روايات

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل التاسع عشر 19 بقلم فريدة أحمد

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل التاسع عشر 19 بقلم فريدة أحمد

رواية احببتها وسط انتقامي البارت التاسع عشر

رواية احببتها وسط انتقامي الجزء التاسع عشر

رواية احببتها وسط انتقامي الحلقة التاسعة عشر

تاني يوم نوح راح عند ياسين في البيت شهيره قابلته شهيره . نعم جي ليه نوح . جي اخد اختي ياسين كان نازل من على السلم اول ما شاف نوح. ياسين . اهلا اهلا نوح باشا. اتفضل نوح . انا مش جي اتفضل .انا عايز اختي. ياسين . اختك اللي هي مراتي نوح . هتطلقها ياسين ببرود . مين بقى اللي هيخليني اطلقها. نوح . انا ياسين ببرود . طيب وريني كده هتقدر تعمل ايه. نوح بغضب . ياسين خرج اختي من حساباتك اختي هتيجي معايا وانت هتطلقها هي ملهاش دخل باللي حصل ما بينا فريده اول ما سمعت صوت نوح نزلت تجري وهي مش مصدقه نفسها. فريده اول ما شافت نوح واقف تحت جريت عليه بفرحه واترمت في حضنه. فريده بدموع . وحشتني اووووي نوح طبطب عليها بحنان . انت اكتر يا روحى. نوح مسك وشها بين ايديه . انتي كويسه فريده هزت راسها ياسين وشهيره كان واقفين بهدوء. نوح لفريده . يلا يا فريده عشان هتيجي معايا فريده بصت على ياسين اللي واقف ساكت ومستني رد فعلها نوح مسك ايد فريده . يلا يا فريده وهياخدها ويمشي فريده . نوح نوح بصلها. فريده . انا مش عايزه امشي. وراحت وقفت جنب ياسين فريده . انا هفضل مع جوزي. نوح بغضب . انتي بتقولي ايه انتي مجنونه . تعالي معايا ولسه هيشدها غصب عنها وياخدها ويمشي ياسين بغضب. نوح انت عارف كويس اني اقدر امنعك انك تاخدها .حتى لو هي عايزه تروح معاك .ف امشي بهدوء احسن نوح بص لياسين وفريده بغضب ولسه هيطلع من الباب قابل مها في وشه مها ونوح فضلوا يبصوا لبعض وبعدين نوح مشي وهو متضايق ان فريده رفضت تمشي معاه. فريده طلعت فوق وهي متضايقه اوي من نفسها

 

 

 

هي مش عارفه هي كده اتسرعت ولا عملت الصح. هي حبت ياسين وعايزه تفضل معاه ومتاكده ان هو كمان بيحبها. بس هي ما كانتش حابه انو نوح يزعل منها فريده قعدت على السرير وفضلت تعيط. ياسين طلع وراها دخل لقاها قاعده بتعيط ياسين قرب منها وقعد جنبها ومسك ايديها وباسهم بحب ومسح دموعها ياسين رفع وشها ليه. انا قلتلك قبل كده مش عايزك تبقي زعلانه. فريده . انا رفضت امشي مع نوح علشانك . بس انا فعلا اهلي وحشوني اوي وعايزه اروحلهم ياسين . ابقي روحي يا فريده انا مش همنعك. فريده . بجد ياسين هز راسه ياسين . نامي دلوقتي وبكرة إن شاءالله ابقي روحي عند مها طلعت اوضتها وفضلت تعيط وهي بتفتكر كل حاجه بينها وبين نوح وزكرياتها معاه تاني يوم ياسين راح الشركه ياسين كان قاعد بيفكر في فريده ومبسوط ان هي رفضت تروح مع نوح وفضلت معاه ياسين في نفسه هعوضك يا فريده. ياسين اتنهد ومسك التليفون ورن على نهى. ياسين . ما بتجيش الشركه ليه نهى . انا محتاجه اجازه يا ياسين بيه بعد اذن حضرتك ياسين . ليه نهى . تعبانه شويه. ياسين . انا عارف ال عمر عملوا معاكي تعالى وبعدين نبقى نتصرف في موضوعك انتي وهو . الشغل ملوش علاقه باللي حصل وأكمل بحدة . انتي ازاي تسيبي الشغل وتمشي كده من غير ما تقولي. نهى . انا اسفه حضرتك. ياسين . بكره تبقي في الشركه. نهى . بس. ياسين . كلامي خلص نهى . تمام حضرتك. تاني يوم. فريده كانت بتلبس وكانت مبسوطه جدا ان هي اخيرا هتروح وتشوف اهلها خلصت لبس ونزلت كان ياسين مستنيها تحت في العربيه ركبت معاه ووصلها على بيت اهلها بعد وقت وصلوا ياسين وقف العربيه قدام البيت. فريده فتحت باب العربيه وقبل ماتنزل بصت لياسين . شكرا ياسين باس ايدها بحب . انا عيوني ليكي .. يلا روحي بقى عشان ما تتاخريش. ياسين .

 

 

بالليل هبقى اكلمك عشان تطلعيلي واخدك فريده . حاضر . ياسين بسها من خدها . يلا انزلي فريده نزلت من العربيه ودخلت الفيلا وياسين لف بالعربيه ومشي جوه عايده كانت قاعده قدام التلفزيون عايده بصوت عالي . احلام شوفي مين. احلام طلعت من المطبخ . حاضر يا ست هانم وراحت تشوف مين احلام بفرحه . الست فريده فريده بابتسامه . ازيك يا احلام . عامله ايه. احلام بفرحه . كويسه . حضرتك انتي عامله ايه يا ست فريده وحشاني اوي. فريده ببتسامه . انتي كمان وحشاني اوي يا احلام . امال فين ماما احلام . جوه. احلام بفرحه . ست عايده دي دي الست فريده جت. عايده قامت وما كانتش مصدقه نفسها فريده جريت عليها وحضنتها عايده . حبيبتي حبيبتي عامله ايه يا روحي فريده . كويسه يا ماما انتي عامله ايه. عايده بفرحة. مدام شفتك ابقى كويسه يا قلبي .انتي عامله ايه يا حبيبتي انتي كويسه فريدة هزت راسها وهي بتبوس ايد مامتها عايدة وهي بتحرك ايدها علي وش فريدة . ياااه يا فريده متتصوريش كنتي وحشاني قد ايه ياحببتي عايدة بتذكر . امال انتي جيتي ازاي. فريدة . ياسين وصلني عايده بعتاب . ينفع اللي عملتيه ده يا فريده يعني نوح يروحلك وترفضي تيجي معايا فريده . ماما انا وياسين اتجوزنا خلاص .وبصراحه هو بيعاملني كويس قاطعهم دخول نوح من الباب. نوح بص لفريدة ومتكلمش عايدة . شفت المفاجأة دي يا نوح. نوح مردش وراح يطلع على فوق فريدة بسرعه قربت عليه ووقفت قدامه . نوح عشان خاطري متزعلش مني .انا اسفة. ومسكت ايده نوح سحب ايده من أيدها بهدوء وسبها وطلع فريدة عينيها اتملت دموع عايدة قربت وطبطت عليها . معلش يا حبيبتي هو بردو معذور ومن حقو يزعل فريدة بدموع . بس انا مش هستحمل انو يزعل مني. عايدة . معلش شوية وهايروق مانتي عارفة هو روحو فيكي عايدة . متزعليش نفسك . تعالى بقا عشان انتي وحشاني اوي ما وحتشكيش اوضتك. فريدة . وحشتني .كل حاجة هنا وحشاني علي دخول محمد الالفي محمد . وياتري انا كمان وحشتك فريدة . بابا وقربت عليه طبعا وحشتني محمد فتح ايده . تعالى فريدة قربت بهدوء وحضنته محمد حضنها بشتياق. يتبع … رأيكو تصرف فريدة صح انها تفضل مع ياسين ولا كانت المفروض ترجع مع اخوها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتها وسط انتقامي)

اترك رد

error: Content is protected !!