روايات

رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت صقر الصعيد البارت الثالث

رواية عشقت صقر الصعيد الجزء الثالث

رواية عشقت صقر الصعيد الحلقة الثالثة

اشرف وهو عمال يشرب ميه… شطه شطه ميه الحقوني
الكل واقف اللي مصدوم واللي هيموت من الضحك
الجد بعصبيه وزعيق… رحيللللل وبيبصه ملاقهاش
زين… ههههه هربت
الجد بعصبيه… انت بتضحك اجري شوفها راحت فين
زين بخوف… حاضر حاضر
رحيل جرت تهرب ولسه هتنط من علي سور الفله لاقت اللي مسكها من درعها وحط ايدو علي بوقها
رحيل بخوف وهي بتشوف مين مسكها وبتبص لاقي شاب بشره قمحوي وعينه سوده وطويل وعندو عضلات ودقن
رحيل بخوف وهو حاطط ايدو علي بوقها… انت مين
وعينه بطلع غضب.. انتي اللي مين وبتنطي من علي السور بتاع القصر ليه انتي مين
رحيل وهي بتبلع ريقها بالعافيه… شي يل اي دك طي
شال ايدو وهو برضو لسه قابض بايدو علي ايدها وتانيها لوره
رحيل بخوف وبصوت عالي… ياباااااااااا
مكرم… رحيل سمعت صوتها بر وطلعوا يجرو كلهم بر علي صوتها لاقها عماله تعيط وهو ماسكها بعصبيه
الجد… صقر سيبها

 

 

 

صقر بعصبيه… هي مين دي وكيف جتلها الجراء انها تنط من علي السور وتهرب
مكرم… دي بنتي سيبها ياصقر
صقر بزهول… بنتك وبتهرب من علي السور وساب ايد رحيل ورحيل جرت حضنت ابوها
زين… اه هي رحيل بنتي
صقر وعينه احمرت من الغضب… وكيف بنت المنشاوي تهرب من علي السور
الجد…صقر بعد نفهمك يلا ندخل جو
صقر بعصبيه… مش هندخل قبل متتعاقب علي عملتها دي
مكرم… صقر تعاقب مين انت اتجننت
صقر بعصبيه… عمي لو سمحت متتكلمش عشان تربيتك هي اللي عملت فيها كدا وخلتها اتجرات عشان تنط من علي السور
رحيل وهي واقفه وهتموت من الخوف بس بتخفي خوفها… هتعمل اي يعني
صقر.. هعاقبك عشان شكلك لسه عايزه تتربي من جديد
رحيل بتحدي.. متخلقش اللي يربي رحيل مكرم المنشاوي واذا كنت انت صقر اللي كله بيخاف منه ومش بيقدر يتكلم قدام حتي جدي وبصت لجدها فانا لا ياصقر
صقر بغضب وعروق ايدو بانت من كتر الغضب… متخلقش اللي يقف قصادي وانا لو ساكت لحد دلوقتي فساكت عشان جدي وعمي

 

 

 

 

صقر بضحكه كلها تتريقه… هههههه ضحكتني انت عمرك معملت اعتبار لحد اصلا ياصقر
صقر بعصبيه…. عمي وقسم بالله لو مخليتها سكتت دلوقتي واختفت من وشي مش عارف اي ممكن يحصلها دلوقتي
مكرم بخوف علي بنته من صقر… رحيل بنتي روحي علي اوضتك
رحيل… مش رايحه يابابا وانا مش هخاف منه ويوريني هيعمل اي صقر ده
صقر بغضب… انتي اللي جبتيه لنفسك وراح مسكها من ايدها وقبض عليها جامد
رحيل بتتوجع بس مش مبينه… ههههه هو ده اللي قدرت عليه مهو انت مش بتشطر غير علي الحريم وبس بقا في راجل يمسك بنت
زين بصوت واطي ل مكرم… سكت بنتك بسرعه دي شكلها مستغني عن حياتها
مكرم… هو في حد بيعرف يسكت اختك ربنا يسترها
صقر بغضب راح ضر”بها كف وقعها علي الارض وبوقها جاب د*م
مكرم وزين وسوسن جري علي رحيل اللي وقعت علي الارض
مكرم سند رحيل هو وزين ووقفه
الجد بعصبيه… صقر انت اتجننت اي اللي عملتوا ده في بنت عمك
صقر بصلوا وبص لرحيل ولف وجه يمشي
رحيل شنكلته برجلها وقعتوا علي الارض وكان في طينه وشه جه فيها
الكل بدا يضحك علي منظر صقر

 

 

رحيل… هههههههه قوم ياهبل قوم وسخت الهدوم وطلعتلوا لسانها وطلعت تجري علي اوضتها
الكل عمال يضحك
صقر قام من علي الارض وبص ليهم هم الكل بصت غضب سكته كلهم
صقر… هي فين
مكرم وهو كاتم ضحكته بالعافيه… صقر اهد كدا
صقر… اهد بنتك دي ان مربتهالك من جديد مبقاش انا صقر احمد المنشاوي
زين بصوت واطي… ههه ان قدرت ياخوي
صقر… بتقول اي سمعني
زين… لا بص مالكش دعوه بي انا بالاخص اليومين دول
صقر… اشمعنا يعني
زين غمزلوا… بعدين اعرفك يلا ندخل بقا غير لبسك وهي هخليها تختفي من قدامك خالص
صقر… عمي وقسم بالله مانا ساكتلها بسبب اللي عملتوا ده بس حسابها لم اشوفها
رحيل دخلت اوضتها وقفلت الباب ووقفت ورها وبتاخد نفسها بالعافيه وبتبص لاقي حد بيخبط علي الباب بعصبيه
رحيل بخوف… ياختي ياختييي خلاص هموت يلا هتشاهد بقا اشهد ان لا اله الا الله محمد رسول الله

يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت صقر الصعيد)

اترك رد

error: Content is protected !!