روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل العاشر 10 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل العاشر 10 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت العاشر

رواية عشقتك يا صغيرتي الجزء العاشر

عشقتك يا صغيرتي

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة العاشرة

شادي بخبث:اي رايك نلعب لعبه عروسه وعريس
تالا اتصدمت وزقته بعيد عنها
تالا بضحكه خبيثه:ده بعينك جوزانا هيكون علي الوراق بس ياروح بابا تمام وشهر بكتيرر وهنطلاق
شادي بضيق من طريقتها
شادي بعند:مش بمزاجك بمزاجي انا ياقطه
تالا وقتربت منه وبتلعب في ياقه قميصه
تالا بخبث:شكلك حبب جوزانا اومال بترفضني ليه تحت دام عايزيني ياشادي بيه وبضحكه اصل بصراحه انا جمالي محدش يقدر يقاومه ومش انا اللي بترفض انا اللي برفض
شادي بخبث اكبر وشدها من خصرها وقربها لي جامد لدرجادي مفيش بينهم مسافه اصلا
بقلمي رنا سعيد
شادي بيتسامه خبيثه:انتي فعلا جمالك ميتقاومش يقلبي
وبغمزه حتى شوفي انا ازي مش قادر اقاومه وقرب من ودنها وهمس وببحه مثيره انا تعبان اوي اوي ياقلبي ومحتاجاك جمبي وشالها ورمها علي السرير ونام فوقيها
وبدء يفك زارير قميصه
تالا بخوف وبتحاول تقوم بس مش قادره تقاومه
تالا بخوف:انت هتعمل اي يامجنون

 

شادي وبالفعل قلع القميص وبقا عاري الصدر
شادي بخبث:هاخد حقي الشرعي متخافيش هكون بشوايش وحنين معاكي علي قد مقدر
تالا بخوف:ابعدي عني قولتلك جوزانا علي الوراق انت مش بتفهم انا مش عايزك انت مش راجل مش من الرجوله انك تاخد حقك من وحده مش عايزك وبصرخ ابعد عني ابعد
شادي بضحكه وقام وقف ولبس قميصه تاني
تالا وقامت وقفت
تالا بستغرب وبرفع حاجب:انت بتضحك علي اي
شادي بضحكه:انتي غيبيه وعقلك صغير اوي انتي فاكرك هموت عليكي ده انا مش طايقك انا اقرف اقرب منك اصلا
انا لو عليا عايزه اطلقك من اللحظه دي هي ناقص قرف سلام ياقطه
وسابها وخرج من الاوصه
شادي وهو مشي سمع صوت شخص بيعيط
شادي وراح عند الاوضه وخبط
:ادخل
شادي ودخل الاوضه
شادي بخوف:مريم حبيبتي مالك بتعيطي ليه مين مزعلك يقلبي
وبيقرب منها

 

مريم وبتمسح دموعها
مريم بصوت مخنوق:مفيش
شادي وقاعد علي طرف السرير قصادها
شادي وقرص خدها زاي الاطفال
شادي ببتسامه:حبيبتي كبرت وبقت بتخبي عليا
مريم وقربت منه وحضنته وعيطت جامد
شادي بخوف عليها وبقا بيطبطب علي ضهرها
شادي بحنيه:مالك ياحبيبتي فيكي اي احكي
مريم بعياط:شادي انا بحبك متبعديش عني ارجوك انا بحبك اوي
شادي ببتسامه:وانا بموت فيكي ياقلب اخوكي
مريم وبعدت عنه
مريم بوجع:اخوكي
شادي بستغرب:ايوه اخوكي اي مش عجبك ولا اي
مريم ودموعها نازله علي خدها كالشلالات
مريم بصريخ وزقته من علي السرير

 

مريم بصريخ:ايوه مش عجبني مش عجبني شادي انا مش اختك افهم بقا انا بحبك بحبك وعايزه اجوزك عايزك تكوني ملكي انا بدل تالا جدك وجعني اوي وجعني ياشادي بقراره انك يجوزك حد غيري بس انا بقت بكره جدي بقت بكره اوي من اللي عمله فيا وبهستريه انا بحبك ياشادي انت ملكي انا مش ملك حد تاني ياشادي انت ملك مريم ياشادي محدش يقدر يفرقني عنك ياشادي اللي هيفرقني عنك ساعتها هيكون موتي ياشادي وقربت منه ومسكت خدوده بين ايده انا عارفه انك مش بتحب تالا وبتحبني انا صح صح يقلبي وهطلاقها وهنجوز وهنعيش سوا ونجيب عيال شبهك وشبهي ياحبيبي
شادي وبعد عنها بصدمه من الكلام اللي بيسمعه
شادي بصدمه:انتي اكيد بتهزاري صح وبصريخ انتي مجنونه يابت فوقي انا اخوكي انتي اختي الصغيره فوقي كده وتعدلي بدل مااعدلك انا
وسابها ومشي
مريم بجنون:انت ملكي انا ياشادي ملكي انا افهم بقا انتي ملك مريم وبس
شادي ونزل تحت ودخل المطبخ يشرب وجاتله مكالمه
وكانت ملك
شادي بخنقه:اي يقلبي
ملك بدموع:مبروك مش كنت تعزمني ولا احنا مش قد المقام
شادي ونفخ بضيق
شادي بخنقه:حبيبي والله ماوقته انا فيا اللي مكفني ممكن بكرا نتقابل وافهمك كل حاجه
ملك بعياط وبصريخ:مش وقته مش وقته ليه خايف مراتك تسمعك وتعرف اللي كان بيني وبينك ياخاين وبصريخ ليه عملت فيا كده ليه ليه تكسر قلبي بالشكل ده دام مش عايزيني ليه قولتلي انك بتحبني ليه ليه انا مش وحشه عشان تكسر قلبي ياشادي انا حبيبتك وحبيبتك اوي كمان

 

وسكتت وفضلت تعيط
شادي بوجع وبخنقه:اهدي عشان خاطري ملك حبيبتي اهدي بقا والله هجيلك بيتك دلوقتي لو مبطلتيش عياط
ملك وقفلت في وشه الفون
شادي ونفخ بضيق وطلع اوضته وفتح الباب بعنف
تالا اتصدمت من منظره اللي مش يبشر بالخير ابدا
تالا:مالك قالب وشك زاي البومه كده ليه
شادي واتجاهلها وراح عند دلاوبه
تالا بضيق:انشاء الله عنك مرديت ده انت تحمد ربنا اللي انا بكلم معاك اصلا
شادي ونفخ بضيق وبعصبيه واقترب منها ووووووووو

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *