روايات

رواية زواج أطفال 3 الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية زواج أطفال 3 الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية زواج أطفال 3 البارت الثاني والثلاثون

رواية زواج أطفال 3 الجزء الثاني والثلاثون

رواية زواج أطفال 3
رواية زواج أطفال 3

رواية زواج أطفال 3 الحلقة الثانية والثلاثون

راح مازن حطها على السرير وحاوطها بإيده وفضل يقرب وهي تبعد
وقام مزغزغها بسرعه وهي تضحك بصوت عالي وبتتلوي تحت ايده
وبتصرخ في وسط ضحكها.. مجنووون
وقعت من علي الكنبه وهي بتقول مجنوون
مازن باستغراب.. مين ده اللي مجنون!!!
لمار فاقت لقت انها واقعه علي الارض ومازن على السرير موجه نظره عليها وبيحاول ميضحكش علي شكلها كرر سؤاله.. مين ده اللي مجنون
لمار… اههه حلم حلم مجنون ااحنا امتي دلوقتي

 

 

 

مازن.. 5 الفجر
لمار.. انت مش نايم ليه
مازن.. نعم؟
لمار.. يعني ارتاح صاحي بدري ليه وراك ايه
مازن.. كان عندي حاجه بخلصها وهنام بس خلي بالك انتي لتقعي تاني
لمار.. الكنبة
مازن.. مالها الكنبه
لمار.. صغيره امم يعني صغيره فعشان كده وقعت انا متعوده انام علي السرير
مازن.. السرير واسع تعالي 😉
لمار عدلت شعرها.. لا مانا بنام عليه لوحدي
مازن ضحك.. لوحدك اه طيب تصبحي على خير
لمار اتنهدت بإرتياح ونامت تاني وهي بتضحك علي الحلم
ومازن بيفكر في مكالمته قبل شويه
مازن.. عايزك تجيبه بترمي في اي مكان دلوقتي وروقوه كل يوم مره الصبح وبليل لغاية ما افوق لامه
$.. حاضر ياباشا
قفل التليفون ولقي لمار بتقع علي الارض ودار بينهم الحوار اللي فوق
***•♡♡♡♡♡♡•*””******

 

 

 

 

يوسف.. ياعمي انا خلصت امتحانات وافق بقي نكتب الكتاب
سليم.. طب استنوا لفرح مازن حتى
يوسف.. لسه بدري شهر ولا حاجه وافق بقي عشان خاطري مش معقول مكنتش في يوم مكاني
سليم افتكر ايام شبابه لما كان هيموت ويتجوز لارا.. خلاص بكرا بعد ما المأذرن يكتب كتب كتاب عز يكتب كتابكم
يوسف.. ينصر دينك ياخي ايه الحلااوووه دي
ايلين ضحكت هي ولارا
لارا.. بكرا تزهق
يوسف بصلها بحب.. عمري ما ازهق منها دي حب حياتي يا طنط
سليم. هااا انا لسه عند كلمتي
يوسف.. خلاص والله انت قفوش كده ليه
♡♡♡♡♡****♡♡♡♡♡♡***

 

 

 

 

رحيم.. يعني مش هيجي بنت
رهف.. لا ولد ياحبيبي انت مش عايز ولد ولا ايه
رحيم.. كنت عايز بنت قمر زيك كده
رهف ضحكت.. محسسني اننا مش هنخلف تاني بس نقدر علي اللي جاي ده
رحيم.. تاني وتالت وعاشر
رهف.. ايييه مش معقول كل ده
رحيم.. هسمي الواد ده اسم عميق عشان يبقي هادي وكاريزما والبنات بتمووت فيه
رهف.. دا كده بطل روايه
رحيم.. زيي كده
رهف.. انت بطل حياتي
رحيم.. اوعا بقينا نتغزل ونقول كلام العب
رهف ضحكت جامد وهي حاطه ايديها على بطنها وبتبصله
انس.. ماتقوموا تلبسوا في ايه هو مش فرح اختك يابني
رحيم.. والله الواحد ناسي

 

 

 

انس.. نعم ياخويا قوم قووووم دا الحب ولع في نفوخك مش في الدره
رهف.. مابلاش انت يا انس
انس.. اللاه دا احنا بقينا بنقلش اهو
رحيم.. مالك بيها ينجم ماتقلش براحتها
انس بصله بصدمه.. ولا انت ومراتك قلبتوا سواقين تكاتك كده ازاي انا خايف علي العيل اللي جاي ده
رحيم.. حزلقوم حبيبي هيطلع اجمد حد في العيله
رهف بصدمه.. حزلقوووم يا رحييييم هو دا الاسم العميييق
انس.. انتوا تعباانين في دماغكم وربنا ومشي وهو بيسقف ايد علي ايد
لين قابلته وهي بتلبس الساعه.. يلا ياحبيبي انا خلصت
انس.. والله حاسس انه فرح اخواتنا احنا شايفه البارد اللي هناك ده
لين.. اي ده ملبسووووش ده جدو هيفضحنا حالا
رهف.. انا طالعه اهو مش هتأخر
رحيم.. براحتك خالص
لين.. يلا ياحبيبي انت كمان معدش وقت
رحيم غمز لانس.. واخد بالك مراتك بتقولي ياحبيبي

 

 

 

لينن استغربت وبعد ما استوعبت ضحكت.. ماله ده
انس.. مش بقولك بارد
****♡♡♡♡♡*****
اروى.. مش هنتأخر يا حبايبي ماشي يلا يا لمار ولو في حاجه رني علينا
لمار.. حاضر خلي لين تصورلي الفرح كله
اروى.. عنيا يلا عشان مالك والجماعه تحت خلوا بالكم من نفسكم سلام
لمار قفلت وراها
مازن.. بيقولو يوسف وايلين هيكتبوا كتابهم كمان
لمار.. اخيرا زمان يوسف طاير من الفرحه بيحبها اوي ربنا يسعدهم
مازن بصلها وهي بتتكلم وسرحانه .. طب ايه
لمار.. ايه
مازن.. انا زهقت من القعدة ما تشوفيلنا فيلم حلو نشوفه
لمار اخدت اللاب توب وكانت متوتره هما لوحدهم وهتقعد جمبه
مازن.. انتي خايفه منى ليه؟

 

 

 

لمار.. لا والله ابدا بس مش متعوده فاهمني
مازن.. خلاص مش مهم الفيلم هنام شويه وخلاص
لمار قربت من السرير وبعد تردد طلعت جمبه.. متزعلش يلا اختار فيلم
مازن مردش هي خبطته في كتفه حبت تعمل مرح في الجو.. متبقاش رخم بقي قولت متزعلش يلا اختار
مازن رفع حاجبه.. اختار يعني وبعدين اختار فيلم رعب
لمار.. انت بتعاقبني ولا ايه لا اقلب
مازن فضل يقلب بعدين اختار فيلم تاني
لمار.. بتاع ايه ده
مازن.. معرفش هشوف شكله جديد
شدت الغطا عليها من البرد وحطت اللاب علي رجلها
مازن.. يابنتي رقبتي وجعتني قربي شويه
لمار.. انت بتتلكك علي فكره انا فاهمه الحركات دي هااا
مازن بإبتسامة ساحره.. لما انتي فاهمه مبتقربيش ليه
بصت قدامها وهي مبتسمه هي كمان وبعد شويه قربت منه كان كتفه اللي متعور الناحية التانية
لمار.. اي دا انا هقلب
مازن.. لا حلو احنا وصلنا لنصه خلاص
لمار.. دا رومانسي يعم مبحبش الحاجات دي
مازن بعناد.. انا بحبها اسكتي بقا عشان اسمع
لمار.. اوووف حاضر

 

 

 

لمار بصياح.. يا ابن الخاينه الواد سابها ومشي دي اخرة الحب
مازن كان مندمج مع المشهد واتفزع منها.. ايه يا بنتى اهدى دا تمثيل
لمار.. طيب طيب ركزت تانى فى الشاشه وبعد ثوان هتفت بصوت عالى .. والله؟!!! رايح تاني تعمل ايه بقي بعد ما جرحتها وشوفت غيرها
مازن بخبث.. لمار
بصتله بإستفهام
مازن.. بطلي عشان مش هقلب الفيلم هاا
لمار لوت بوزها وسكتت اندمجت شويه في الاحداث لما البطله بدأت تحب واحد جديد
مازن حط ايده على كتفها وقربها ليه شويه وهي مركزه جامد في وقت الاعتراف بالحب
كان المشهد مختوم بقبله فغمضت عينها وبعدين حست انها لازقه فيها فتحت عينها لقته حاضنها وقاعد يتفرج
بعدت عنه
مازن شدها تاني.. خلاص بقي ضيعتي الحته دي هعيدها
لمار.. لااا كمل من هنا حلو
ابتسم بخفوت وهي كان في شعور جواها بالراحه وهي قريبة منه
بدأت تنعس.. هو لسه كتير في الفيلم
مازن.. اممم
بعد ربع ساعه كانت نامت في حضنه وهو محاوطها بحب وساند راسه عليها ونام هو كمان واللاب شغاال
*****♡♡♡♡♡****

 

 

 

في القاعه كان المأذون كتب كتاب عز وريناد وبعدهم يوسف وايلين اللي مصدق وقام حضنها وباس راسها
سليم.. يابني مش كده 😂
يوسف.. يعمي بقا انا مستني اليوم دا بقالي كتير
كلهم ضحكوا عليه وبعدين الاغاني اشتغلت
انس.. يلا ياعريس يوسف باشا يعني لا بنخاف ولا بنكش قول يابني قول اييييييه وعلت الموسيقى وسط فرحتم ورقص الشباب سوا
رهف.. مش كان زمانا هايصين دلوقتي
لين حطت ايدها علي بطنها هي كمان.. هايصين فين بالبطيخ ده
لارا.. والله البت لمار كان زمانها عامله مود
اروي.. مازن فضل يقولها روحي مرضتيش
لارا.. ربنا يخليهاله ويسعدهم
اروي.. يارب
مالك وسليم كانوا قاعدين مع عمران وعياله
ويوسف ماسك ايلين وشغالين 😂😂💃 مع صحابهم

 

 

 

رحيم.. سايبك براحتك خالص هاا وديني لو لمستها انت حر
عز.. انت عبيط يلاا دي مراتي امشي بدل ما ابوظ ملامحك الحلوه دي
انس.. فييي ايه هتتخانقوا يوم الفرح كمان
عز.. شيله يعم دا بيقولي لو لمستها انت حر
انس.. انا مش عايز اقولك لفظ
رحيم.. قول وانا ادفنك مكانك
يوسف.. ايه يا رجاله الناس لاحظت مالكم
رحيم.. يعم اختي وبغير عليها
يوسف بضحكه بلهاء.. يسطا دا جوزها انت تعبان
انس.. شكله كده يلا ياعز امشي انت سيبك منه
رحيم راح قعد جمب رهف .. ماشي
رهف.. مالك متضايق كده ليه
رحيم.. مفيش

 

 

 

رهف بصت ل لين وضحكت.. ياني عليك بقت مراته خلاص
رحيم.. مبحبوش الواد ده
رهف.. دا اخويا يا رحيم في ايه
رحيم.. اوووف سكت سكتتت فضل موجه نظره عليهم
ورهف بتضحك بيأس علي حالته
انس.. يلا يا لين
لين.. اه عشان مش قادره اقعد
استأذنت من كل ومشيت
وهما في العربيه
انس.. دا متخلف كان هيمسك في عز وسكتناه بالعافيه
لين.. حتي رهف حاولت تسكته برضو بقولك ايه انا زعلانه عشان مازن ولمار خلينا نعدي عليهم مفرحوش معانا
انس.. ماشي ياقلبي اللي انتي عايزاه ومسك ايدها باسها
لين.. انا بحبك اوي يا انس بحب تفهمك وهدؤك معايا ومعاملتك ليا
انس.. قولتلك مره من زمان انتي غير اي حد ومعاملتي معاكي غير اي حد
لين.. ربنا يخليك يارب وميحرمنيش منك ابدا
انس.. يارب ياروحي
****♡♡♡♡♡****

 

 

 

وصلوا والخدامه فتحت الباب
لين.. مازن ولمار فوق صح
.. ايوا ياهانم فوق
طلعت هي وانس وخبطت علي الباب مفيش رد
لين.. راحوا فين دول افتح ولا كده غلط عشان الخصوصية
انس.. اه صح… ايييه افتحي الباب دا
لين.. في مالك
انس.. بيعملوا ايه جوا افتحي بقولك هموتها البت دي
لين فتحت وانس دخل وراها
لين ابتسمت بحب وهو فتح بوقه
كان مازن واخدها في حضنه وهي نايمه بكل هدوء واللاب شغال جمبهم
انس.. لما… لين كتمت بوقه ششش لحظه بس وطلعت الفون واخدت صوره وهي بتضحك عليهم … هههه عشان تبقي ذكري

 

 

 

انس شال ايدها من علي بوقه وصاح بصوت عالي .. لماااااار
لمار فتحت عينها بصدمه هي ومازن بصت حواليها لقت نفسها حاطه ايديها عليه وهو نايم جمبها وحاضنها واللاب شغال ومتغطين وانس ولين وافقين ثواني هي مش عارفه حصل ايه ولا هي فين استوعبت نفضت من مكانها وشالت الغطا قام اللاب توب واقع وخبطت مازن في كتفه المتعور وهي بتقوم فتأوه بألم كل دا في ثواني ولين وانس واقفين ونظرهم عليها
وقفت علي السرير وشعرها علي وشها بتحاول تبعده بإيدها بسرعه وعيونها دمعت … وواللله ككنا بنشوف فيلم والله معرفش نمت ازاي صدقني
لين مكنتش قادره من الضحك
انس كان متعصب بس هدي تاني .. تقومي تنامي في حضنه
لمار بصدمه.. محصلش انا مش عارفه حصل ازاي كنت قاعده بعيد عنه صح بصت لمازن وهي بتردد صح؟
مازن حاطط ايده علي كتفه وقعد بالعافيه وهو بيفتح عينه بنعاس.. اااه في ايه يعم انت وهي وبعدين هو انا شاقطك يعني انتي مراتي
لمار.. مرات.. ااه ايوا ايوا

 

 

 

لين.. ياعيني البت من الصدمه نست انزلي ياحبيبتي من علي السرير تعالي تعالي
نزلت وهي موجهه نظرها لانس وراحت بسرعه جمب لين
انس.. يلا البسي هتروحي معانا
لين.. في ايه يا انس لسه كنت بتتريق علي رحيم
انس.. انت عشان تعبان مش هكلمك دلوقتي
مازن.. محدش تعبان غيرك والله تعالي يالمار شيلي اللاب اللي كسرتيه ده انا غلطان اني قولتلك نتفرج على حاجه
انس.. كنتوا بتتفرجوا علي أي ان شاءلله
مازن.. وانت مالك يعم هتشاركنا متخليهاش تطق في دماغي واخليك تمشي لوحدك بلا لمار بلا لين فاهم
انس راح قعد علي السرير.. يعم صلي على النبي احنا جايين نشوف الفيلم معاكم ما تيجي يالمار تشوفي اللاب اللاه!
لين ضحكت عليه حتي مازن لمار ابتسمت بخفوت هي لسه في الصدمه راحت تشيل اللاب وحطته علي الكومودينو وقعدت
لين.. كنت جايه اطمن عليكم بس وهنمشي عشان ظهري واجعني
مازن.. خليكي لما تروقي براحتك يا لين باتي هنا
انس.. لا هنمشي تبات فين

 

 

 

مازن.. متخفش مش همشيك من غيرها بات انت كمان الاوضه فاضيه اصلا
انس راح علي السرير تاني.. اه الاوضه دي مريحه فعلاً
مازن زقه .. لا يابا اوضتكم مش هنا يلا
لين.. خرجت وهي بتضحك عليهم وراحت فتحت اوضتها ودخلت اترمت علي السرير
انس راح عند الباب وبص ل لمار.. ماشي
لمار بصت في الارض
خرج وقفل الباب.. راحت فين يا لييين
لين.. تعالي انا هنا
دخل الاوضه وبص حواليه كانت باللون الوردي ومنظمه جداً وعلى الحيط صور كتيره ليها هي ومازن وهما صغيرين
راح علي السرير.. اوضتك حلوه
لين.. انت احلي
انس.. وبعديييين بلاش معاكسة احنا مش في البيت هاا
لين.. ههه خلاص ماشي يعم انا هقوم اغير
انس.. اساعدك
لين.. بطل قلة ادب انا بعرف اساعد نفسي
انس رجع بظهره علي السرير.. اي العيله اللي بتقصف ولا تبالي دي
******♡♡♡♡♡♡♡*****

 

 

 

انتهت الحفله وعز وريناد طلعوا على المطار ورحيم ورهف رجعوا هلكانين والعيله روحت
يوسف كان في عربيته ومعاه ايلين
سليم نزل من عربيته هو ولارا ومشيوا كام خطوه
ايلين.. تصبح على خير ياحبيبي
يوسف شدها قبل ما تفتح الباب.. اي مفيش حاجه تانيه
ايلين.. حاجه اي
يوسف.. بوسه للغلبان دا طيب
ايلين.. يوسف عيب بابا وماما واقفين
يوسف.. والله اخدك وامشي خلصي
ايلين .. بطل جنان

 

 

 

يوسف لف وشه وشاور على خده.. هاااه
ايلين .. يوووسسسف
دور العربيه تاني بتحدي
ايلين.. خلاص خلااص قربت منه وطبعت قبله خفيفه علي خده بإحراج ونزلت جري
يوسف غمض عينيه.. يااه اي الحلاوة والجمال ده اقسم بالله
سليم ضحك.. مش مستنيه الفرح
ايلين اتحرجت وطلعت بسرعه
لارا.. حبيبه ماما كبرت وبقت عروسه انا مش مصدقه
سليم.. ولا انا والله
*****♡♡♡♡♡♡*****
عمر.. اهلا كنت عارف انك هتيجي بس اي الفيلم اللي عملتيه ده بقي طلعتي جايه عشان ابوكي ولا حاجه
آيه بصدمه.. نعممم؟!!!.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية زواج أطفال 3)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *