روايات

رواية حطمت قلبي 2 الفصل السادس 6 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي 2 الفصل السادس 6 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي 2 البارت السادس

رواية حطمت قلبي 2 الجزء السادس

حطمت قلبي 2

رواية حطمت قلبي 2 الحلقة السادسة

شرين بصراخ طاااارق !!!!!
مراد جري عليه هو وهشام واكمل بحده ادهممم بسرعه شغل العربيه
حسن بخوف لالالا ابني لا طارق طارق فوق يا حبيبي طاااارق
مراد بخوف عمي اهدي ابوس ايدك انا هوديه المستشفي وبعدين مش خطيره دي في كتفه باذن الله بسيطه ارجوك اهدي يلا يا ادهممم
ادهم بسرعه يلا يلا اهو
ايمان بخوف مراد يابني خدي معاكم
مراد بخوف ماما حسام ومازن يجيبوكم ارجوكي مش وقته وفعلا انطلقوا علي المستشفي
شيرين واقفه مصدومه مش بتعمل حاجه
عشق راحت هزتها واكملت شرييين بت فوقي
شرين بدموع هو هيبقي كويس صح
عشق بدموع حضنتها. اكملت اه يا عمري متقلقيش يا حبيبتي واكملت خالتي عايده خلي بالك من الولاد يلا هنروحله يلا
حسن بدموع يلا يابنتي ارجوكي
وفعلا كلهم راحوا المستشفي
شرين بعياط مراد مراد طارق كويس صح
مراد بحزن هو كويس بس محتاج دم وانا مستحيل اديه من هنا اصلا رميت كل الدم
شرين بخوف ليه اي فصيلته

 

مراد A
شيرين انا A خد مني الدم المهم ميحصلوش حاجه يا مراد ارجوك
مراد شيرين انا مقدر خوفك بس لوحدك مش هينفع
شرين بدموع ارجوك هو خد الرصاصه بسببي انا ارجوك يا مراد
مراد طيب يا شيرين امري لله وفعلا نقل دم لطارق وبعد شويه فاق
طارق بتعب اااه ااه يخربيت الوجع
شيرين بدموع الف سلامه عليك يا حبيبي
طارق بحب الله يسلمك يا روحي بس متعيطيش يابت منا اسد قدامك اهو
مراد الحمدلله شرين ردتلك الجميل واتبرعتلك بلدم فقدت دم كتير اوي لانك عندك سيوله لولا كده كنت اضررت جامد بعد الشر
طارق بصدمه بجد انتي عملتي كده علشاني
شيرين اه يا حبيبي فيها ايه منتا خدت الرصاصه مكاني
طارق بحب ربنا يخليكي ليا يا نورعيني بجد
حسن بحب حمدلله علي سلامتك يابني خلعت قلبي وراك
طارق بضحك اجمد ياحج اومال دي في كتفي
ايمان بدموع ولو يابني الحمدلله انك بخير
طارق ربنا يخليكم ليا يارب
مريم دخلت بسرعه واكلمت دكتور مراد دكتور مراد
مراد بقلق اي يا مريم

 

مريم بخوف الحكومه جات وعاوزه حضرتك
مراد بصدمه اييه طب يلا يلا
طارق بستغراب حكومه حكومه ليه
عشق بحزن حد بدل الدم لللي كان هنا وحط بداله فاسد واللي عمل كده شكله بلغ علي المستشفي علشان يأذي مراد
ايمان بحزن حسبي يالله ونعم الوكيل يابنتي بجد
حسن صح يا مرات اخويا حسبني اللي زي دول معندهمش ضمير
ايمان كفايه عندك ياخويا
ادهم اي يا ماما مش وقتكم بقي ربنا يستر في المشكله دي
طارق باذن الله هتتحل
برا عند مراد
مراد حضرتك انا مراد السيوفي معروف وليا اسمي مش انا اللي اعمل كده في حياه الناس
ااظابط حضرتك انا عارف وبحب حضرتك وبحترمك بس ده امر بلتفتيش لو ملقناش حاجه خلاص
مراد بص لمريم شاورتله براسها انه يطمن فادخلهم مراد والعساكر ابتدت تفتتش
بعد شويه العساكر مفيش حاجه يا فندم
الظابط بعتذر من حضرتك جدا
مراد محصلش حاجه ياحضره الظابط ده شغلك
ومشيوا

 

مريم اتنهدت بارتياح واكملت الحمدلله
مراد بجد مش عارف اشكرك اقولك اي ولا اي يا مريم بجد
عشق جات واكملت برفعه حاجب اقولك انا يا حبيبي تقولها اي ولا خلاص عرفت
مراد بخضه بسم الله الرحمن الرحيم اي يا عشق خضتيني
عشق لا اسم الله عليك من الخضه يا ابو اسر
مراد دي مريم لولاها انهارده كانت الحكومه خدتني يا عشق فبشكرها
عشق بابتسامه مزيفه اكملت والله اه تسلمي يا حبيبتي عن اذنك هاخد جوزي
مريم بابتسامه اتفضلي
وعشق مسكت ايد مراد وفضلت تمشي
مراد انا هربيكي علي طريقتك دي البت غلطت في اي علشان تتكلمي كده
عشق وهي بتمشي مراد ممكن تسكت خااالص
مراد فتح باب مكتبه وشد عشق وقفله واكمل اسكت ايه اسكت خالص
عشق ااه علشان انت بتحرق دمي وتخليني اغير
مراد وهو بيقرب منها هو انا كام مره قولتلك متفكريش بمخك ده تاني
عشق وهي بترجع لورا اكملت بخوف كتير
مراد اممم وبترجعي تفكري وتعلي صوتك وانتي. غلطانه وتعصبيني صح
عشق رجعت لحد ماخبطت في الحيط واكملت بخوف صح
مراد حاوطها مابين ايده واكمل طب بتعصبيني ليييه ??

 

عشق بصت في عيونه علشان بحبك وبغير عليك ولو انت شايفه جنان مش مشكله
مراد بابتسامه مين قالك هيزعلني انك غيرانه بس علي الاقل هدي نفسك قدام الناس يا عشق االبنت مغلطتش ورايح يقرب منها
عشق بتوتر لالا احنا في مكتبك مش في اوضتنا اهدي علي نفسك كده يا ابو اسر ميصحش
مراد بضحك يابت اديكي قولتي ده مكتبي يعني محدش بيقدر يفتح من غير اذن ورايح يبوسها فتح ادهم الباب فعشق زقت مراد بسرعه واكمل مراد بحده الا الحيوااان ده عمره ماخبط
ادهم بضحك يخرب عقلك يا مراااد في المكتب ?
عشق طلعت بسرعه من المكتب وسابتهم
مراد بحده اي اللي جاب اهلك دلوقتي يا حيوان ورماه بلدفتر اللي قدامه واكمل بعدين مش في بااااب يتخبط عليه
ادهم مش قادر يمسك نفسه من الضحك واكمل انا من امتي بخبط بس انت اللي بقيت مش سهل يا ابو اسر في المكتب لالالا مينفعش ااكلام ده
مراد بحده ياض همد ايدي عليك
ادهم بضحك خلاص خلاص كنت جاي اقولك ان حاله طارق تسمحله بلخروج الا اذا كانت حالتك انت متسمحش وعايز تفضل في المكتب شويه
مراد ضربه بلسماعه الطبيه واكمل برااا يا حيووووان
ادهم بضحك خلاص طااالع يخربيتك
——————————–

 

في فيلا السيوفي فعلا روحوا طارق وقاعدين معاه في الاوضه
شيرين علشان خاطري كل اخر لقمه بقي
طارق يا حبيبتي بجد مش قادر تعبت
شيرين معلش علشان الدوا
طارق كل منها واكمل خلاص بقي تعبت
شيرين طيب يا حبيبي خلاص
عمر بقولكم اي معايا فيلم اجنبي حلو تعالوا كلنا نسمعه
الجميع موافقين
شيرين بس انا لازم اروح
مراد خليكي انتي كده كده قاعده لوحدك وبكره نروح ااشغل سوا
شيرين بس
طارق حط ايده علي ايدها واكمل ولو قولتلك علشان خاطري
شيرين بحب خلاص خليني
عمر ايوه بقي يلا بينا نشغله وفعلا بدا الفيلم في اوضه كبيره قاعدين فيها
مراد جمبه عشق ومكه نايمه علي رجله ومريم واسر قاعدين جمب عشق
وادهم وندي وزين

 

وعمر وسلمي وعمرو
وياسمين وحسام وليان
ومازن واسراء واسيل
وطارق وشيرين
وهشام وعزه وسليم
مراد هي ماما فين
طارق تلاقيها نامت
مراد كانت تتفرج معانا هقوم اشوفها
ادهم خليك مكه نايمه علي رجلك هشوفها انا بسرعه وجاي
مراد ماشي يا حبيبي
ونزل ادهم بس قبل مايخبط لفت نظره صوت ايمان بتزعق
ايمان بحده انت تاخد الفلوس وتغور من هنا ومشوفش وشك تاني والعيال زمانهم نايمين وهقول انك رجعت البلد انت فاهم
حسن بشر بعينك انا جيت ادمرك وادمر عيلتك وليا خطط كتير مهما تعملي هقوله بردو وهسكره
ايمان بدموع لما تأذي ابني هتسفيييد ايييه انا خبيت عليه طول السنين دي علشان بحبه ومقدرش اشوف فيه حاجه وحشه حرام عليك هو ميستاهلش يتكسر كده
حسن هستفيد كتير اولهم ان جوزك مهنش عليه يدي طارق ابني اي حاجه من الميراث وكتب كل حاجه لابنك ولادهم وقرر غلطه ابويا زمان لما معدلش بيني وبينه فانا اقل حاجه اشوفه مدمر اللي انتي مسمياه ابنك ده
ايمان بعصبيه اه ابني وابني غصب عنك وعن اي حد انا اللي ربيته وسهرت عليه وكنت بقلق عليه.في تعبه وشوفته بيكبر قدامي وخليتوا دكتور قد الدنيا ملو هدومه لحد مالقي بنت الحلال اللي تصونه وبقي اب كمان

 

ادهم اتصدم من اللي سمعه وحس ان عقله هيتجنن هو مش قادر يفهم اي اللي بيحصل و اي الكلام ده واي السر اللي ايمان مخبياه علي صاحب عمره طول السنين دي لدرجه عايزه تدفع فلوس وميتعرفش واي انا اللي ربيته دي مش هي اصلا امه ?
حسن بحقد تؤ تؤ مش كل واحده ربت عيل يبقي ابنها وده مش ابنك يا ايمان بلاش تنكري ده مش ابن بطنك ولا منك اصلا ده المفروض رمز للوجع والخيانه بنسبالك انا مش قادر افهم بتحبيه ازاي
ادهم اتصدم قلبه وجعه اوي وعقله كاد ان ينفجر معقوله ان مراد مش ابن ايمان معقول صاحبه مخدوع كل هذه السنين لكن حسه عقله وقلبه معا علي ان يستمر في الوقوف لمعرفه الحقيقه كامله وفعلا نطقت ايمان
ايمان بدموع وبعصبيه لا يا حسن ادهم ابني ابني انا وهيفضل ابني ليوم ما اموت
حسن بشر تؤ تؤ ابن علي بسس
ادهم بصدمه كبيره وشديده عليه اكمل لنفسه مين اللي ابن علي هو اصلا مش الكلام علي مراد ازاي اناااا! !!!!!!!

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حطمت قلبي 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *