روايات

رواية خيانة اختي وزوجي الفصل الرابع عشر 14 بقلم دنيا ثروت

رواية خيانة اختي وزوجي الفصل الرابع عشر 14 بقلم دنيا ثروت

رواية خيانة اختي وزوجي البارت الرابع عشر

رواية خيانة اختي وزوجي الجزء الرابع عشر

رواية خيانة اختي وزوجي الحلقة الرابعة عشر

نيروزه بصدمه : اي ده
عاصم بضحك : مالك اتخضيتي كدا لي.. مش فاكراها
مش فاكرة مين اللي في الصورة دي
نيروزه : ان.. انت بتقول اي
عاصم :انا اقولك بقول اي.. اللي في الصورة دي مي.. اختي اللي دوستيها بالعربيه يومها ومشيتي وانتي ولا همك.. فهمتي بقاااا مين دي
نيروزه : يعني اي.. ازاي وانا انا اتصلت بالاسعاف يومها
فجأه سمعو سياره الاسعاف..
نزلو كلهم وهما مصدومين من المكان اللي وصلولو
عاصم : اهلا بيكو.. وصلتو بسرعه
صالح وهو مش عارف حصل اي : اي اللي بيحصل هنا
عاصم :مفيش حاجه ياعمي.. اديتك دوا سرع نبضان قلبك مده قصيره وكل اللي خطتله نجح وقدرت اجبكو هنا
نعيمة : يعني اي.. اي اللي بتقولو.
نيروزه بدموع وصوت عالي : استنى ياماما وبصتله = انت تقول حالا اي اللي بيحصل هنا حالاااا
عاصم : اتجوزتك سنتين.. اول سنه كنتي بتسافري ماجستير ودكتوراه ورايحه وجايه وانا كلب بالنسبالك كنت اجي احاول المسك لكن لا.. تعليمك وشهادتك.. اتجوزتيني ليه طالما كدا
خلال السنه دي كانت واحده بس بتهتم بيا قدرت تحبني قدرت تديني الاهتمام اللي انا عايزه قدرت تديني حقي واحده بس وهي كانت أقرب منك.. فيروزه.. متتصدميش اوي في النهايه هي مش اختك وهي عارفه كدا… كنت متجوزك عشان انتقم منك بس معرفتش وفجأه فيروزه فتحت ليا الباب
فيروزه : يعني ايييي
عاصم : يعني كل ده كان لعبه.. انتي كنتي لعبه في أيدي.. كل ده بسبب غلطة نيروزه لولا غلطتها كنت اتجوزتك
بعدين اتجهه لنيروزه بص في عينيها : مكنتش عايز اخلف منك ولا اشيل ولد في أيدي يكون من دم اللي قتل’ت اختى عشان كدا كان كل جنين بيمو’ ت بسببي.. بيعلي صوته اكتر =بسببي انا بسببي اناااا
نيروزه بهستريا : مستحيل مسحتيللل اللي انت بتقوله.. مستحيل اكون عايشه كل ده مستحيل
بصت لفيروزه = لي ليييي انتي عملتي كدا ليييي.
فيروزه : عملت اي.. انتي اللي عملتي كل ده.. دايما نيروزه دايما نيروزه اخدتي مني كل حاجه تعليمي شغلي دراستي حتي فلوسي ياشيخه وفي النهايه اخدتي الشخص اللي انا حبيته واتجوزتيه..ماما وبابا كانو دايما يفرقو بينا.. ده حتي ياشيخه اخر شغل جالي ماما ادتهولك.. وعلي اي بقا ماهي مش امي اصلا.. ولا انتي اختي
بعدين بصت لعاصم : يعني انت ولا مره حبتني
نيروزه قربت منها وضربتها بالقلم : ولا مره اي يازباله انتي كنتي بتبقي في حضنه وانا في المستشفى انتي زباله زبااااله.
عاصم : ولا مره حبيتكو وفي المره اللي حبيتك فيها افتكرت وركزت انك خنتي اختك وساعتها قولت اكيد هيجي اليوم اللي تخونيني فيه..
فيروزه بعياط : انا.. انا معملتش حاجه غير ان حبيتك.. وانت انت كنت واخدني وسيله لانتقامك.. خسرت ابني الوحيد بسببك.. ربنا مش هيسامحني علي اللي انا عملته مش هيسامحني.. اخد ابني من روحي بسببك انت..
عاصم : انا مش هنكر اني غلطت بس صدقيني يانيروزه ده كان أكبر انتقام اخده بعد ماشوفت امي قدامي اتشلت بعد ماسمعت خبر مو’ت بنتها.. بس انتي كمان يافيروزه غلطتي
نيروزه وهي بتبص في الصورة
💔💔💔💔💔💔فلاااش باااك💔💔💔💔💔💔💔
نيروزه وهي بتسوق: حاضر يافيرو هجيلك خليكي جاهزة
فيروزه : بسرعه يانيروزه عليا الدور اطلع اتكلم جيبي الكتب بسرعه
قفلت معاها.. وهي بتسوق خبطت بنت في عمرها 18 سنه كانت بتعدي ومعاها كتب جامعه
نزلت من العربيه فورا قربت منها وهي بتهزها= قومي قومي انتي كويسه
التلفون رن
فيروزه : بسرعه بسرعه يانيروزه
قفلت معاها واتصلت بالاسعاف…قربت من البنت = اسفه ان شاء الله هتبقي كويسه
ركبت العربيه ومشيت وسياره الإسعاف اتأخرت.. (كانت في شارع محدش بيعدي منه تقريبا)
💔💔💔💔💔💔💔بااااااك💔💔💔💔💔💔💔💔
نيروزه بصريخ =اااااااااه
بتقع علي الارض بعياط = مستحيل مستحيللللل يارتني كنت انقذتها اااااااااه
عاصم بيقومها بأيديه = كان ممكن تاخديها معاكي لكن سرعتك دمرتك.. زقها بعيد
عاصم بدموع: وأمك الكريمه رشت كل مكاتب الكاميرات ولحظن الحظ عرفت اجبهم وبدأت خطتي منك.. اتعرفت عليكي واتجوزنا وبدأت كل حاجه..وكدا تكون خلصت خيانه اختك وزوجك💔
جاي يمشي قرب منها.. = انتي طالق طالق طالق يانيروزه هااانم..
ركب العربيه ومشي.. مكنش شايف طريق كويس بسبب دموعه فرامل مش عارف يتحكم فيها.. اتقلبت العربيه
عاصم في آخر أنفاسه= اشهد ان لا اله الا الله اشهد ان محمد رسول الله.. سامحني ياارب علي كل مارتكبته من معاصي.. وانتقل إلى رحمة الله…
(وبكدا ربنا اخد عقابه من عاصم.. وللأسف اتحقق حلم امه 💔)

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية خيانة اختي وزوجي)

اترك رد

error: Content is protected !!