روايات

رواية تزوجت العمدة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم سارة خالد

رواية تزوجت العمدة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم سارة خالد

رواية تزوجت العمدة البارت السادس والعشرون

رواية تزوجت العمدة الجزء السادس والعشرون

رواية تزوجت العمدة
رواية تزوجت العمدة

رواية تزوجت العمدة الحلقة السادسة والعشرون

عدي وهو يمسكها من يديها…تعالي هنا رايحة فين
غزل…عايزة اعرف هو ولا لا اوعي
عدي….هو مين
غزل….الحارس دا انا لقيت رقم علي الفون بتاعي مكتوب بأسم محمود
عدي….اه وانتي شاكة إنه هو دا
غزل….اه كلمته وكان بيتكلم ف الفون ف نفس الوقت ولما قفلت نزل الفون ودلوقتي رنيت علي الرقم الفون بتاعه رن
عدي…..طيب أهدي اكيد صدفة
غزل….لا مش صدفة انا عايزه اتأكد
عدي…غزل أدخلي يلا وكفاية علشان صحتك
غزل….انا هروح اسأله بس
عدي….متعصبنيش هتسأليه تقولي ايه
غزل…هشوف هو ولا لا واسأله اي الي جاب رقمه عندي
عدي…غزل قدامي يلا ادخلي
غزل….بس انا لازم اعرف

 

 

عدي بعصبية….قولت لا ويلا أدخلي
تقدم إليهم محمود….إزيك ي غزل عاملة ايه دلوقتي
عدي بصوت عالي….إنت نسيت نفسك ولا ايه اسمها غزل هانم سامع
محمود وهو ينظر لهم بغيظ…..مفيش أنا كنت بطمن عليها بس
عدي….هي كويسة اتفضل شوف شغلك وانتي يلا ادخلي قدامي
غزل وهي تدخل….براحة
عدي…غزل خلاص علشان صحتك وبطلي تفكري ف الموضوع لو عرفت إنك اتكلمتي مع الحارس ده انا هقول ل فارس
غزل….فيها ايه لما اتاكد هو ولا لا يمكن مش هو
عدي….يابنتي عدي ليلتك بقي
غزل…..طييييب
عدي بكذب…..اووف نسيت فارس
غزل…ماله
عدي….كان تعبان النهاردة ونسيت اطمن عليه
غزل بخوف…. تعبان من ايه
عدي….مش عارف روحتله الصبح وكان بيان عليه التعب مرضيش يقولي تعبان من ايه ولا يروح المستشفى
عفاف….ماله ولدي
غزل….عدي بيقول تعبان
عفاف….تعبان من ايه
عدي…مش عارف اهو هروح اطمن عليه تاني
غزل….هروح معاك

 

 

عدي….لا إنتي لسه تعبانة
مهران….في ايه مالكم اكده
عفاف…فارس تعبان ي حج ولدي تعبان وقاعد لوحدو
مهران….روح ي عدي وافضل جمبه ولو عاوز دكتور جبله
عدي….حاضر
غزل….ممكن اروح معاه
مهران…لع عدي هيكون معاه خلاص
غزل…..بس انا
مهران….كلامي خلص عدي هيقعد معاه وابقي يطمنا عليه
عفاف….كله بسببك إنتي
مهران….مش عاوز اسمع ولا كلمة
تركتهم غزل وصعدت إلي غرفتها
شمس….مالك ي غزل بتبكي ليه
غزل….بسببي فارس ساب البيت ودلوقتي هو تعبان
شمس….تعبان ماله\

 

غزل….معرفش عدي هو الي قال
شمس….طيب أهدي هيكون كويس
غزل….عايزة اروحله
شمس….انتي لسه تعبانة
غزل….لا خفيت
شمس…بكره نروحله
غزل…عمي مهران مش راضي
شمس….نتفق مع السواق ونروح من وراه صد رد
غزل….اشطاا
شمس….تمام
ف الأسفل
مهران….روح انت يولدي وطمنا
عدي ف سره…يلهوي انا كنت مفكر هيقولي روح هاته القيه بيقول روح اقعد معاه
مهران… عدي يولدي
عدي…نعم ي عمي
مهران….يلا روح
عدي….طيب سلام
مهران…سلام

 

 

بعد وقت ليس بطويل وصل عدي إلي شقة فارس
فارس بأستغراب….ايه الي جابك مش قولتلك ٢٤ ساعة تكون ف الفيلا
عدي….ياعم وسع يوووه
فارس….مالك
عدي….مطلعتش بتمثل
فارس….عرفت ازاي
عدي….فتحت الفون بتاعها ولقيت اسم محمود عندها
فارس….اممم وعملت ايه
عدي…رنت عليه ونزلت وكانت عايزة تتأكد
فارس….عرفت منين إن ده اسمو محمود
عدي….معرفش بتقول شافته لما كانت بتتكلم ف الفون هو كان بيتكلم ولما خلصت ونزلت الفون هو نزله ف نفس الوقت ونزلت علشان تتأكد رنت ع الرقم لقيت فونه بيرن
فارس….وبعدين
عدي…بس هو جه بقي وحشر نفسه
فارس….عمل ايه

 

 

عدي…معملش قالها ازيك ي غزل بصيت عليها لقيتها بتستوعب ازاي حارس وكده يقولها غزل حاف روحت زعقتله بقي
فارس….الواد ده شكله مش هيجبها لبر
عدي…ليه
فارس بغيظ….ليه ايه مش شايف لولا انت كنت معاها كان زمانه لزق فيها
عدي….وانت مدايق لييه
فارس….مراتي وعلي اسمي ايه مفروض مدايقش ولا ايه
عدي….اممم
فارس…ابقي سجل رقمي عندها علشان هي مش مسجلاه وامسح رقمه
عدي….طيب
فارس….برضو مفهمتش جيت ليه
عدي….قولتلهم إنك تعبان علي اساس ابوك يرجعك تعيش معاهم وكده
فارس….اممم
عدي….محصلش الي كنت متوقعه من ابوك بقي لقيته بيقولي روح اقعد معاه
فارس….طبيعي
عدي….بس غزل قلقت عليك وكانت عاوزة تيجي معايا البت دي عسولة والله
فارس….والله
عدي….اه والله
فارس….طب اتلم

 

 

عدي….مالك ياعم بمدح ف مرات اخويا
فارس…..عددددي
عدي….اييييه عاااارف اسمي والله
فارس….عدي الليلة بدل ما كدبة إني تعبان تيجي فيك وتتعب إنت
عدي…طيب ياعم
جاء الليل
‏فارس….انا هتصل بيها
‏عدي….ليه
‏فارس…اشوف ايه الدنيا
‏عدي…طيب ياخويا شوف
‏فارس….عيل رخم
‏عدي….ملكش دعوة
‏فارس….هتغور من هنا امتي
‏عدي…هروح بكره بقي خلاص
‏فارس….ربنا يصبرني عليك
‏عدي….ليه هأكل منك حتة ولا ايه

 

 

‏فارس…ولااا اخرس رايح اكلمها
‏عدي….طيب ياعم بس متنساش تمثل إنك تعبان هااا
‏في الفيلا تحديد في الجنينة
شمس…سرحانة ف ايه
غزل….مامت فارس شكلها مش بتحبني هو انا عملت مشاكل كتير
شمس…لا طبعا
غزل….امال ليه حسيت إنها مش طيقاني
شمس….متحطيش ف بالك يمكن قلقت علي أبنها
ثم فجاة قاطعهم رنين هاتف غزل
شمس…مين
غزل…ده رقم
شمس….طيب ردي شوفي مين
غزل….الوو
فارس….إزيك
غزل…مين
فارس….انا فارس
غزل…بجد إزيك عامل ايه بقيت كويس
فارس…اه الحمد لله كويس انتي عاملة ايه
غزل….كويسة

 

 

فارس….ديما
غزل….هو انت فين
فارس….ليه
غزل….عايزة اعرف
فارس….مستأجر شقة
غزل….اممم ثم قاطعهم صوت محمود
محمود….محتاجة حاجة ي غزل
شمس….لا شكرا مش محتاجة حاجة
محمود….انا بسأل غزل
غزل….ما هي قالتلك شكرا مش عاوزة
محمود….تمام لو عوزتي حاجة نادي عليا ثم رحل
غزل…ها ي فارس كمل
فارس بغيظ….كنتي بتكلمي مين
غزل….دا الحارس الي اسمه محمود
فارس….انتي قاعدة فين
غزل….ف الجنينة
فارس….اطلعي الأوضة
غزل…ايه

 

 

فارس…سمعتي قولت اطلعي الاوضة ومتنزليش منها سامعة
غزل….حاضر
فارس….اديني شمس
غزل….ليه
فارس…اخلصي
غزل….حاضر شمس فارس عاوز يكلمك
شمس…الوو
فارس…لو الواد الصايع ده قرب من غزل تاني هحاسبك انتي سامعة والله ي شمس ما هتعرفي هعمل ايه فاكرة القلم الي ادتهوني هردهولك ي شمس بس بطرق تانية كلامي مفهوم
شمس….مفهوم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت العمدة)

اترك رد