روايات

رواية حطمت قلبي 2 الفصل الثاني عشر 12 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي 2 الفصل الثاني عشر 12 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي 2 البارت الثاني عشر

رواية حطمت قلبي 2 الجزء الثاني عشر

حطمت قلبي 2

رواية حطمت قلبي 2 الحلقة الثانية عشر

عشق بصدمه ايييه يعني طارق اللي قتل ادم
وفقدت الوعي
مراد جري عليها بسرعه واكمل بخوف عشق عشق علشان خاطري فوقي متقلقنيش عليكي يا عشق وشالها وطلع اوضتهم والعيله طلعت معاه وجاب برفيوم وابتدي يفوقها
عشق فتحت عنيها ببطئ واكملت بدموع مراد هو ده صح ?? طارق عمل فينا كده طب ادم زمبه ايييه طيب ده عيل صغير مصعبش عليه يحرمني منه ويقتله يا مراد ااااااه يارب ازاي بس يحصل كده
مراد خدها في حضنه وهو بيعيط زيها واكمل بوجع حقك عليا اني سبتك. انا السبب يا عشق
عشق بعياط وهي في حضنه اكملت لا مش انت السبب دنيتي اللي مش راضيه تخليني مرتاحه وتسبني في حالي هي السبب
هشام بدموع اهدي يا عشق علشان خاطري
فهد بدموع مش هينفع وضعك ده يا ام اسر لازم تكوني اقوي
عشق بعياط مبقتش عايزه اكون قويه ولا عايزه اعيش اصلا خلاص
مراد بدموع بعد الشر اخص عليكي يا عشق كده عايزه تسيبيني هو انا اقدر اعيش من غيرك
ايمان بعياط ربنا يربط علي قلبك يانن عيني. مفيش كلام يتقال منه لله ابن حسن
ندي بعياط انا مش قادره اصدق حاسه ان ده حلم
ادهم بدموع ولا انا عمري مااتخيل ان ابن عمي يوصل بيه الحقد لكده
عزه بدموع هي حصلت لي قتل يا طارق قتل

 

مازن بدموع حقك علينا يا عشق كلنا اننا سبناكي معاه
عشق بعياط ده عيل صغييير يا طارق ليييه يا طارق ليييه حرام عليك ده انا كنت بعتبرك زي هشام ومازن وادهم كنت بعملك اكل بايدي لما تطلب معملناش فيك حاجه وحشه هان عليك عيل تموته وتحرق قلبي وقلب ابوه منك لله اااااه يا مراد اااه
مراد وهو حاضنها اكمل بدموع ابوس ايديكي اهدي يا عشق مش هينفع كده يا حبيبتي تتعبي
شيرين بعياط مخدعكوش لوحدكم حتي انا وهمني انه بيحبني وخلاني اتعلقت بوجوده بس وبتبص لقيت فهد بصصلها بحده فاكملت
بس ربنا عوضني بسيد سيده ومحبتش غيره انتوا كمان عيشوا من غير طارق ده كلب ولا يسوي
عشق بعياط وابني يا شيرين ابني اللي مات ده ذمبه اي فكل اللي حصل
مراد بدموع عشق ارجوكي كفايه علشان اللي في بطنك
فهد بابتسامه حزينه هي حامل ?
مراد هز راسه بمعني اه
فهد بحزن يا ام اسر سيبك مننا كلنا يرضيكي بعد الشر اللي في بطنك يحصله حاجه
عشق بدموع هزت راسها بسرعه لالالا ومسكت ايد مراد واكملت انت وعدتني ها وعدتني اللي في بطني هيجي بخير صح
مراد باس راسها بألم واكمل صح
فهد بحزن يبقي تهتمي بنفسك علشانه ممكن ??

 

عشق بحزن حاضر حاضر وحطت ايديها علي بطنها بس تيجي بخير
ياسمين بدموع حضنتها واكملت ربنا مش هينسي يا عشق وحقك هيجيلك يا حبيبتي الا الظلم
حسام بحزن كنت بعتبره صاحبي مش قريب جوز اختي ابدا بس طلع زباله
اسراء بحزن مش لوحدك يا حسام بس ده انسان حقير ميستاهلش حتي نكلمه تاني
مراد وديني ليه يا فهد
فهد بس يا مراد
مراد قاطعه بحده وديني ليه يا فهد
فهد بحزن تنهد واكمل حاضر يا مراد شيرين خليكي هنا جمب عشق هرجع اخدك
شيري بحزن ماشي يا حبيبي
وقعدوا يواسو عشق
اسر دخل واكمل ماما بقولك ايه ده مالكم في اي
هشام مفيش يا حبيبي روح نام
اسر صاحين انا وزين بس ومش عايزين ننام فكنت هقول لماما تيجي تقعد معانا لحد ما ننام بس هي بتعيط ليه
عشق بحزن مفيش يا حبيبي النونه تاعبه ماما شويه
اسر بجد ولا بتكدبي عليا
ادهم وهي هتكدب ليه يعني يا اسر روح يا حبيبي نام متقلقش
شيرين بحب تعالي ياروحي اقعد معاك انت وزين لحد ماتناموا
اسر بحب ماشي بس ثواني وراح لعشق حضنها وباس خدها واكمل انا عارف ان مش النونه اللي عيطتك ومش عارف اي مزعلك بس مش بحب تعيطي يا ماما متزعليش

 

عشق نزلت من عنيها دموع وحضنته جامد واكملت بحب متقلقش عليا يا نورعين ماما حبيبي انت يلا علي النوم
ادهم بحب مراد الصغير ده
عشق بحب حقيقي كل حاجه فيه حتي احساسه بيا وحنيته
اسر باسها وودعها وراح ينام فعلا
———————————–
في القسم
مراد قاعد ومستني طارق
بعد شويه طارق دخل وقعد قدامه
مراد بعيون مدميه من الدموع اكمل بوجع ليه
طارق بحقد ليه ايه واخلص عايزني في ايه
مراد بدموع ليه انا يا طارق ليه انا ياخويا ليه انا يا ابن عمي انت يا طارق انت تعمل فيا كده طب اعتبر اني هونت عليك عشق ذمبها ايه تقهرها وادم العيل الصغير ذمبه ايه انا طول الطريق بقنع نفسي ان اكيد ده كدب ومحصلش طارق انت كنت صاحبي وبحكيلك سري وبحكيلك بفكر في ايه كنت بستأمنك علي بيتي ومراتي قولت عنك اخويا واكمل بعصبيه فاهم يعني ايه اخوووويا وانت كلب متستاهلش الكلمه دي ومسكه من قميصه واكمل عملت فيااا كده لييييه قتلت ابنييي ليييه يا طااارق ادم ذمبه ايييه
طارق بحقد علشان بكرهك وبكره اي حاجه تخصك لهفت ورثي وورث ابويا وعامل اسم وشهره منه وقال مشغلني معاك ايه هو انت فاكر نفسك مين وشايف نفسك انت فوق وكلنا تحت ده حتي اخوك ابن الحرام خد نصيب اكبر مني
مراد بعصبيه شديده ضربه بلقلم وقعه علي الارض بعدين مسكه من قميصه بدموع من صدمته وبعصبيه واكمل سيره اخويا متجيش علي لسانك يا حيوان ادهم ده عاش طول عمره فاكر نفسه صاحبي بس عمل ايه وقف جمبي ووقف جمب مراتي لما انا جيت عليها ولما وقعت قومني وهو في نظري ساعتها كان صاحبي انما ابن عمي بقي اللي من لحمي ودمي يعمل فيا كده دي مش قادر اصدقها مش قااااادر واكمل بقهر ودموع ليه ياطارق ده انا كنت بحبك وبخاف عليك زي اسر كنت قبل ماتطلب الحاجه تلاقيها كنت بفرح لما تيجي من البلد علشان تكون جمبي تقوم تكسرني كده يا طارق

 

طارق بشر ولسه لو اقدر اعمل اكتر من كده كنت عملت واوعدك فيه ضربه جامده اوي هتاخدها مني يا مراد كنت وهفضل بكرهك وهوجعك في حاجه غاليه اوي والسنين بينا وهتفكرك كلامي وانا مش بعتبرك ابن عمي ولا اخويا ولا عايزك في حياتي ظلمتني وجيت عليا واديت الغريب وانا لا
مراد بوجع عمري ماكنت هأخر عنك حاجه انت عايزها حتي لو طلبت مني عيني لاني بحبك يا طارق انت مكنتش اخويا بس انت كنت ابني ولما كنت صغير واعرف ان حد ضربك او كملك انا اللي بقفله وبجيبلك حقك مكنتش بستحمل عليك حاجه حتي لما عرفت ان شيرين بتحب فهد خبيت عليك علشان موجعكش بس انت بجد اثبتلي اني كنت غلط انت حيوان ولا يمكن تكون طارق ابن عمي ابدا انت فعلا اثبت انك ابن حسن الحقود زيك وشربت منه كل حاجه بس والله ده هو جمبك ملاك انت بقيت اوسخ والعن وبلنسبه لشيرين واللي عملتوا فيها ضربه بلقلم بقوه فطارق بصله بحده ورايح يمسك فيه بس العساكر ماسكنيه واكمل ده علشان فكرت تضيع شرف بنت غلبانه ملهاش دعوه عمري ما اتخيل ان الحقاره توصل بيك تعمل كل ده يارتني بحلم يارتني مش هسامحك يا طارق طول حياتي
فهد بحزن مش يلا يا مراد
مراد بوجع يلا وحق شيرين يا فهد انا
فهد بمقاطعه حق مراتي انا جبته يا مراد وفاهم موقفك كويس ده مهما كان كان يقربلك مش هقول قريبك لسه لان ده تتبري منه احسن
طارق بغضب مراتك انت اتجوزتها ماشي يا كلاب انا هوريكم وهسود عيشتكم مش هخليكم تعيشوا مبسوطين ابداااا
مراد بصله بقهر وخرج وفهد اكمل خدوا علي الحجز وخلي بالكم كويس
العسكري امرك يا سياده الرائد

 

خارج القسم
فهد بحزن قولتلك متجيش مسمعتش كلامي
مراد برجع عمري ماتخليت لما اواجه هيبقي بلحقد ده قولت هحس انه ندم او هيطلب مني اسامحه علي الاقل بس لا محصلش انا موجوع ومصدوم اوي يا فهد
فهد بحزن لو طلب كنت هتسامحه ??
مراد بدموع هتصدقني لو قولتلك اه لان طارق حكمه في المحكمه معروف اتسبب في موت ناس كتير فمش هيخرج منها كنت هسامحه يا فهد لانه زي اسر بنسبالي
فهد بدموع انت ازاي كده
مراد بدموع هو وحش بس عمي السبب عمي اللي ربه جواه الكره والحقد ده طارق مكنش كده ويعز عليا اسيبه في السجن بس هو اللي يستاهل ويستاهل مفكرش فيه تاني
فهد بدموع انا عارف ان الحقيقه صعبه عليك يا مراد ربنا يصبر قلبك
مراد بدموع يارب
——————————
بعد شويه في فيلا السيوفي كان اغلبهم ناموا
مراد دخل لقي شيرين قاعده تحت
مراد وعيونه يغلب عليها اللون الاحمر اثر شده الدموع اكمل اي مقعدك لوحدك كده
شيرين نميت اسر وزين و عشق نامت فسبتها ترتاح
مراد كلهم ناموا ?
شيرين لا دكتور ادهم في الجنينه
مراد طيب جوزك مستنيكي برا
شيرين ماشي طالعه يلا سلام وابقي طمني علي عشق
مراد بابتسامه يغلب عليها الحزن اكمل حاضر
——————————–

 

في العربيه
فهد بحب واحشتيني الشويه دول
شيرين بضحك يا رااجل لحقت
فهد اه طبعا
شيرين بحزن عملتوا اي
فهد بتنهيده كانت قاعده كلها وجع قلب مراد صعب عليا اوي طارق ده فعلا مريض
شيرين بحزن ربنا يهون عليه حقيقي صعبه
فهد بحزن يارب
شيرين ايه ده ده مش طريق بيتي
فهد بحب بيتك ايه يا روحي ومسك ايديها باسها واكمل انتي خلاص بقيتي متجوزه وبيتي هو بيتك
شيرين برفعه حاجب فهددد
فهد بحب قلب فهد
شيرين احترم نفسك وروحني بيتي انا مش هينفع اقعد معاك
فهد بخبث ايه خايفه مني
شيرين بتوتر ايه وهخاف منك ليه
فهد بضحك يابت عليا الكلام ده علي العموم انا قررت وخلاص هتروحي معايا بيتي مش هبعد عنك تاني
بعد شويه في فيلا فهد شيرين دخلت وفهد وراها
فهد بحب حضنها من ضهرها واكمل نورتي بيتك يا عمري
شيرين لفتله واكملت طب هنام فين بقي
فهد شالها فشرين شهقت

 

فهد بضحك مالك هوديكي اوضتك في ايه
وطلع بيها علي اوضته
شيرين باعجاب جميله اوي انت بقي ولم تكمل لفت شافته بيخلع جاكت بدلته
شيرين بتوتر فهد انت بتعمل ايه
فهد بضحك يابنتي ايه بخلع جاكتي خربت الدنيا يعني وبقي يقرب منها وهي ترجع لورا لحد ماحاوطها بين ايديه
شيرين بتوتر فهد ابعد علشان خاطري
فهد بحب وهو وشه قريب من وشها اكمل انا مش هقربلك بلاش الخوف ده بجد علشان متزعلنيش منك قولتلك اني هعملك الاول فرح خلاص بقي بلاش طريقتك دي انا طول منا جمبك تحسي بامان وبس يا شيرين
شيرين بحب حضنته واكملت حاضر يا حبيبي انامقصدش حقك عليا
فهد بحب باس خدها ورايح يبوسها شيرين حطت ايديها علي فمها
فهد بضحك بقي كده
شيرين زقته وراحت وقفت علي السرير وااكمت اه كده يابن الشافعي ويلا روح شوف هتنام فين
فهد شاور علي السرير اللي واقفه عليه واكمل هنا
شيرين وانا هنام فين
فهد بضحك هنا بردو
شيرين ااااه لا مفيش الكلام ده اطلع كده ونزلت وابتدت تزقه لبرا الاوضه وقفلت الباب
فهد بضك من برا عيب كده يا شيرين افتحي انا زي جوزك بردو
شيرين من ورا الباب لا روح نام في اوضه تانيه عيب يا سياده الرائد
فهد بضحك بتطردي جوزك طيب مسيرك تيجي تحت ايدي ماشي يا شيرين
———————————-

 

في الجنينه
مراد حط ايده علي كتف ادهم واكمل منمتش ليه
ادهم لفله واكمل بدموع مش عارف انام يا مراد موجوع زيي زيك بلظبط ادم ابني زيك يا مراد ومكنش يستاهل كده
مراد عينه دمعت واكمل انا تعبان اوي يا ادهم
ادهم بدموع فتح ايده واكمل تعالي
مراد راح حضن اخوه وفضل يعيط بقهر وهو يعيط معاه وبيحاول يهديه
مراد بدموع عمري ماتخيلت يحصل فيا كل ده من اللي كنت بسميه اخويا عمري ماتخيلت ان فكل مره كنت بقف قصاد قبر ادم وبقوله هجيبلك حقك كنت بقصد ان اجيبه من طارق لا والانقح فهد قالي انه طلع متجوز ومخلف من ورانا طارق ده زباله اوي يا ادهم زباله
ادهم بدموع اتصدمنا واتوجعنا زيك ودموعنا دي خساره فيه وابنك في الجنه يا حبيبي اهدي علشان خاطري اللي زي ده ميندمش عليه يا مراد انا صحيح حاسس بلقهر بس هنسيبه ياخد عقابه
مراد بدموع انا مش عارف اقولك ايه بس انت الثابت فكل حياتي ومهما تمر سنيني ربنا يخليك ليا ياسندي
ادهم بحب مسح دموعه واكمل ويخليك ليا يا غالي
وبعد شويه من قاعدتهم مع بعض طلعوا يناموا
———————————
في اوضه عشق
مراد طلع لقاها نايمه ودموعها نشفت علي خدها قرب منها باسها وخدها في حضنه واكمل بدموع سامحيني انا السبب انتي من قبلي كنت عشق اليتيمه اللي مفتقده اهلها بس انما من ساعه ما عرفتيني عرفتي اخوكي الكبير اللي وجعك بسببي علشان كان عدوي وانا جيت عليكي ووجعتك ولما خلفتي وابتدت الحياه تبتسملك عرفتي طارق ابن عمي اللي قهرك علي ابنك الصغير سامحيني يا عشق سامحيني يا نورعيني وخدها في حضنه وضمها ليه جامد وحط ايده عن بطنها وباسها واكمل اوعدك اني هخلي بالي منها وهتيجي يا عشق مش هوجعك عليها ابدا ربنا يقدرني واعمل ده
——————————

 

بتمر الايااام وبيجي اليوم المنتظر فرح فهد وشيرين
في اوضه عشق
عشق يا مراد خلص وسيبك من مكه ومريم وقوم البس وبطل تستفزني انت وهما مش وقته حكايات
مراد بضحك طيب بناتي وقاعدين في حضني اعمل ايه
عشق بغيظ مرررااد هنتاخر عيب كده سيبهم بلا دلع
مكه حضنته اكتر وباست خده واكملت بابي خلينا قاعدين شويه وكملنا القصه بليز
مريم باسته هي الاخري واكملت اه يابابي بلييز شويه كده قوم
عشق وقفت وحطت ايدها في وسطها واكملت برفعه حاجب ايه يا ضرتي منك ليها ماتحترموا نفسكوا وسيبوا جوزي دي تبوسه يمين دي تبوسه شمال ايييه ياما انت وهي
مراد ضحك وغمز تعالي انتي بوسيني في الحته اللي فاضله بقي
عشق بخجل ضربته بلمخده واكملت اتلم ها بناتك قاعدين
مكه وهي حضناه بابي انت هتكمل القصه صح مش هتقوم
عشق بغيره بت انتي اوعي من حضن جوزي حااالا
مكه حضنته اكتر واكملت احضنيه يا مريم انتي كمان يلا
عشق دبدبت علي الارض واكملت بناااتك بيغيزوني
مراد بضحك ضمهم ليه وباس خدهم واكمل حبايب بابي دول اصلا
عشق وهي فاتحه بوقها من الصدمه اكملت لا والله بقي كده طب خليهوملك
مراد بضحك خليهوملي يا حبيبتي مالهم قمرات اهو عيون زرقا وكلهم بابي خالص مش كده يا حبايب بابي
مكه ومريم بمرح كده

 

عشق بتمثيل حزن انتي يا ضرتي منك ليها ليه محسسني اني مرات ابوكم مش امكم ها ده انا اللي تعبت وجبتكم وسهرت يا حيوانات
مراد ضحك وغمز وانا عملت حاجات تاني مش لوحدك جبتيهم يعني
مكه عملت ايه مع ماما
مريم اه الام هي بتربي عملت ايه يا بابا معاها
عشق برفعه حاجب رد يا مراد رد علي بناتك يا دكتور
مراد بتوتر امممم هقولكم انا كل الحكايه ان ماما ساعات كانت بتنام وتسيبكم لما تكون تعبانه وانا كنت بسهر بيكم فمش لوحدها يعني تعبت فيكم مش كده يا عشق
عشق وهي بتحط روج اممم اممم كده يا حبيبي كده اوي
مكه حضنته واكملت يعني حتي حاجات الام كنت بتعملها علشانا بحبك اوي
مريم بحب اااه انت بجد احلي بابي
عشق لفتلهم وفتحت بوقها بصدمه واكملت يعني طلع هو البطل في الاخر وبيعمل حاجات الام يلا يابت منك ليها اطلعوا برا مش خلصتوا لبس سيبوا بابا يلبس
مريم بغضب طفولي خلينا شويه بقي
عشق يلا يا ضرايري يلا
مراد بضحك الشرع حلل ربعه لسه هجيب واحده كمان
عشق برفعه حاجب نعم ياحبيبي نعم ياروحي وراحت مسكت تشيرته سمعني قولت ايه شرع ايه ومحلل كام??
مراد بضحك يابت هجيب واحده كمان وخلاص

 

عشق بغضب ده انا اقتلك انت وهي
مراد حط ايده علي بطنها واكمل بحب اقصد ايلين بتفكري في اي انتي بس
عشق ابتسمت بحب واكملت امممم اذاا كان علي لولي ماشي بس مش كفايه عليا القردو اللي ماسكين فيك دول يا ابو اسر هتيجي ضره كمان تشاركني فيك
مراد بضحك معلش بناتك استحمليهم بقي
عشق اممم منا مستحمله بس مش هفضل كده كتير وشالت مكه ومريم وهما بيصرخوا في ايديها وطلعتهم برا الاوضه واكملت بسسس صدعتوني كفايه صويت هيكملكم الحكايه لما نرجع لو فضلتوا اكتر من كده هنتاخر علي عمو فهد وهيزعل
مكه بحزن دخلينا يا مامي
مريم بحزن اه يا مامي معلش قربت تخلص
عشق بسخريه مامي دلوقتي افتكرتوا ان ليكوا ام روحي يا ضرتي منك ليها انزلوا لاتش لحد مانخلص
مراد بضحك روحوا يا مريم وانا هكملكم لما نيجي
مكه ومريم بمرح ماشي ونزلوا وعشق قفلت
مراد قام لبس بعدين حضنها من ضهرها وهي واقفه قدام المرايه
عشق اوعي
مراد بضحك الله انتي غيرانه يا عشق ولا ايه
عشق لفتله واكملت بدموع مراد انت بطلت تحبني ?
مراد بضحك اممم شكلنا بداانا بدري بردي هرمونات النكد في الحمل ده
عشق بدموع انا نكاديه اخص عليك بس انت فعلا بقيت متغير منا خلاص كل يوم معاك ومخلف مني خمسه 3 ربنا يخليهم لينا وواحد عند اللي خلقه والتاني في بطني فحقك تزهق

 

مراد قرب منها باسها بحب بعدين سند جبينه علي جبينها واكمل قولتلك وهقولك انا لو خلفت منك 100 مش هزهق منك وبحبك وهفضل احبك لاخر نفس في عمري يا عشق
عشق حضنته واكملت وانا بموت فيك طب يلا علشان منتاخرش علي فهد بقي
مراد بحب تمام بس ثواني اتمم علي الحراسه قبل ماننزل علشان يمشوا ورانا
عشق بقلق حراسه حراسه ايه يا مراد
مراد بحزن نسيت اقولك علي اللي حصل امبارح طارق قدر يهرب من السجن
عشق بشهقه حطت ايديها علي بوقها واكملت نعمم ازاي ده حصل
مراد بحزن معرفش يا عشق معرفش بس وصله معلومه جوا السجن مش عارف من مين ان مراته دي حامل من قبل ماتسافر برا مصر يعني بقالها فتره زيك مثلا وبيقولوا رجعت مصر فلما سمع كده هرب علشان عايز يروحلها
عشق يالهوي ربنا يستر يا مراد بجد ويعدي الايام اللي هو فيها برا علي خير
مراد بتنهيده يارب بس متخافيش انا جمبك
عشق بحب مقدرش اخاف طول منتا في معايا يا غالي
————————————
في الفرح كان عليه حراسه مشدده وعيله السيوفي كلها دخلت وباركت لفهد وشيرين
وجيه وقت انهم يرقصوا سلو
فهد وهو بيرقص معاها همس في ودنها طالعه زي الاميرات
شيرين بحب حاوطت رقبته واكملت وانت زي القمر وسيد الرجال كلهم يبختي بيك
فهد بحب استنيت انهارده كتير يا شيرين
شيرين وهي في حضنه اكملت مش لوحدك يا فهد نفسي افضل معاك طول العمر واعيش اللي باقي من حياتي كله جمبك يا نورعيني نفسي في ايامنا اللي جايه في حته منك وشبهك نفسي تفضل انت بس في دنيتي مش هعوز حاجه تاني
فهد بخبث طب ما يلا

 

شيرين بعدم فهم يلا ايه
فهد بضحك غمز نجيب الحته مني
شيرين بخجل ضربته في كتفه واكملت ده كل اللي همك من كل كلامي يا قليل الادب
فهد بضحك قليل الادب هو انت لسه شوفتي حاجه الصبر بس وتشتمي مره تطرديني مره هطلعه عليكي كل ده يا شيرين
شيرين بضحك لا بقولك ايه مش هروح معاك صلي علي النبي كده ومتخوفنيش منك يا ابن الشافعي
فهد بحب مقدرش اخوفك يا حرمي المصون
وشالها ولف بيها في وسط تصفيق الجميع وتصفيرهم بفرح
وبعد شويه رقصوا كلهم مع بعض واليوم كان حلو جدا
بعد الفرح في فيلا فهد
وتحديدا في غرفته
شيرين قاعده متوتره وبتلعب في صوابعها بطريقه ملحوظه فهد خبط ودخل كان خد شاور وغير هدومه
فهد بستغراب ايه ده لسه مغيرتيش يا شيرين
شيرين بتوتر حاضر حاضر هقوم اهو ورايحه تقوم فهد مسك ايديها واكمل
فهد مال ايديكي تلج ليه كده وبعدين بتترعشي ليه في ايه لكل ده
شيرين بتوتر عادي يا فهد انا هدخل اغير اهو
فهد قربها منه واكمل بصراحه انتي خايفه مني ??
شيرين لالا والله بس محرجه
فهد باس راسها واكمل طب خدي شاور وغيري وتعاالي نصلي يمكن تهدي شويه
شيرين بحب حاضر

 

ودخلت فعلا عملت كده ولبست قميص وفوقيه الاسدال وغطت شعرها بحجاب الاسدال وطلعت وفعلا فهد صلي بيها وبعدين حط ايده علي راسه وبدا يقرالها ادعيه
فهد بابتسامه حرما
شرين بحب جمعا يا حبيبي
فهد قام وخدها في حضنه واكمل لو خايفه عادي والله بعدين
شيرين بحب لا مش خايفه خلاص
فهد شالها واكمل بضحك استعن علي الشقي بالله
شيرين بضحك اتلم
فهد بضحك اتلم ده انا هبقي مش متربي اساسا انا ياشيرين تقفلي الباب في وشي ماااشي
شيرين بضحك المسامح كريم بقي
فهد بضحك وانا مش كريم انا فهد الشافعي وبلفعل عاشوا يوم رائع وبدائو حياتهم كزوجين واصبحت شيرين زوجه له شرعا وقانونا امام الله

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حطمت قلبي 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *