روايات

رواية غش ام لا الفصل التاسع 9 بقلم ميرا أبوالخير

رواية غش ام لا الفصل التاسع 9 بقلم ميرا أبوالخير

رواية غش ام لا البارت التاسع

رواية غش ام لا الجزء التاسع

رواية غش ام لا الحلقة التاسعة

ميار بغضب اتكلمت : مراد هو السبب حاول يعتدي عليا طليقك حاول يعتد”ي ع مرات ابوه ويتقـ ـتلها لما رفضتتتتتت.
رحاب الدنيا اسودت ف عينيها ووقعت من طولها.
بعد شويه.
الدكتور: مبروك المدام حامل.
ميار بصدمة: ح حامل ازاي دا مستحيل.
الدكتور: افندم هي مش متجوزة.
ميار بجمود: كانت تقدر تتفضل يا دكتور دلوقتي.
خرج ورحاب فاقت بتعب ودموع: حصل اي.
ميار لارد.
رحاب بانهيار: مكنتش اتوقع انه مراد يبقا بالحقا”رة دي كلها.
ميار بجمود: انتي حامل ازاي يا رحاب جوزك مبيخلفش.
رحاب بصدمة: ايههه حامل ايه انتي بتقولي ايه.
ميار بهدؤء: دا يلي حصل انتي حامل.
رحاب مش فاهمه حاجه ازاي حامل ومراد فعلا مش بيخلف.
عند مراد.
زق سيد بغل: برا اقسم بالله لو مخرجت هطلب لك البوليس بررررراااا يا زبا”لةةة.
سيد بخوف: مش هخرج دي مراتي ومعايا عقد.
مراد ببرود: عقد محرم برا.
سيد بص لمني بغضب: فلوسي ترجع لي انتي فاهمه عيلة هم.
خرج و مراد بص لامه وهي متوترة.
اروي دخلت تستخبى مراد قعد هادي دقيقه و بصوت خالي من اي تعبير: انتي شيطا”ن صح انتي مستحيل تكوني ام مفيش ام زيك كدا خربتي بيتي و بتدمري بنتك انتي ايه بالظبط هاه حرام عليكي يلي زيك يتحط ف جهنم.
مني بصدمة من كلام ابنها: ا انت بتقولي الكلام دا انا امك ي…
مراد بغضب: اخرسيي انا امي مش واحدة بتعشق الفلوس لدرجة بيع وخراب انتي من هنا ورايح عيالك ماتوا اشبعي بقا بالفلوس.
دخل اخد اخته وخارج مسكته بتوسل: عشان خاطري يا مراد انا امك.
مراد بسخرية: امي ماتت.
سابها ومشي وهي قعدت بغل: ماشي يا مراد يابن بطني.
بعد شويه.
مراد كان قاعد ف بيت ابوه وقدمه رحاب: مش هعمل زي اي راجل م بيعمل انتي حامل ازاي.
رحاب بصدمة: معرفش والله م اعرف.
مراد بهدؤء: وانا مصدقك يا رحاب.
ميار بسخرية: انت ليك عين تتكلم بعد يلي عملته معايا.
مراد بهدؤء: عاوزة تعرفي انا عملت معاكي كدا ليه هقولك.
بقلم ميرا ابوالخير
فلااااااش بااااااااك.
مراد كان نازل فرحان لانه قرر يتغير بيبص لاقي امه واقفه مع شخص ما قرب يسمع كلامهم.
مني بخبث: جدع يا واد دلوقتي انت ركبت الكاميرات ف حمامها هفضحها انا كدا.
الشخص بمكر: ايوا طبعا.
مني بغل: انا هوريكي يا ميار.
مراد اتخض طلع جري يحذر ميار دخل لاقها ف الحمام وشكلها داخله تاخد دوش.
مراد بتوتر: لو دخلت وحذرتها امي هتشوف وبدل م تفضحها اكيد هتا”ذيها اكتر طب اخرجها ازاي ولو عملت صوت امي بردو هتشك.
لاقي ميار خارجه من الحمام جري عندها وبيبص لاقي الكاميرا ف وشه اتخض وميار بغضب: انت بتهبب ايه.
مراد ف نفسه: اسف دا عشانك.
مراد رد بسخرية: بقا بتمدي ايدك ع امي تعالي زقها بغضب ع الارض وخبطها جامد وبيقول: انا هوريكي.
مني كانت بتتفرج بفرحه: خد حقي ياواد ايوا كدا.
ميار فقدت واعيها وهو شالها حطها ف المياه وجاب سلك بس ناشف وحطه وعمل انه متوصل من برا.
مني فرحت: ابن بطنييي.
مراد كان عامل نفسه بيشغل المياه راح تحت الكاميرا وشدها كسرهل مني استغربت بس فرحتها كانت اكبر.
باااااااااااااااككك.
ميار بصدمة: انت عملت كل دا.
مراد بحزن: اه مينفعش اشوف امي بتكمل ف الا*ذية واسكت وبردو مينفعش تتا”ذي دي امي.
رحاي بجمود: انا همشي.
مراد: انا رديتك يا رحاب تاني والله العظيم انا م في دماغي االمؤخر ولا الفلوس انا بحبك ومتاكد انه يلي ف بطنك ابني جايز خفيت او اي حاجه انا واثق فيكي.
رحاب بصت له ببرود وطلعت شقتها.
مراد بدموع: طب اعمل ايه.
ميار بغضب: متعملش حاول تصالحها امك ست مؤ*ذيه وانا هربيها.
مراد بوجع سكت شويه وقال: ممكن تخلي اروي عندك.
ميار بترحيب: اكيد طبعا.
مراد باس راس اروي وطلع عند رحاب.
عند ريم.
ريم ببرود: عملت ايه.
الشخص: هديتك زمانها وصلت دلوقتي.
ريم ببرود: تمم انا عندي مشوار هعمله.
قامت خرجت.
بقلم ميرا ابوالخير
بعد شويه.
مني قاعدة بتدبر لحاجه لاقت الباب بيخبط قامت تقتح: انتو مينن.
: ضرتي انا قولت اجي ابارك لك ع الشقة هي دي يا باشا.
الظابط: هاتوها.
مني بغضب: ياخدوني فيين ابعدوا عنييي.
قبضوا عليها .
بيوصلوا القسم وبيحبسوا مني.
ميار بخبث: حطتها زي م قولت لك.
الظابط: اه يا ميار خدي بالك انا بعملك الخدمه دي لانك بنت عمي وزي اختي.
ميار بشكر: تسلم لي.
ف الحجز.
بقلم ميرا ابوالخير
النسو”ان عاملين حفلة ع مني.
عند رحاب.
مراد بحنان: طب بحبك.
رحاب ببرود: الهدية دي جت لي من شويه خد هتفرح اوي لما تشوفها.
فتح العلبة بصدمة: نهار اسود.
عند اروي.
كانت قاعده بتلعب لاقت يلي نط من البلكونة: انت عاوز ايييي.
سيد بخبث: تعالي هقولك عاوز ايهه.
اروي هتصرخ وتجري جري مسكها وخدرها.
عند ميار.
الظابط بيدخل يشوف مني وبينصدم صدمة عمره.

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع حلقات الرواية اضغط على : (رواية غش ام لا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *