روايات

رواية تزوجت طفلة الفصل التاسع عشر 19 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة الفصل التاسع عشر 19 بقلم دعاء تهامي

رواية تزوجت طفلة البارت التاسع عشر

رواية تزوجت طفلة الجزء التاسع عشر

رواية تزوجت طفلة الحلقة التاسعة عشر

من الصدمة زين معرفش يعمل كده فتح الباب كانت قمر في حضنوا وهو واقف مكانوا مش مستوعب ومتخيل نفسوا بيحلم
طلعها من حضنوا واتكلم
زين: انتي مش هنا وانا بحلم صح
قمر: لا ي زين انت مش بتحلم انا هنا فعلا انا اكتشفت اننا ضيعنا كتير من عمرنا واحنا بعيد عن بعض وان ممكن اننا نموو، ت في اي لحظة ونتندم على كل لحظة فاتت واحنا بعيد عن بعض زين انا بحبك من زمان اوي وكنت فاكره انوا حب مراهقة واني هنساك بس بعض كل اللي حصل بينا لسه مقدرتس اشيلك من قلبي
قرب ايدوا منها براحه ومتردد وخايف انها تكون مش موجوده وان كان بيتخيل مدت ايدها ومسكت ايدها وحطتها على خدهاا
قمر: صدق اني موجوده
خدها في حضنوا ودموعوا نزلت حست بدموعوا على هدومها طلعت من حضنوا وبصت عليه لقت في دموع في عنيه بيحاول يخبيها
قمر: انت بتعيط ي زين
زين: انا اسفة على كل وقت ضاع واحنا بعيد عن بعض بقالي اربع سنين وانا بتعذب في بعدك وبتمني اليوم اللي هتكوني فيه معايا من تاني طول الاربع سنين وانا بلوم نفسي علي غيابك بس مفيش غياب تاني من النهارده ننسي كل اللي فات ونبدا من جديد موافقة تبداي معايا بداية جديدة
قمر: 🥺هزت راسها باه وهو حضنها
زين: استنيني هنا شويه هعمل حاجه وجاي بسرعة
قمر: اشي

 

 

دخل زين الاوضة وساب قمر بره تلفون قمر رن ودخلت البلكونه عشان تتكلم
قمر: الوو ي ماما
ام يزد: ها ي حبيبتي عملتي اي
قمر: صارحتوا بكل حاجه وقولتوا اني مسمحاه
ام يزد: وهو عمل ايه
قمر:•••••••••• وقصت لها ما حدث
ام يزد: ربنا يسعدك ي حبيبتي
قمر: حبيبتي ي ماما لولا دمعك ليا مكنتش قدرت اخد الخطوة دي
#فلاش_باك
بعد ما رجعت قمر راحت عند ام يزد في الاوضة عشان تتكلم معاها
قمر: ماما عايزه اتكلم معاكي في موضوع
ام يزد: تعالي ي قمر ي حبيبتي
قمر: ماما انا انهارده مش مصدقة اللي حصل معايا زين اخدني من ايدي وداني مستشفي الاورام قابلت هناك شخص مكنتش اتوقع اشوفوا كانت ايناس ي ماما اتكلمت معايا وقالتي خلي بالك من كارما بنتي وزين بيحبك ارجعيله كله ده بتتكلم ودموعها بتنزل 🥺🥹وبعدهاا ي ماما حصل معاها مضاعفات وابتدت تتعب والدكاترة مقدرش يانقذوها 🥹 ماما هو في غمضت عين ممكن اننا منشفش شخص كان في حياتنا تاني

 

 

ام يزد: ربنا يرحمها ي بنتي كفايه عياط
قمر: ماما انا عايزه اسامح زين انا بحبوا ي ماما وطول السنين ده وهو جوه قلبي ومقدرتش ابعدوا عني
ام يزد كانت هترفض بس لما شافت حب قمر ل زين قررت انها تساعدها وهيا عارفه ان يزد بيحب قمر زي اختوا
ام يزد: صارحية ي قمر وهو كمان بيحبك كفايه السنين اللي ضاعت من عمركم ي بنتي ربنا يسعدك وانا بتمنالك كل الخير والسعادة اللي في الدنيا بس انتي واثقة ان زين مش هيزعلك تاني
قمر: اه ي ماما باين في عيونوا الندم والحب ليا
ام يزد: ربنا يسعدكم ي حبيبتي
#بااااااااااااك
قمر: ماشي ي ماما انا هقفل دلوقتي عشان زين طلع
ام يزد: سلام ي حبيبتي
زين: جاهزة ي قمر
قمر: انت لبست ورايح فين كده
زين: مش انا بس انا وانتي
قمر: طيب هنروح فين وكارما نايمه جوا زمانها هتصحا
زين: الدادة موجوده تعالي معايا
قمر: فين
زين: اول خطوة للبداية الجديدة
اخدها زين من ايدها وطلعوا بالعربية لحد ما وصلوا على مكان ما…….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية تزوجت طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *