روايات

رواية جعلتنى ملتزما الفصل الثامن 8 بقلم ميادة الصيفي

رواية جعلتنى ملتزما الفصل الثامن 8 بقلم ميادة الصيفي

رواية جعلتنى ملتزما البارت الثامن

رواية جعلتنى ملتزما الجزء الثامن

رواية جعلتنى ملتزما الحلقة الثامنة

تم القبض على احمد واعترف بكل حاجه واتحكم عليه بالاعدام .
وكده لارا واحمد حكايتهم انتهت.
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙
اما عند مراد بعد انا عارف ان لارا اتقتلت وتم القبض على احمد دعا الله ان ياخذوا عقابها.
🌙🌙🌙🌙🌙🌙
بعد مرور اسبوع بدات مى تتحسن وحجز مراد تذكرتين ليطاليا وسافروا هناك قضوا احلى شهر عسل لمده اسبوعين.
وياسين حجز تذكرتين شهر عسل لباريس لمده اسبوعين.
✨✨✨✨✨✨✨
بعد مرور اسبوعين رجع كل واحد لبلده مصر .
مراد اول ما دخل القصر سلم على امه مي سلمت على كوثر وطلعوا يرتاحوا.
🌹🌹🌹🐼🐼🐼
عند ياسين رجع هو ونور من شهر العسل وروحوا يرتاحوا.
🧡💛🤍💜🤎

 

بعد مرور اسبوع بلا جديد.
عند مرادومي كانوا على الغداء بيتغدوا مع كوثر.
كوثر: اى ياولاد ما فيش حاجه جايه كده في الطريق.
مى: ان شاء الله.
مراد ضحك ضحكه الرجوليه على كسوف مى.
ومى استاذنت عشان تخش الحمام وقامت ولسه هتتحرك واغمى عليها.
مراد بخوف: مي مالك اصحي وخدها وطلع الاوضه .
وكوثر رنت على الدكتوره تيجي تكشف على مي.
دكتوره دخلت تكشف على مي وخرجت.
مرات بخوف: في ايه يا دكتوره .
دكتوره بابتسامه: الف مبروك مدام حامل في اسبوع.
مراد الابتسامه على وجهه: بجد يا دكتوره.
دكتوره بضحك: اه والله استاذن انا .
خرجت الدكتوره من القصر.
ودخل مراد وكوثر لمي و الابتسامه على وجهها وحاطه ايديها على بطنها.
مرد بابتسامه: الف مبروك يا حبيبتي.
مى: الله يبارك فيك .

 

كوثر: خدي بالك من نفسك يا مي ومن البيبي .
مي بابتسامه: حاضر.
وقعدوا يتكلموا في امور البيبي وبعدين كل واحد نام فرحان.
🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺
اما عند ياسين ونور يعشون اجمل ايام حياتهم.
💛🩶💜🤍🩵🧡❤♥
بعد مرور اسبوع عند مرادومى حياتهم في فرحه والسرور وبيجهزوا اوضه البيبي من دلوقتي.
💕💕💕💕💕💕💕
اما عندي ياسين ونور في الليل
دخل ياسين شقته وهو بينده على نور ولم يسمع صوت نور دخل الاوضه لقاها وقعه خدها بسرعه وداها مستشفى دخلت اوضه الكشف وخرج الدكتور .
الدكتور: الف مبروك يا ياسين بيه المدام حامل باسبوع.
ياسين بفرحه: الله يبارك فيك .
ودخل لنور الابتسامه على وجههم وروحوا وهم بيتكلموا في امور البيبي وكل عارف بالخبر وبركوا ليهم.
💮🏵💮🏵💮🏵💮🏵

 

بعد اربع شهور.
عند مراد ومى حامل في الشهر الخامس وعايشين حياتهم في سعاده وجهزوا اوضه بيبي.
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
عند نور وياسين في الشهر الخامس وعيشين في سعاده وجهزوا اوضه البيبي .
🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺
بعد اربع شهور .
مي في الشهر التاسع في الليل.
مي بصريخ: قوم. يا مراد الحقني انا بولد .
مراد ينوم: انتى بقالك اسبوع بتقولي نفس الحاجه مش بتولدي .
مي بصريخ و دموع: قوم يا حيوان انا بولد.
مراد بخضه: انتى بتولدى بجد وخدها ونزل وكوثر صحيت ومراد رن على ياسين عرفه وقاله يجي ياخد امه وهو جاي.
🤎💛💜🩶♥❤
في مستشفى كل اتجمع قدام الاوضه ونور هي كمان في التاسع وبدات تحس بوجع.
نور بصريخ: الحقني يا ياسين انا بولد.
ياسين: خدها بسرعه ودخلوها هي كمان العمليات.
بعد مرور ساعتين.
خرجت الدكتوره من الغرفه مي ومعاها ولد ومراد دخل بسرعه لمي لقاها كويسه بس نايمه من البنج وخد ابنه وكبر في اذنه.
عند نور خرج الدكتور معاه بنت زي القمر ياسين كبر في ودنها .

 

خرجت مي ونور من اوضه العمليات والاتنين حطوهم في اوضه عاديه مع بعض .
بعد مرور ساعه مي ونور فاقوا .
مراد ابتسامه: هتسمي ايه يا مي .
مي: هنسميه اسر .
مراد: اسمه جميل.
ياسين بابتسامه: هتسميها ايه يا نور .
نور: ملاك .
ياسين: جميل .
كوثر: اسر وملاك الاسماء جميله جدا .
وقضوا وقتهم بفرحه وسعاده وعدت الايام كل يوم فرحتهم كبيره بتزيد عن اليوم اللي قبله .
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
تمت بحمد الله.

لقراءة باقى حلقات الرواية اضغط على : (رواية جعلتني ملتزما)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *