روايات

رواية قوة وانتقام انثى الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية قوة وانتقام انثى الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية قوة وانتقام انثى البارت الثامن

رواية قوة وانتقام انثى الجزء الثامن

رواية قوة وانتقام انثى الحلقة الثامنة


ريم بهدؤء: انا ايه.
رائد بتوتر: بصي يا ريم انتي طالق كدا حلو بس هتفضلي هنا لحد اما نعمة تتمسك.
ريم بعدن فهم: وافضل معاك ليه.
رائد: عشان طول م هي برا انتي ف خطر وانا اجرت الشقة يلي قصدك من غير م حد يعرف يعني قدم الكل انتي لسه مراتي عشان محدش يا”ذيكي.
ريم بهدؤء وتفكير: طيب.
رائد لاقي يلي بيتصل عليه ابتسم بهدؤء: متفتحيش لاي حد ثواني وجاي.
ريم: تمم.
قام راح البلكونه.
رائد بهدؤء: اهلا يا ابو الصحاب.
رؤؤف بابتسامة: حبيبي يا غالي ركز بقا ف يلي هقوله لك معتز كان باعت لك كام واحد يخلصوا عليك بس انا اتصرفت معاهم.
رائد بهدؤء: اممم طب ونعمة هتعمل ايه احنا لازم نقبض عليها.
رؤؤف بهدؤء: هتقبض عليها النهارده .
ابتسم رائد: مؤكد يا صحبي.
بقلم ميرا ابوالخير…
فللللااااش باااااااااكككك.
منذ سنتين.
رؤؤف من العميد: يا فندم دي شبكة كبيرة مش من السهل اتزرع وسطهم معتز مش الراس الكبيرة.
العميد: عارفين وانت احسن واحد يقوم بالمهمة دي لازم تبقا معاهم ع الخط هم هيختبروك كتير اوي خد بالك معاك رائد هتبقوا سوا خطوة بخطوة.
رائد ب ابتسامة: تمم يا فندم.
خرجوا من مكتب العميد.
رؤؤف بذكاء: لازم اساعدهم عشان يطمنوا لي وكمان شغلهم يبقا ماشي صح وف اخر خطوة تطب انت عليهم و انا لما يطمنوا لي خالص همشي الامور.
رائد بتفكير: خد بالك معتز اه مش ذكي بس غبي…
بعد فترة قدر رؤؤف يكسب ثقة معتز و عرف انه امه هي الراس الكبيرة في يوم ما.
معتز بضحك: هوريك يلي ماسكة الشقق بتاعتنا.
وصل معتز ورؤؤف شقة ويلي فتحت كانت نغم اتصدم بس بين انه عادي.
عدا الوقت و رؤؤف حكى كل دا لرائد يلي اتصدم واتكسر وقتها من مراته بس لانه الخطة تمشي صح لازم يمثل انه طبيعي..
باااااااااكككك.
بقلم ميرا ابوالخير.
رؤؤف بحزن: انا اسف بخصوص نغم.
رائد بهدؤء: اسف لي نغم هي الشاهدة الوحيدة وهي دلوقتي با امان.
رؤؤف بذهول: امان ازاي.
رائد بخبث: هقولك اليوم يلي اتجوزت فيه ريم عرفت منك انه معتز ناوي ع انه يتخلص مني او يلبسني جر”يمة روحت لنغم و اتفقت معها ع كل حاجه.
رؤؤف بغباء: لا كدا دماغي لفت معلش وضح.
رائد بضحك: سلا”ح معتز مضروب يا غبي انت ناسي.
رؤؤف بتذكر.
فللللااااش بااااك.
معتز كان ف الاوضة رايح جاي وبيفكر يخلص من رائد رؤؤف استغل الفرصة وعمل يلي رائد طلبه غير مسد”س معتز بواحد تاني وقفل المكتب وخرج بيتسحب.
رؤؤف: عملت يلي قولت عليه بس مش فاهم ليه.
رائد بهدؤء: هتعرف بعدين.
باااااااااكككك.
رؤؤف بضحك: لا جامدة الحركة بس هو ازاي نغم وافقت.
رائد بهدؤء: عشان اتفقت معها انه دا هيساعدها ف القضية.
رؤؤف بضحك: ضميرها فاق شكلها المهم اجهز عشان اخر حاجه كمان ساعة.
رائد: وابو ريم.
رؤؤف بهدؤء: عرفت مكانه من معتو متخفش هو دلوقتي ف الحفظ والصون.
رائد قفل معه لاقي يلي ف وشه: ر ريم.
ريم: اي بقا احكي كل حاجه .
رائد ابتسم: انتي هنا من امتي.
ريم: من اول م قولت ياصحبي وكدا.
رائد ابتسم و حكي ليها كل حاجه وهي مندهشة بسببهم: طب بابا بخير صح.
رائد: ايوا يا ريم متخفيش.
ريم حمدت ربنا: الحمدلله يارب.
بقلم ميرا ابوالخير.
بليل..
عند نعمة.
نعمة واقفه بتستلم شحنات كبيرة البوليس كبس عليهم و اخدهم.
في القسم.
رؤؤف حضن صاحبه قدم نعمة يلي مستغربة ومعتز يلي باصص ليهم بغضب.
رائد ببرود: شرفتونا.
معتز بغل: بقا انت تطلع سبب فشل العمليات بتاعنا دي كلهااا.
رؤؤف وقف ببرود: اه مش هخو”ن بلدي اة القسم عشانك.
بتدخل نغم يلي بتخلي معتز هيتجنن: ن نغم ازااي.
رائد قعد ع المكتب: لادي بتاعتنا بقا خدوهم.
رؤؤف بابتسامة: مبروك الترقية.
رائد: مبروك علينا ياصحبي.
بعد مرور شهرين اتحكم عليهم بالاعد”ام ونغم ب مؤبد و رائد ورؤؤف بقوا اشهر الظباط.
ابو ريم: مالك يا ريم.
ريم بهدؤء: احم مفيش سرحانه شويه.
ابو ريم بضحك: طب ف عريس متقدم لك.
ريم برفض: ل.
ابوها مقاطعا: العريس رائد ها اي رايك.
ريم بكسوف: احم الراي رايك يا بابا.
ابوها قعد يضحك وهي اتكسفت وراحت اوضتها.
جاه رائد بالماذؤن و صدمهم وكتب عليها بعقد جديد 🤍😇.
#تمت.. لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية قوة وانتقام انثى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *