روايات

رواية تجربه شخصيه الفصل الخامس 5 بقلم محمد ابراهيم

رواية تجربه شخصيه الفصل الخامس 5 بقلم محمد ابراهيم

رواية تجربه شخصيه البارت الخامس

رواية تجربه شخصيه الجزء الخامس

رواية تجربه شخصيه الحلقة الخامسة

سلمي:الو اي ياعمر تعاله بسرعه ماما مغمي عليا ومش عارفه اعمل اي 😢😨
عمر:طب انا جاي ع البيت حالا
عمر:انا لازم انزلك دلوقتي واروح البيت بسرعه ماما تعبت فجأه ولا اروح
نور:خلاص يلا نروحلها مش هروح الجامعه
عمر:يابنتي هوديكي انتي ف طريقي
نور:امشي بس بسرعه خلينا نلحق نروح لمامتك
عمر ونور راحو البيت بس عمر اتصدم لما شاف امو مرميه ع الارض وسلمي مش عارفه تعمل حاجه شالها وداها المستشفي
عمر:خير طمني يادكتور هيا عامله اي
الدكتور:الحمدلله انك جيت ف الوقت المناسب
عمر:طب هيا كويسه
الدكتور:تقدر تطمن الحاجه كويسه
نور:الف سلامه ع والدتك ياعمر
عمر:الله يسلمك مش عارف اقولك اي والله
نور:تشكرني ليه بس انا معملتش حاجه

 

 

عمر انبهر جدا من موقفها وانها جدعه وبنت بلد مش زي مكان متوقع وكمان انبهر لما شاف نظره الخوف ع امو وهيا اول مره تشوفها سعتها عرف قد اي هيا حنينه وقلبها ابيض ❤️❤️
عمر:طب يلا عشان اروحك
نور:لا طبعا ازاي لما نطمن ع مامتك الاول
عمر:يابنتي هروحك مهو الدكتور طمنا اهو
الدكتور:الحاجه فاقت تقدرو تشفوها
عمر:انا بشكرك جدا يادكتور بس ده بسبب اي
الدكتور:الحاجه عندها فشل كلوي والكلي اليمين تعبانه
عمر:طب اي الحل يادكتور
الدكتور:هنحتاج متبرع
عمر:اتبرعلها انا يادكتور
الدكتور:مش سهله كده اي حد يتبرع لازم نعمل شويه فحوصات ولحد لما نعمل ده لازم تغسل كلي
عمر:ماشي يادكتور بس عايز منك طلب واحد انك متجبش سيره لأي حد ع الاقل دلوقتي
الدكتور:تمام ربنا يشفيها ويعافيها

 

 

عمر حاول يداري صدمتو قدامهم
عمر:اي ياست الكل لازم تخضينا عليكي
سهام ولدت عمر:ربنا ميحرمني منكم ابدا
عمر:الحمدلله انك قومتي بالسلامه
نور:حمدلله ع السلامه ياطنط
سهام بستغراب:الله يسلم ياحبيبتي
عمر:نسيت اعرفك نور ماما… ماما نور
سهام:زميلتك ف الجامعه يعني
عمر:لا ياماما دي حكايه طويله هبقا احكيهالك
نور:خلاص استأذن انا حمدلله ع سلامتك ياطنط
سهام:اقعدي يابنتي دنا اول مره اشوفك حتي
نور:معلش ياطنط الوقت اتأخر وكمان انا هبقي اجيلك تاني عشان اطمن عليكي
عمر:خلاص ياماما سبيها براحتها
عمر:مش عارف اقولك اي والله يانور ع وقفتك جمبي
نور:متقولش حاجه خالص مش المفروض ان احنا صحاب
عمر:اه طبعا
نور:خلاص متقولش حاجا ده واجب عليا
عمر:تمام ماشي

 

 

نور:خلاص بقا مش لازم تيجي توديني الجامعه بكره هشوف تاكس او اركب اوبر
عمر:لا طبعا هاجي اوديكي وبعد كده هروح المستشفي لماما
نور:لا خليك ع اي
عمر:لا طبعا هوديكي
نور:خلاص تمام
سهام:مش هتقولي برضو مين نور دي
عمر:يا ماما منا قولتلك هحكيلك
سهام:بقيت تخبي عليا ومش عايز تتكلم
عمر:والله دي صدفه
سهام:طب ماشي مش عايز تتكلم
عمر:هحكيلك كل حاجه ياماما ……….
سهام:هههههه حصل كل ده
عمر:بتضحكي ع اي طيب
سهام:ع حكمه ربنا وربنا دايما بيسبب الاسباب
عمر:اديني حكتلك كل حاجه
سهام:بس شكلها بتحبك اوي
عمر:حب اي يا ماما

 

 

سهام:عليا… ده انت كمان وشك احمر وبتحبها انت كمان
عمر:برضو ياماما 😂😂
سهام:خلاص هسكت …بس مقولتليش الدكتور قالك اي
عمر:شويه هبوط بس لازم يسيبك يومين هنا لحد لما يطمن عليكي
الدكتور:عمر لازم ناخد منك عينه دم عشان التحاليل
عمر:تمام يادكتور
الدكتور:وكمان لازم ناخد عينات من اخواتك عشان لو انت مش هينفع تتبرع
عمر:تمام يادكتور بس ان شاء الله انا الي هتبرع ….بس التحاليل هتظهر امتي
الدكتور:يومين بالكتير
عمر:خير ان شاء الله
نور:اي ياعمر انت فين
عمر:انا دقيقه وهكون عندك
نور:تمام انا تحت البيت
نور:ازيك ياعمر عامل اي ومامتك عامله اي
عمر:تمام الحمدلله
نور:مالك في اي

 

 

عمر:منمتش طول الليل
نور:ليه بس
عمر:كنت مع ماما ف المستشفي ومعرفتش انام من التفكير
نور:هوا الدكتور قالك اي
عمر:قالي انها عندها فشل كلوي ومحتاجه كلي
نور:طب وهتعمل اي
عمر:اتبرعلها انا لو بأيدي
نور:ان شاء الله خير متقلقش
عمر:ان شاء الله هروح انا المستشفي ولما تخلصي كلميني
نور:تمام
عمر:طمني يادكتور ماما عامله اي
الدكتور:لا في تحسن كبير

 

 

عمر:طب التحاليل هتظهر امتي
الدكتور:انهارده بليل او بكره الصبح
عمر مصدوم ومش قادر يخبي دموعه وزعلو ع والدتو مخليه منطفي ومكتأب بعد مكان الضحكه مش بتفارقه
نور:ازيك ياطنط عامله اي
سهام:تمام الحمدلله يابنتي
نور:انا قولت لازم اجي اطمن عليكي واقعد معاكي عشان ملحقتش اقعد امبارح
سهام:كتر خيرك يابنتي ولله ربنا يخليكي يارب
نور:ع اي يا طنط بس متقوليش كده
قاطع كلامهم الدكتور:عمر تعاله عايزك
عمر:خير يادكتور؟
الدكتور:التحاليل ظهرت…😱😨😢

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية تجربه شخصيه)

اترك رد

error: Content is protected !!