي وسع محمود فضل يحوش فيه وفجاه لقيت حسام جري عليا وشدني من شعري ومحدش بقا قادر عليه ولا جيران ولا محمود ف مجيه ساره هي وابنها والجيران ملمومه وهو بيدخلني العربيه وانا بصوت وهي عماله تشدني منه زقها وطلع المسدس وقال اللي هيقرب مني هموته دي مراتي محدش يدخل ودخلني العربيه ولسا بيدورها لقي اين عمي قدامه خالد
فلاش باااك
محمود من فوني وحسام بيحاول يدخلني العربيه لقى فوني ع الارض= الو انت ابن عم هناء
/ اه مين
= في واحد مجنون بيقول انه جوزها عاوز ياخدهاا برا وعماله تصرخ والناس بتحوشه برا
/ انا عند كافيه …، اوصفلي البيت عندك
= …… بسرعه بس
/ تمم جي جري
بااااك

 

 

 

خالد= انت فاكر ان ملهاش اهل ي حسام انزلي
حسام/ اهل مييين ي ابو اهل دي مراتك وقرطستكم وباعتكم واحد واحد
= ما بلاش القرطسه دي عشان منزعلش
/ العب بعيد ياه
احمد كان جاي جري وقف جمب خالد = سبها ي حسام
حسام= احمد ؟؟!!! انت بتقولي سيبها دي جبتلي العار وهربت من حضن جوزها ومن بيت اهله
احمد= انا ي حسااام اللي.
هناء= هوووو اللي خلاني اعرفك ي اخي كرهت اليوم اللي عرفتك فيييه ذلتني وكسرتي واهانتني مبقتش طيقاااك ولا طايقه نفسك ولا ريحتك ولا منظرك حتا بقيت اكرهك ضعف حبنا انت نسيت عملت اي عشااان انا تسبني اتهان من اهلك دا جزاتي حرام عليك ي حسام دا انا ناس سقطووني بسببك رمتني ف المستشفى معبرتنييييش ي ناااس اشهدكم شهاده حق في واحده تسقط وتصبح تقف تطبخ دا ف شرع مين قولي ي حضرت الضابظ ولا انت مش ظابط يحسام ودرست قانون لا وبعد دا كله رايح تجوز الا صح مخدتش اذنها وانت جااايلي كدا مااانت هتبقا دلدول ليها زي م دلدول لامك ي حسااام
حسام= اخرسي
ولسا هيضربني محمود وخالد مسكوه وجه احمد قالهم سبهولي اجروا ع القسم ركبنا بسرعه عربيه محمود واحمد وحسام ماسكين ف بعض بسببي طبعا

 

 

وطلعت ع القسم عملت اثبات حاله وخدت قوه وروحت ع بيت ساره لقيته واقفلي قبضوا عليه وخدونا كلنا ومحمود ك شاهد ومامته وساره برضه
وكل الشهود كانت ضده والظابط رحله على الننيابه وخد من سلاحه ويعتبر كدا موقوف عن العمل ولسا هيتحدد جلسه اه صحيح عملنا محضر سرقه وتعدي وطبعا عينوا شقه ساره وشافوا التكسير والشهود قالت انه كان جرني من شعري عاوز يخدني غصب فضلنا لحد ٢ ونص بليل ف القسم والمحامي جه خرجني
ونزلت م القسم لقيت ساره ومامت محمود ومحمود وخالد واحمد والمحامي معايا وجه احمد قالي انا هاخد ساره وابنها وناخد تكتوك وخالد قالي وانا هاخد خالتي وامشي محمود قاله ونبي تطلعها لحد اما احصلكم
محمود= هناء ( ومسك ايدي) اهدى ممكن انا جمبك
هناء= تعبت اوي ي محمود يوم وحش اوووي نقطه سودا ف حياتي بجد بندم ع كل لحظه فكرت اني اتجوزوا فيها
محمود= انسي بكرا المحكمه تطلقك منه وتاخدي عفشك وتشوفي حياتك
هناء= يارب ي محمود
وقعدنا نتكلم طول الطريق وطبعا جبلي اكل كنت على لحم بطني وروحنا ع بيت ساره وطبعا كلنا كنا متجمعين وطبعا اتفقنا ان هنروح الصبح ناخد كل حاجتي وبقوه م القسم كان فاضل تقريبا بتاعت نص ساعه ع الفجر خالد اداني فلوس وقالي هبات ع القهوه هنا لحد م تيجي ٧ واجي اخدك ونروح ناخد حاجتك وراح محمود قاله وانا جي معاك قاله مش عاوزين نتعبك كفايا

 

 

انهارده والله مشكور يخويا محمود قاله متققولش كدا دا احنا جيران ام يزن ودي عشره ام محمود قالت عن اذنكم وطلعت ووراها خالد واحمد قالي انا كمان في شقه صحبي هنا هطلع ابات عنده اه صح ي هناء معايا مفاتيح شقتكم خدتها م القسم اداهاني ومشي اتبقا محمود وقف معايا ف الطرقه
هناء= اطلع بقا نام تعبتك معايا
محمود = تعبك راحه
= اسفه عورتك صح
= كنتي عنيفه اووي
= هههه كنت مرعوووبه منه ي محمود قوي
= متخفيش طول منا معاكي ماشي
= حاضر
= يالا خشي نامي وساعتين واشوفك تصبحي على خير
= وانت من اهله باي
دخلت وقفلت ولقيت ساره بتقولي….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جوزي ظابط)

اترك رد