روايات

رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقها أذاب جبروتي البارت الحادي عشر

رواية عشقها أذاب جبروتي الجزء الحادي عشر

رواية عشقها أذاب جبروتي الحلقة الحادية عشر

زينه… مش عارفه ليه بحس اوقات ان في حاجه اتجاهك من نحيتي واوقات لا ولسه بتكلم نفسها سمعت صوت زعيق
_يافاطمه يافاطمه الحقي في حد رن وبيقول ان فارس بيه عمل حدثه وفي المستشفي….
زينه قامت تجري علي جو
زينه بخوف…. ماله فارس ياعمي محمد احكي
محمد… والله يابنتي غير ان مازن بيه رن عليا وبيقولي فارس عمل حادثه وفي المستشفي
زينه بعياط وخوف… اسم المستشفي اي طيب
محمد…. اسمها……
زينه… تمام انا رايحلوا
فاطمه… استني انا جي معاكي يابنتي

 

وطلعوا ركبه العربيه وراحه عند فارس اللي في اوضته العمليات وحالاته خطيره
زينه وصلت المستشفي وطلعت تجري علي العمليات لقت مازن واقف قلقان ورايح جي
زينه عماله تنهج من كتر الجري والعياط… مازن فارس عامل اي طمني
مازن…. اهدي انتي بس الاول
زينه بقلق وزعيق… اهدي اي بس انت التانيه فارس اخباره اي طمني عليه ارجوك
مازن بستغراب من طريقتها… فارس في اوضه العمليات عشان خالاته خطيره عشان الخبطه كانت صعبه
زينه مشت قدام اوضته العمليات وتبص عليه من القزاز وتعيط وتدعيلوا ومازن واقف مستغرب من طريقه زينه
فاطمه وصلت… مازن يابني فارس عامل اي
مازن… بيعمولوا عمليه جو ارتاحي انتي بس وادعيلو وخير ان شاءلله
فاطمه… يارب يابني يقوم بالسلامه
وكلهم قاعدين في حاله قلق
الممرضه فتحت الباب وطلعت الكل جري عليها
زينه بخوف… فارس عمال اي طمنيني

 

الممرضه… احنا عملنالوا عمليه في رجله بسبب الحادث ودارعه وان شاءلله هيكون كويس وهننقلوا في الاوضه دلوقتي
زينه رفعت ايدها… الف حمد وشكرا يارب طي هو انا ينفع ادخلوا واشوفه
الممرضه… اه بس واحد بس اللي يدخل
زينه… تمام انا هدخل
مازن واقف ومستغرب من عمايل زينه
نقلوا فارس الاوضه وزينه فضلت قاعدها معا وباتت معا في المستشفي وهو لسه مفكش
الصبح
فارس بتعب وهو بيفوق…. زينه زينه
زينه قربت منه.. نعم انا اهو جنبك
فارس فتح عينه وبصلها وعينهم جت في عين بعض وسرحوا
مازن وصل وخبط علي الباب ودخل علطول لاقهم بالمنظر ده بس زينه بعدت بسرعه
مازن وهو باصص علي زينه… فارس انت كويس اخبارك اي

 

فارس وهو باصص لزينه… اه كويسه الحمدلله
مازن…. تمام الحمدلله حابب تفضل هنا ولا تروح
زينه بسرعه… لا يروح احسن ليه
مازن… استني نشوفه هو عايز اي هو اللي تعبان
زينه بحراج… اسفه
فارس… زي ما زينه قالت هروح
مازن غار اووي… تمام يافارس انزل اخلص الاجرات وسابهم ونزل وهو غيران ومتعصب جامد بس ساكت ونازل يكلم نفسه
مازن… طي انا غيران ليه انا مالي بيهم هم الاتنين لا اكيد مش وقعت في حبها هي علي راي فارس منعرفش هي جي منين بس الحكم هو يكون حبها وهي بتحبه يوووه بقا انا مالي ونزل يعمل اجرات الخروج
زينه بحب…. حمدالله على سلامتك قلقتنا عليك
فارس… الله يسلمك وشكرا علي وجودك جنبي
زينه… مهم اعمل مش هقضي حق انك مقعدني في بيتك لحد دلوقتي مع انك متعرفش انا مين وجي منين
فارس لسه هيتكلم مازن دخل
مازن… خلاص خلصت كل حاجه يلا عشان هنمشي دلوقتي وكمان الدكتور جي يفحصك دلوقتي قبل ما نمشي وهيبعت معاك ممرضتين عشان يهتموا بيك

 

زينه… ليه انا موجوده وممكن اهتم بيه
مازن بغيره… مينفعش انتي لازم ممرضه انتي تفهمي اي في العلاج وكل ده
زينه بحراج وبحزن… تمام اسفه طي انا هنزل استناكم في العربيه
مازن… تمام روحي
فارس… مش عايز ممرضين زينه هتاخد بالها مني
مازن… بس زينه…
فارس… انا قولت وقررت خلاص يلا فين الدكتور عشان يفحصني ونمشي عشان هي قاعدها مستني تحت
مازن بعصبيه… تمام يافارس هنادم الدكتور

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقها أذاب جبروتي)

اترك رد