روايات

رواية لا ندم في العشق الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسيل باسم

رواية لا ندم في العشق الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسيل باسم

رواية لا ندم في العشق البارت الثاني عشر

رواية لا ندم في العشق الجزء الثاني عشر

لا ندم في العشق

رواية لا ندم في العشق الحلقة الثانية عشر

عمرك م تحطش حالك في مقارنة مع ااي حد اانت اخوياا و ابني ال مخلفتوهش
حضن عماد وهو ببكي ” متضايقتش من ال عملته فياا وفي عيلتي اد مااتضايقت على ال عملته فيك
مراااد وهو بيربت على كتفه ” هربيهااا ي عماد
وهتعرف انه ال عملته كله هيرجع على دماغهاااا هي وبس
كااانت تجلس وهي بتضم بنفسهااا وبتبكي بشدة فجااءة دخل حد بصتله بخووف نظراااته مش مطمنة ابداا
كان ببصلهاا بش..هوة اشمئزت منه
مااهي بشجاعة مزيفة ” ااانت مين وعاايز مني اااااي
اناااا بقى اااسمي معتز وعاايز اااي بقى فاناا عايزك ي قمر اانتي
ضمت نفسهااا بخوووف ” خليك مطرح ماانت ااوعى تقرب عليااا انااا ست متجوزة
معتز ” والجمال ده كله يكون ليه وحده اازااي بس
لازم نتمتع احنااا كمااان بماانك ضيفتناا هتنبسطي صدقيني
وااول م حاااول يقرب منهااا فقدت وعيهاااا من الخوووف
معتز بقلق ” ي خراب بيتك ي معتز دي شكلهاا ماا…اتت ولاا ااااي
بعد فترة فاااقت مااااهي وبصت حوااليهاا بزعر لماا افتكرت ال حصل الاوضة جميلة واول مرة تشوفها وبصت لملابسهاا بصدمة لقته بيجاامة مريحة جميلة عليهاا رسمت سبونج بوب
فجاءة صرخت لماا فكرت اانه في حد لمسهااا

 

في الوقت ده دخل مراد وباان عليه القلق بس اتظاهر عكس كده مااهي بصتله ركضت لعنده ضمته بشدة
لعن نفسه بشدة هي في حضنه بارادتهاا ومش قاادر يلمسهاا
ماااهي ببكااء ” الحقني ي مرااااد في حد اااه حااول ح اول
ضمهااا بشدة وهو بيخبهاا بين ضلوعه بشوووق
هديت مااهي ودموعهاا بتجري ” اناااا ااسفة
فاق مراااد و رماااهاا على السرير فااردف بغضب ” كنتي بتفكري باااي وانتي بتحاولي تتقت…ليني
ماااهي ببكاء ” كنت عاايزة ااهرب و ي ريت لو مهربتش
خطفوني وووو
مرااد وهو بمسك فكهااا بقوة. ” الوااااحد لااازم يتحمل نتيجة افعااااله احيااانااا
الموقف ده مفكركيش بحاجة ي ماااهي
بصتله بعدم فهم فكمل ” مش اانتي خطفتي مرات عماد وخليتي حد يحااول يعت…دي عليهااا
الاحساس ال اانتي حاسة فيه ده ميجيش ربع ال حسته نورهااان وهي مخطوفة
بعدهااا عنه بقرف وهي بتبكي وبس وندمااانة بجد المرادي ندماانة

 

راحت وقفت على شباااك الاوضة لقت نفسهاا في فيلااا الألفي
لفت نظرهاااا اخوهاااا قاعد مع نورسين جااءت تروحله
كانت بتجري بسرعة ومنتبهتش لعمااد ال كاان مشغول بتلفونه فاصطدم بهاا جاءت تقع بس مسك يدهاااا
بصتله بخووف وهو كان جااامد
عمااد بجمود ” اانتبهي ي ماااهي مش كل مرة هساااعدك
وقفهااا وجاءت تتكلم بس حط التلفون وبقى يتكلم
عمااد ” اااي ي معتز في ااااي
برقت مااااهي واتذكرت اسم معتز غلى الدم بعروقهااا وجاءت تتكلم معاااه لقت نورهااان في وجها
مااهي ” اانتي تعرفي انه جوزك هو ال خطفني وبعت حد
نورهان بمقااطعة ” قصدك انه لقااكي لماا هربتي بعدماا حاولتي تاذيه اااخوه
انااا جوزي مينزلش لمستوااه تفكيرك ي ماااهي
بصتلهاا من فوق وتحت وقالت وهي تمشي ” البيجامة بتااعي لايقة عليكي على فكرة
دخلت اوضتهااا لقت ال بيحضنهاا جااامد وهو ببوسهاا بشغف
عماااد ” كانت هتقع فمسكتهاااا
نور بحب ” شفت كل حاااجة وبعدين اناا واثقة فيكي
عماد وهو يزفر برااحة ” الحمد لله اني مش هضطر اناااام لوحدي ليومين ذي المرة الفااتت وكله بسبب مااااهي الز…فت
ضربته بخفة وهي تتذكر عندماا هربت هي وجاد عند صديقتها

 

عماااد وهو يقب…لهااا ” هتلبسيلي اااي بمااا انه ماااهي خدت بيجامة سبونج بوب
نور. بهمس ومزاح ” هلبسلك بيجامة ميكي
عماد ” ارحميني والبسلي من اللبس ال جبتهولك عاايز اخااوي جااد بسرعة
نور بخجل ” طب سبني اروح البسهااا
عمااد بتفكير ” طب ولازمتهااا اااي تلبسي وهي اخرهاا تترمي
شهقت بخجل فااخذ شفتي….هااا بين شفتيه يقب…لهاا بحرارة تنسيه ااااسمه …….
دخلت ماااهي لقت مراااد قاااعد بهدوء وبااين عليه الضيق لمااا شاافهااااا
ماااهي ” على فكرة محدش ضربك على اايدك وقاالك تتجوز واحدة. زباا..لة ذي ومبتفكرش غير في نفسهااااا
انت في ااايدك تنهي كل حاجة وكل وااحد يروح طريقه
مراااااد ” معنى كلامك انك عايزة تطلقي ي ست ماااهي
مردتش عليه حس مرااد بنغزة اكلم في صدره معقول كل ال عمله معهااا مجبش معهااا نتيجة معقول قلبهاا محنش ولا حاجه
مراااد. ” حاضر ي ستي مااهي هطلقك اااانت…..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية لا ندم في العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *