روايات

رواية طفله عاصم الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد

رواية طفله عاصم الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد

رواية طفله عاصم البارت السادس

رواية طفله عاصم الجزء السادس

طفله عاصم

رواية طفله عاصم الحلقة السادسة

عاصم. طلع اتصدم 😳😳 🙄 من منظر حور
عاصم. بصوت عالي حووووررررر انتي بتعملي اي ي مجنونه سيبي اللي في ايدك ده سيبي
حور. بدموع 🥺 وانهيار لا مش هسيب انتوا كلكم مش بتحبوني وعايزين تقت،،لوني وانت كمان مش بتحبني وبتقول ل عمو ابوك اومال انت مخليني متجوزها ليه كنت عايز تعمل فيا اي ي عاصم اهي اهي
عاصم. مش كنت هعمل فيكي حاجه مش قولنا أنه احنا بنلعب لعبه سر صح ي حوري ولسه هيقرب قالت ابعد عني ي عاصم ابعد عني انتوا كلكم مش عايزين حور انا هروح ل بابا وماما هما هيحبوني
حور. انت بتضحك عليا ليه ي عاصم انا عملت ليك اي اهي اهي وراحت مقربه السك،ينه اللي في اديها من قلبها وكانت عايزه تطع،ن نفسها
عاصم. وقفي اللي بتعمليه ده ي حور وقفي علشان خاطر عاصم بابا مش انتي بنوتي ي حوري متعمليش كده والله انا مش زي فريده ولا هعمل فيكي حاجه ولا كنت عايز اعمل فيكي حاجه انا لو عايز اعمل كنت عملت امبارح ومكنتش قولتلك انتي بنتي ولا كنت اتكلمت معاكي بهدوء وكنت اتعصبت عليكي بس انا معملتش كده علشان خاطري ي حبيبتي ابعدي السك،ينه دي من ايدك
حور. بانهيار لا مفيش حد بيحبني اهي اهي وانت بتضحك عليا وبعد ما اسبها انت هتض،ربني وتعذ،بني وتعمل زي طنط فريده اهي اهي
عاصم. احلفلك ب اي اني مستحيل اذ،يكي هو في حد بيؤ،ذي بنته ي حبيبتي وفضل يقرب منها شويه شويه لحد ما اخد منها السكي،نه و راح عندها وحض،نها وقال ينفع كده ي حوري عايزه تسيبي عاصم

 

حور. علشان مفيش حد بيحب حور وانا لما سمعتك قولت كده ل عمو ابوك فكرت انك كمان عايز تعمل زي طنط فريده اهي اهي
عاصم. ي حبيبتي هو انا مش فهمتك امبارح أنه اللي هيحصل في الاوضه وتعاملي معاكي حاجه وقدامهم حاجه تانيه صح ولا لا
حور. صح بس بس انا فكرت انك بتكذب عليا
عاصم. بقا كده ي حور انا زعلت منك بقا عاصم يكذب علي حوريته تعرفي ي حور انا من اول ما شوفتك حبيتك
حور. بفرحه ونست كل حاجه حصلت بجد ي عاصم
عاصم. بجد ي حور . حور. واي كمان ي عاصم ولي حبتني ومش عملت زيههم
عاصم. علشان انا مش زيههم ي حور انا حبيتك من اول ما شوفتك ،، شوفت فيكي البراءه والطفله و شوفتك بنتي قبل ما تكوني مراتي وقولت مستحيل اني اذيك،ي أو اخلي حد يفكر أنه يقرب من طفله عاصم
حور. انا طفلتك. عاصم. واحلا طفله ل عاصم
حور. كانت مبسوطه أنه واخيرا لقت حد بيحبها وكل شويه بقت عايز تسمع من عاصم أنه بيحبها وهو كان بيقول ليها أنه بيحبها وأنها مراته وطفلته وأنها طفله عاصم وملكه

 

حور. عاصم. عاصم. قلب عاصم ي حبيبتي
حور. انا عايزه أخرج ي عاصم انا مش خرجت خالص خالص طنط فريده مش كنت بتخليني أخرج وكانت بتحبسني
عاصم. انسي طنط فريده دي خالص و عايزه تروحي فين
حور. عايزه اروح الملاهي والعب واشتري العاب حلوه كتير وعايزه فساتين سندريلا ي عاصم وكمان ايس كريم الشوكولاته
عاصم. بس كده بنوتي تأمر وانا انفذ يلا روحي اجهزي وانا كمان واخدك ونروح
حور. بجد ي عاصم هههيييي احلا عاصم وب،استه ومشيت.
عاصم. قال في نفسه أنه لازم يخليها اسعد وحده في الدنيا وأنه لازم يعوضها عن اللي حصل ليها واتصل على صاحبه ياسر يقوله عمل اي في اللي طلبه منه والمعلومات عن فريده وأنه يعرف عائله حور دي قاعده في اي مكان في الصعيد وأنه عايز حراسه علي الفله و أنه يراقب فريده وكمان أهل حور لو وصل ليهم
ياسر . قال لسه ي عاصم بجمع المعلومات وهبقا اقولك بس لازم تفهمني ليه كل ده وفي اي
عاصم. هبقا اقولك بعدين وقفل معاه.
وحور كانت جهزت وعاصم اخدها وراحوا الملاهي ولعبوا مع بعض كل الالعاب وحور كانت مبسوطه وعاصم كان مبسوط علشان شايفها بتضحك واشترا ليها كل اللي هيا عايزاه وفساتين سندريلا وهما في طريقهم إلى البيت فجاه حصل ……………
حور. اعااااا
عاصم. بصدمه 😳😳😳🙄.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية طفله عاصم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *