روايات

رواية احببت فارس الصعيد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم حبيبة محمد

رواية احببت فارس الصعيد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم حبيبة محمد

رواية احببت فارس الصعيد البارت السادس والعشرون

رواية احببت فارس الصعيد الجزء السادس والعشرون

رواية احببت فارس الصعيد الحلقة السادسة والعشرون

ريتال:نزلت وكانت لبسه فستان اسود قصير وبقط وكان شكلها جميل جدا وسايبه شعرها
ريتال:يلا يرعد
رعد:بص للبسها انتي هتخرجي كدا
ريتال:اه منا معاك بقي يرعد متخفش
رعد:مش موافق
ريتال:يلا بقي انا تعبانه حته بص يعني لاحظ اني تعبانه ومدت ايديها الي مركبه فيها الگنوله
رعد:يصلها ماشي تعالي
ريتال:غمزت لفيروز ومشيت
بعدين ركبو العربيه ومشيو
رعد:تروحي فين
ريتال:اي مكان دي اول خروجه لينا
رعد:امم
بقلم حبيبه محمد
ريتال:امم نروح فين نروح فين وفكرت فكلام روح

 

رعد:فين
ريتال:اقولك حاجه بس متقولش لحد
رعد:قولي
ريتال:في شط كدا ومكان جميل اووي وطبيعي وع البحر روح راحتو هي ويزن وانا نفسي اروحو بس المكان دا يزن الي يعرفو وانا نفسي اروح لاني عمري مروحت المكان دا وانت متعرفش المكان بس متقولش ليزن عشان ميزعلش
رعد:مين قال اني معرفوش
ريتال:بحزن روح
رعد:لا عارفو بس هوديكي مكان تاني لان يزن وروح هناك حالن فمينفعش نروح عشان ميفكروش حاجه
ريتال: احلف انك تعرفو وبعدين عرفت منين أن هما هناك
رعد:تنا تؤام يزن يغبيه يعني اعرف عنو هو وفيروز كل حاجه ومتنسيش اني ظابط اما عرفت المكان منين روحت ورا يزن مرا واتنين وتلاته أما بيكون مخنوق بلاقيه يجي المكان ده بس ميعرفش اني بكون وراه عشان ميحصلوش حاجه بس انا عارف المكان
ريتال:بصتلو بحب ولطف
رعد:مالك
ريتال:انت طيب اووي اووي وقلبك جميل
رعد:رفع حاجبو

 

ريتال:يعني اقصد انك طيب بتعرف تحركات اخواتك وخايف عليهم جدا وفيروز الي انت مش مديلها اهتمام ومش مبين انك عارف عنها كل حاجه وهي مفكره انك مش بتحبها بس انت بتعشقها
رعد:..
ريتال:انت بتخاف عليهم حته لو التمن عمرك بس مش مبين صح
رعد:امم
ريتال:بحزن الله كان نفسي بجد يكون ليا اخ يعمل معياا كدا انا وروح ونهزر معاه ويقولي متلبسيش دا عشان بغير ويجي معايا الملاهي ويخرجني ويعمل معايا كل حاجه بجد ويراقبني من بعيد
رعد:ميزن وفيروز اخواتك اهم وانا اخوكي برضو
ريتال:عارفه بس برضو انت فاهم صح
رعد:بصلها صح
ريتال:مكنتش اعرف انك طيب وجميل من جوه كدا
رعد:ميغركيش الي قلتو انتي مشوفتش مني اي حاجه تزعلك بس
ريتال:نعم كل دا ومشوفتش امال لو شوفت هتعمل اي
رعد:ضحك ساعتها هتعرفي
ريتال:طب نروح فين
رعد:اي مكان نفسك تروحيه مع اخوكي لو عندك اخ هتروحي فين
ريتال:الملاهي وشوبنج حته لو مش هنشتري لبس ونعمل حجات كتير

 

رعد: نبدأ ب اي
ريتال:فتحت بوقها وعنيها متقولش انك هتعمل معياا كل دا
رعد:ولو قولت
ريتال: احلف كدا
رعد:هو اي حكايه احلف معاكي انتي وروح ولله
ريتال:هنروح الشوبنج الاول
رعد:بس كدا ثواني ونكون هناك
بعد شويه وصلو مول كبير وفخم
ريتال:بحب لمكان دا انت بتراقبني انا كمان ولا اي
رعد:لا بس جيت هنا
ريتال:طيب يلا ودخلو
ريتال:كانت بتتمشي وبتشوف اللبس والحاجات الموجوده
رعد:مش هتجيبي حاجه طيب
ريتال:لا مش عاوزه
رعد:طيب
فضلو يتمشون شويه ووقفو عند محل اكسسوارات بناتي وولادي
ريتال:رعد بقولك تيجي نجيب كابلز

 

رعد:مش عاوز
ريتال:عشان خاطري
رعد:خلاص ماشي
ودخلو
بقلم حبيبه محمد
ريتال:قالت الراجل أنها عاوزه انواع الاكسسوارات الكابلز وفضلت تختار
رعد:اي
ريتال:هجيب اتنين زي بعض لينا وخمسه لكلو
رعد:هاتي خمسه بس
ريتال:لي طب والكابلز احنا
رعد:مش حالن
ريتال:اختارت اكسسواره تنفع بنات واولاد وشكلها جميل جدا
رعد:حلوه برضو
ريتال:اه طب لو سمحت عاوزه خمسه من دول
الراجل:حاضر يفندم وجاب وحطهم في علبه
بعدين اخدوهم وطلعو
ريتال:يارب يعجبوهم
رعد:متخفيش هيعجبوهم دول منك
ريتال:بصتلو بحب بقولك تعال نجيب ايس كريم ونبي
رعد:مش حالن

 

ريتال:هو كل حاجه مش حالن مخرجني لي بقي دا خروجت روح ويزن كانت جميله من كلام روح
رعد:خلاص متزعليش تعالي وراحو
رعد:جاب ليهم بنفس النكهه
ريتال:شكرا ومشيو يتفرجو ع اللبس من برا
ريتال:وقفت قدام محل وبصت للبس الي متعلق اي رأيك في دا
رعد:جميل
ريتال:لسه بتبص لقت خيال سليم ابن خالها ف الازاز بتاع الباب بتاع المحل اتخضت ورجعت لورا وقفت جمب رعد
سليم:كان بيعملها حركت انو هيقتلها هي ورعد
رعد:مسكها في اي
ريتال:سسليم
رعد:سليم مين
ريتال:ممفيش
رعد:طيب تعالي نجيب اللبس
ريتال:هاا مش حالن بقي يلا نروح مكان تاني
رعد:لسه مكملناش
ريتال:يلا بقي
رعد:طيب
ريتال:مشيت وكانت لزقه في رعد
سليم:بصلهم من بعيد بشر
Pov flash

 

في الصعيد
محمد :يعني هتنزل مصر يولدي
سليم:ايوا يجدي وعرف أبوي لما يجي اني هروح أعمول حبت شغل هناك واقعد اهناك شويه
محمد:ماشي يولدي خد بالك علي روحك
سليم:حاضر يجدي مع السلامه ومشي
(باك)
سليم:وحيات امي مهخليكيش تتهني بحياتك يريتال هعرفك ازاي تختاري رعد عني ومشي وراهم بشر
في العربيه
رعد:نروح على البحر
ريتال:بتبص وراهم بتوتر هاا اي حاجه
رعد:في اي مالك
ريتال:مفيش حاجه
رعد:بشك طيب
بعد شويه وصلو ونزلو
ريتال:بتبص وراهم بخوف
رعد:بخنقه خيلتيني يبنتي في اي
ريتال:مفيش حاجه ولله
رعد:هنشوف
ريتال:بتحاول تغير الجو تعالا هاتلي حاجه اكلها
رعد:حاضر وراحو
ريتال:امم هات حمص الشام
رعد:حاضر وقال للراجل
ريتال:زود شطه يعمو

 

رعد:بلاش
ريتال:اسكت انت حط كتير شطه لو سمحت
الراجل:حاضر يبنتي
ريتال:هاتلك معايا
رعد:مش عاوز
ريتال:طيب
بعدين اخدت الحمص تدوقه
ريتال:لا مش حراق وريني الشطه كدا يحج
الراجل:مش حراق اي يهانم دا انا حاطط شطه كتير
ريتال:لا هات بس الشطه
الراجل:اتفضلي
ريتال:اخدت الشطه وحطت معلقتين
رعد:الله يخربيتك هتموتي
ريتال:انا زودت اووي صح
رعد:زودتي اي دا انتي خلصتي نص الكيس
ريتال:يلا ربنا يستر ومشيو
ريتال:قلبت الحمص واكلت منو
رعد:بصلها في اي
ريتال:عينيها دمعت ووشها احمر اححح
رعد:قلتلك بلاش
ريتال:بتهوي بأديها علي بوقها اههه انا زودتها اووي كدا
رعد:اووي اووي

 

ريتال:احح بوقي واكلت
رعد:يعني حراق ووشك احمر وبتكلي برضو
ريتال:اصل طعمة حلو اووي
رعد:هتتعبي كدا
ريتال:عادي بقي وكملت اكل
بعد كام دقيقه
ريتال:اكلت نصه وكانت خلاص شكلها معيط وعنيها مليانه دموع ووشها احمر وشفايفها احمرت من كتر الشطه
ريتال:وهي بتاكل شرقت وفضلت تكح جامد
رعد:اخدو منها ورماه بغضب قلتلك متكلهوش
ريتال:بتكح هاتلي ميههه
رعد:استني هجيب واجي وراح
ريتال:كانت بتكح
رعد:جه وفتح الميه خدي
ريتال:أخدتها وشربت بسرعه
رعد:براحه
ريتال:شربت نص الازازه اههه بطني
رعد:اي هتاكليني بعدها
ريتال:بصتلو ببرود
رعد:طب يلا يختي نمشي

 

ريتال:هيي دي تتسمي خروجه يرعد
رعد:اعملك اي يعني
ريتال:متعملش يلا
رعد:اجبلك حاجه قبل منروح
ريتال:لا ولا اقولك شايف الراجل الي بيبع البلاتين هناك دا هاتلي كل البلالين الي معاه
رعد:لي طفله
ريتال:يلا بقي
رعد:راح يجيبهم
ريتال:كانت واقفه بتتفرج عليه بحب
رعد:جييت
ريتال:اخدتهم بفرحه شكرا يرعد يقمر
رعد:العفو
ريتال:طب مش هتجيل حاجه لفيرو
رعد:اجبلها اي يعني
بقلم حبيبه محمد
ريتال:يعم هاتلها اي حاجه تفرح دي قاعده ليل ونهار فلبيت
رعد:طيب تعالي نجبلها سوا ومشيو
ريتال:بس انت تدخل تجيب شيبسي علي شيكولاته علي مشروبات علي كل الي بتحبو
رعد:معرفش اي لازمتو بس ماشي ودخل

 

ريتال:فضلت واقفه برا
سليم:كان كل دا مراقبتهم من بعيد شاف ريتال واقفه لوحدها راحلها
ريتال:كانت واقفه بتلعب ب البلالين وفرحانه
سليم:فرحانه جووي اجده انو جابهملك
ريتال:بصت بخوف وبدأت ترتعش
سليم:خايفه مني جووي هاا إنما من رعد لا دا حبيب الجلب
ريتال:بخوف اااانت ععاوز ااي
سليم:مبخوفش انا اووي اجده
ريتال:ملكش دعوه بيا ولسه هتدخل لرعد
سليم:مسك ايديها جامد علي فين
ريتال:سبني
سليم:وحيات امي يريتال لهندمك واحرج قلبك علي رعد دا وساعتها مهسيبكيش برضو هتجوزك وانتي عارفه اني اعملها
ريتال:بخوف اووعا ايدي
سليم:مش هعرف ابو*سك اهنه بس.. وبا*س ايديها بعن*ف
ريتال:بوجع اوعااا انا بكرهك وزقتو
سليم:بعد عنها وعملاها باي ب ايديه
ريتال:بصت لايديها وكانت بتتمني أن ايديها الي مسكها تتقطع وعنيها دمعت
رعد:طلع نا جييت
ريتال:..

 

رعد:يكتكوته
ريتال:كانت سرحانه ومدمعه
رعد:بقلق مالك
ريتال:اانا ععاوزه اروح
رعد:لي حصل اي
ريتال:بدموع ونبي روحني لروح
رعد:روح زمانها مع يزن حالن
ريتال:طيب روحني
رعد:طيب أما تقولي في اي
ريتال:لو سمحت يرعد
رعد:كان عاوز يحضنها بس متردد ف الآخر قال
رعد:هاتي حضن يكتكوته
ريتال:بصتلو بتردد وحضنتو بعدها وعيطت
رعد:مش عاوز اعرف مالك
ريتال:..🥺
بعد شويه
رعد:كان بيمسح علي شعرها براحه بس مش حاضنها اهدي خلاص
ريتال:بعدت عنو شكرا
رعد:العفو يكتكوته انتي كويسه دلوقت
ريتال:ايوا الحمدلله
رعد:طب الحمدلله تعالي يلا جبتلك حاجه هتفرحك

 

ريتال:احلف
رعد:ضحك ولله ومشيو
كل دا كان تحت أنظار سليم الي متغاظ من رعد وكان عاوز يقتلو وشايفو وهو بيحضنها
في العربيه
بقلم حبيبه محمد
ريتال:جبتلي اي
رعد:طب أما نروح
ريتال:لا
رعد:لا أما نروح
ريتال:بصتلو بغضب
رعد:بصلها وابتسم ابتسامه سحرت قلب ريتال
بعد شويه وصلو
رعد:نزل وشال الشنط ودخلو
روح +يزن +فيروز كانو قاعدين
ريتال:اناا جييت
روح:بصتلها هي والشنط الي ف ايديها جيبتو اي
ريتال:رعد جابلي حجات كتير
رعد:ضحك علي هبلهم اه حته كانت هتموت من شويه
روح:قامت بخضه بعد الشر اي الي حصل انتي كويسه
ريتال:بصت لرعد بغضب اهدي اصلي اكلت شطه
روح:الله يحرقك انتي والشطه
ريتال:شكرا تعالو جبت حجات لينا كلنا
رعد:ساب الشنط كلها ومسك شنطه واحده وراح لفيروز

 

فيروز:بستغراب في حاجه يرعد
رعد:خدي جبتلك دول
فيروز:بصدمه وفرحه بجد أول مره واخدت الشنطه
رعد:اه ولله
فيروز:حضنتو جامد بحب
رعد:باادلها الحضن بحب
يزن:بقي كل دا عشان جايلك شنطه بس فيها حبت حجات وانا الي منغنغك ماشي
فيروز:فتحت ايديها ليه عشان يجي فحضنهم
ريتال+روح:بصلهم بحب
روح:هاتي حضن يبنتي
ريتال:حضنتها
رعد:ضحك تعالو
ريتال:بصتلو
رعد:شال ايدو من علي يزن تعالو
روح +ريتال بصوت لبعض وراحو يحضنوهم
رعد:خله ريتال تكون جمب فيروز وهو الي جنبها مش يزن
يزن:فهم رعد بيعمل كدا لي وبعد عن ريتال وخله روح جمبو وحضنو بعض جامد
فيروز:مع بعض للابد
رعد:انتو اطفال بس مع بعض للابد
ريتال:بصتلو اي مش عاجبينك
رعد:لا ازاي دا لو مش عاجبني تعجبوني عشان خاطرك
فيروز:احم

 

ريتال:اتكسفت
بعدين بعدو عن بعض
ريتال:طلعت العلبه جبت كابلززز
روح:احلفي
يزن+رعد: في صوت واحد يادي كلمه احلفي دي
ريتال:ضحكت ولله وطلعتهم كل واحد ليه واحده بس محدش يقلعها خالص
روح:لي
ريتال:كابلز يهبله وكمان دي فيها حاجه كويسه جدا
رعد:هقول انا هو كان جايب واحده نفسها بس جاب دي لانها فيها نظام خصوصي كدا بتحدد موقع الي لابسها وبتسجل الي بيحصل بس كل دا ف الحته الصغيره دي ورهالهم
روح:اخ منكو انتو الاتنين
يزن:حلوه الفكره دي برضو
رعد:اه الاستاذه كانت عاوزه اجيب التانيه هي نفسها بس مفيهاش الإمكانيات دي
يزن:بصلها وغمز لي يريتاا
رعد:ريتاا تاني
بقلم حبيبه محمد
يزن:معلش
رعد:ماشي يلا كلو ع اوضتو
ريتال:رعد انت عمرك مقعدت معانا واتفرجنا علي فيلم يلا نتفرج كلنا ونبي
روح :اه يرعد
يزن:بصلها ورفع حاجبو انا طالع
روح:دا انت غلس اووي
يزن:احترمي نفسك
روح:اقعد معانا ييزن في اي
يزن:لا

 

روح:قموصه اقعد بقي عشان احبك
يزن:همم طيب
ريتال:بصت لرعد بترجي يلا يرعد بقي
رعد:ماشي بس نطلع نغير بس وننزل كلنا بقي
ريتال:اشطاا وطلعت هي وروح بسرعه وسابو الشنط
يزن:وانتي كمان
فيروز:انا هغير لي
رعد:تغيري لبس النوم بقي يحبيبتي عشان هنتفرج وننام واحتمال تنامو وانتو بتتفرجو
يزن:احتمال اي دا اكيد
فيروز:خلاص ماشي وشكرا يرعدي
رعد:ابتسم بحب
بعدين رعد ويزن طلعو يغيرو هما كمان
بعد شويه
روح وريتال وفيروز نزلو سوا
رعد ويزن كانو قاعدين
يزن:لسه بدري
روح:معلش وراحو قعدو جنبهم قدام الشاشه
فيروز:استنوا اجيب الحاجه الي رعد جابهالي نتسلي بيها
ريتال:ماشي وراحت قعدت جمب رعد
رعد:بصلها وعارف هي جايه لي
ريتال:رعوده
رعد:رفع حاجبو الكلمه دي بتعصبني وعاوزه اي
ريتال:ماشي واي الي جبتهولي هيفرحني
رعد:في شنطتين هناك هاتيهم وتعالي
ريتال:قامت جابتهم بسرعه
رعد:اخد واحده حطها جمبو والتانيه طلع منها كيندر جو
ريتال:متهزرش دي ليا
رعد:اه

 

ريتال:احلف
رعد:يلهواااي
ريتال: اخدتها بفرحه شكرا شكرا شكرا
رعد:اي دا
ريتال:اي
رعد:يعني دي صغيره وجواها شكولاته امال الكبيره بقي
ريتال:ونبي متقولش
رعد:بس اسكتي وانتي عامله زي الطفله خدي فيها انواعها كلها
ريتال:ونبي
رعد:الكيسه قدامك اهي
ريتال:لاا وانت تستاهل حضن كبير
رعد:بصلها بعين واحده خلاص حضنين اتنين بقي
ريتال:لا كدا قله ادب
رعد:خلاص حضن وتقعدي جمبي بدل ما روح تاخدهم منك
روح:بصتلو بغضب
ريتال:خلاص ماشي وحضنتو
يزن:زق رعد خلاص يعم الرومانسي
رعد:مردش
بقلم حبيبه محمد
ريتال:بعدت عنو
روح:بزعل شوفت اخوك جاب لريتال اي وانت الي معبرتنيش بكيس شيبسي
يزن:بصدمه نعم يختي امال الي طفحتيه دا كلو اي
روح:دا معاك ف الخروجه إنما حالن هتسلي ب اي بعد كدا يا استاذ تجبلي وانت جاي من اي حته ومتنساش فاهم
يزن:دي أوامر ولا اي
روح:لا بس انا زعلت حالن حته فيروز جابلها ونساني ماشي يرعد
رعد:بصلها وضحك عيب برضو انا مبنساش حد خدي يختي وادالها الشنطه دي بتاعتك
روح:وحيات ريتال
رعد:ولله

 

روح:انت احلي واحد ف الدنيا
رعد:غمز ليها دي فيها حجات زي بتاعت ريتال وفيروز ف هاتي حضن زي اختك بقي (هو عمل كدا عشان يغيظ يزن)
يزن:حضن مين وبص لروح بغضب
روح:تعالا يحبيب قلبي انت
يزن:ولله دا مجبلكيش غير دول وانا الي عمال أجيب ماشي
رعد:تعالي يروح وسيبك منو
روح:قامت عشان تحضنو
يزن:ولله العظيم لو حضنتيه معدش ليكي دعوه بيا
روح:في اي ييزن دا تؤامك يعني
رعد:ايوا ييزن وبعدين انت مالك اصلا
يزن:بصلو جامد ملكش دعوه انت يرعد
رعد:تعالي يروح
روح:بصت ليزن
يزن:انا قولت كلمه
روح:بصوت واطي معلش يرعد بس دا يزن وانت عارف
رعد:ضحك يعني اي يزن وانت عارف
روح:يعني مش هحضنك بقي وراحت قعدت جمب يزن
يزن:مبصلهاش ريتال هقولك
ريتال:قامت وكانت ماسكه الكيدنر وبتفتحو نعم
يزن:قالها كلمه في ودنها
ريتال:احلف
يزن:ولله
ريتال:خلاص ماشي
يزن:بس بشرط
ريتال:اي هو بسرعه
يزن:تجيبي حضن وانتي عارفه محدش هيوديكي غيري

 

ريتال:موافقه
رعد:انت قلتلها اي
ريتال:هقولك بعدين
يزن:يلا هاتي حضن بقي
ريتال:تعالا
رعد:قام وقف هو انا مش قلتلك تقعدي جمبي
ريتال:رفعت راسها وبصتلو اه
رعد:بتقومي لي بقي
ريتال:مهو الي ندالي
رعد:ماشي روحي اقعدي
ريتال:طيب
يزن:طب والي اتفقنا عليه مش هتيجي
ريتال:بكره ييزن
يزن:لا مهو لو مجبتيش حضن حالن خلاص بقي ولا بكره ولا بعدو
ريتال:رعد هروح بس اديلو حضن واجي
رعد:سيبك منو وقولي قالك اي
ريتال:هقولك بكره
رعد:لا حالن
ريتال:تؤ الله
يزن:هاا
ريتال:مش راضي يخليني اقوم

 

يزن:وهو مالو انتي بتشتغلي عندو ولا اي
ريتال:صح هو انا بشتغل عندك يرعد انا هقوم
رعد:بص ليزن بغضب قلتلك سيبك منو وانت ييزن خلاص والي عملتو لمصلحتك مش لمصحلتي وانت عارف
يزن:اه منا بعمل برضو لمصلحتك
رعد:لا مصلحتي انا عارفها كويس ملكش دعوه انت
يزن:هنتاكد بس
رعد:بغضب يزن خلاص
يزن:خلاص يريتاا يحبيبتي هنعمل الي اتفقنا عليه من غير حضن
بقلم حبيبه محمد
ريتال:خلاص ماشي يزينو يقمر
رعد:اتهدي واقعدي جمبي بدل مخدهم منك
فيروز:انا جيت
يزن:كل دا
فيروز:معلش
رعد:اقعدي ف النص هنا
فيروز:حاضر وقعدت
بعدين شغلو الفيلم ويزن كان قاعد وروح جمبو وفيروز جمبو مبينة هو ورعد وريتال جمب رعد
الفيلم اشتغل
النور طفي

 

ريتال:اتخضت هي وروح وفيروز
رعد: دا عشان الأجواء تكون حلوه
ريتال:غمزت اه يبتاع الأجواء انت
بعدين قعدو يتفرجو
ريتال:هو اي الفيلم دا
رعد:خمني هو فيلم اي
ريتال:رومانسي
رعد:ههه لا رعب
روح:اي
رعد:اصل الفيلم دا عجبني ف جبتو
ريتال:لي كنت هات فيلم تاني
رعد:معلش المره الجايه وخلاص بقي عاوزين نتفرج كل واحد يخليه ف الكيس الي في ايدو
روح:تاخد حبه
يزن:شكرا
روح:خد ييزن
يزن:وانا قلتلك شكرا مش عاوز
روح:ماشي
فيروز:خد يزينو
يزن:بحب مش عاوز يحبيبتي
روح:بصتلهم
ريتال:تاخد يا رعد
رعد:لا شكرا
ريتال:طب بس خد
رعد:ولله معاوز سبيني اتفرج بقي
ريتال:ماشي وقعدو يتفرجو والبنات بتاكل
بعد شويه
ريتال:هو الشاشه بقت ضلمه لي

 

رعد:اتفرجي وتعرفي
ريتال:طيب
جيت حته رعب في الفيلم وتخوف منظر انسان زي الزومبي ومناظر تانيه تخوف
ريتال:يماما ولفت وشها
روح:الله يحرقكو لفت وشها
فيروز:بتتفرج بستمتاع لأنها متعوده علي كدا
روح:هو انتي يا اخت مش معانا
فيروز:لا اصل الفيلم حلو وانا متعوده
ريتال:يبختك
رعد:خلاص بقي
ريتال:بتبص تشوف المنظر راح ولا لسه لقيتو لسه
رعد:ريتال أما المنظر يروح هقولك
ريتال:مسكت كتفو ودارت وشها فيه ماشي
رعد:خلاص لفي (ركز يعزيزي القارئ المحن جا😂)
ريتال:لفت بس لسه ماسكه فكتف رعد وبتتفرج والكل مندمج
بعد نص ساعه الفيلم خلص
ريتال كانت مداريه فرعد روح كانت بتخبي وشها ب الكيس لأنها زعلانه من يزن
ريتال:جماعه نا خايفه
رعد:يلا كلو ع النوم
ريتال:لا نوم اي
رعد:يلا هنام
ريتال:صوتت
الكل بصلها بخضه
رعد:في اي
ريتال:حسيت بحد بيشد شعري
روح:بجد

 

ريتال:ولله
رعد:متخفيش ممكن ايدي
ريتال:طيب
بقلم حبيبه محمد
روح:قاعده بتلعب برجليها ف الأرض والدنيا ضلمه راحت صوتت هي كمان
يزن:بصلها بقلق في أي
روح:بخوف في حد لمس رجلي
يزن:مش ناقصين خيله ونبي
ريتال:رفعت رجليها
روح:جماعه في حد جاي هناك بصو
ريتال:بصت يلهوي 😳 انا خايفه واستخبت فرعد مسكت فكتفو جامد
فيروز:ينهار اسوح دا حقيقي ييزن
يزن:متخفوش مفيش حد يجدعان
روح:بخوف بيقرب
يزن:متخفيش
روح:ريتال ورعد خدوني جمبكو ونبي
ريتال:تعالي

 

روح:لا خايفه اقوم
يزن:اوعي وقام
نسرين:شغلت النور اي يولاد لسه منمتوش
روح:زفرت بارتياح هو نتي ينانا
ريتال:يوووه اتخضيت قلبي كان هيقف
رعد:لا ونبي متوقفيه
ريتال:ضربتو بخفه اسكت انت
رعد:اسكت اي دا انتي خلعتي كتفي يشيخه
ريتال:الله مش خايفه يرعد
رعد:طيب يختي يلا نناام
بعدين قامو
ريتال:فيرو نامي معانا
فيروز:طيب
رعد: نيجي احنا كمان
روح:بصت ليزن لا شكرا مش محتاجينكو
رعد:لي
ريتال:خلاص بقي يرعد اشوفك بكره تصبح على خير
رعد:وانتي من اهل الجنه وكل واحد راح اوضتو ونام فثبات

 

الساعه 4:5 الفجر
ريتال:كانت بتحلم زي كل يوم وبتعيط قامت مره واحده وكانت بتنهج وبتعيط صحت روح
روح:بنوم في اي
ريتال:قومي بقي 🥺
روح:قامت هو انتي يريتال اهدي يحبيبتي متخفيش
ريتال: لا يروح المرادي هيمو*ت رعد
روح:رعد هو رعد مالو
ريتال:بعياط معرفش يروح وانا ورعد كنا خارجين شوفتو ومسك ايدي جامد وهددني بق*تل رعد وقالي هحر*ق قلبي عليه وانا خايفه يروح
روح:لا يحبيبتي أن شاء الله مش هيحصل حاجه متخفيش ورعد مش هيسيبو لو عمل حاجه
ريتال:بدموع يروح بقولك هيمو*ت رعد انا خايفه
روح:متخفيش مش هيعمل حاجه
ريتال:بجد ونبي
روح:أن شاء الله ولله
بقلم حبيبه محمد

 

ريتال:مسحت دموعها ونامو وحضنت روح ونامو وفيروز جنبهم وسمعاهم بس محبتش تقوم عشان ريتال متزعلش ف نامت واطمنت عليها
الصبح 10:2
ريتال:قامت اخدت شاور وصحت روح ونزلت لقت يزن ورعد وفيروز قاعدين
فيروز:اي يست كل دا نوم
رعد:سبيها بقي زمانها منامتش من الفيلم
ريتال:ضحكت صباح الخير
روح:نزلت بعدها صباح الورد
رعد:صباح الفل
يزن:بصلو
فيروز:صباحك قمر شبهك يقلبي
روح:حبايبي ولله ونزلت قعدت
يزن:ريتال انهارده الساعه 5 اتفقنا
ريتال:اشطاا
نسرين:الفطار جهز يحبايبي
وقامو كلهم علي السفره
رعد:عندي خبر هيفرح ريتال وروح
ريتال:قول بسرعه
رعد:خلاص كلمت الدكتوره وقالتلي يقدرو ميخدوش محاليل تاني وخلاص
ريتال:ونبي
رعد:ولله
ريتال:حبيبي يرعد ولله شكرا

 

بعدين كملو فطار وقامو كل واحد قاعد مع التاني
ريتال:لسه معايا حجات من بتوع امبارح
روح:وانا
فيروز:ونا برضو
ريتال:مين هيخرج انهارده
روح:مش عارفه هخرج ولا لا
فيروز:انا لا
ريتال:انا هخرج
روح:يبختك يزن خرجني انهارده
يزن:لا انا رايح مشوار انهارده
روح:فين
يزن:ملكيش دعوه يخص حد احبو
روح:بصتلو بزعل
يزن:عمل مهمتش ليها
وقعدو يتكلمو ويهزرو
الساعه4
يزن:هقوم البس عشان خارج
ريتال:وانا
رعد:علي فين
ريتال:هروح اقابل صحبتي كدا

 

رعد:روح معاكي
ريتال:لا روح متعرفهاش
روح:مين دي
رعد:هو انتو متعرفوش أصحاب بعض
ريتال:لا بنت لسه متعرفه عليها وكدا
رعد:تمام خدي بالك من نفسك اجي معاكي
ريتال:لا شكرا وطلعت
بعد شويه يزن نزل
وريتال وراه
ريتال:يزن خدني فطريقك
رعد:لي
ريتال:اصل طريقة هو طريقي
رعد:هاجي اوصلك انا
ريتال:لا لسه هتلبس هو جاهز اهو
رعد:بشك ماشي خد بالك منها
يزن:عيب كدا ومشيو
ريتال :ركبت مع يزن
يزن:اي رأيك وضحكو
ريتال:ميه ميه يمعلم
يزن:اشطاا يلا نروح
ريتال:ماشي
شخص:كان بيراقب يزن وريتال من اول مخرجو
يزن:وصلنا
ريتال:نزلت بفرحه
الشخص :رن علي حد الو

 

مجهول :في اخبار جديده
الشخص:ايوا يفندم خرجت هي وأخو رعد وراحو مكان للعشاق
بقلم حبيبه محمد
مجهول:حلو اووي كدا صورهم وابعتهوملي
الشخص:امرك وقفل
ريتال:يزن تعالا نعلق اقفال
يزن:محسساني أن روح مقالتلقيش هي قالتلي انها قالتلك عشان نفسك تروحي ف انا علقت مره مع روح خلاص
ريتال:كدا ييزن ماشي
يزن:معلش متعلقيش غير لما تيجي مع حد بتحبيه وعلقو سوا
ريتال:خلاص ماشي تعالا نتصور
يزن:ماشي
بعدين اتصورو شويه
الشخص:صورهم وبعتهم للمجهول
المجهول:بص للصور بخبث ودخل لرقم رعد
رعد:كان قاعد لقي فونه بيرن ورقم غريب رد
مجهول:رعد القط
رعد:مين معايا
مجهول:مراتك مع عشيقها ف عنوان**
رعد:انت بتقول اي انت مجنون
مجهول:لو مش مصدقني روح شوف بعينك والصور بعتهالك شوفها
رعد:انت مين
مجهول:قفل
رعد:لقي الرقم بعتلو رسايل ع الواتس كان خايف يفتحهم يطلع فعلا الي بيقولوا صح بس فتحهم
رعد:اتصدم لما شاف يزن وريتال مع بعض وف المكان بتاع يزن المفضل الي محدش يعرفو ومبيروحوش غير بعض ناس عند يزن
بقلم حبيبه محمد
رعد:ريتال ويزن مع بعض وبتتصورو كمان دا لو حبيبك يريتال مش هتعملي كدا وقام بغضب عامي من غير ميلبس
فيروز:في اي يرعد
رعد:مفيش
روح:رعد مالك في اي

 

رعد:بغضب قلت مفيش ابعدو عني دلوقت
روح:في اي يرعد انت كنت كويس وبتتكلم ف الفون حد قالك حاجه
رعد:روح اسكتي قولت وطلع برا الفيلا كلها وركب عربيتو وساق بجنون
روح :مالو دا
فيروز:معرفش
عند يزن وريتال
يزن:كفايا صور بقي
ريتال:ماشي روح هات دره
يزن:مش عارف كل ماجي هنا تطلبو دره لي بس ماشي وراح
عند رعد
رعد:فاضل دقايق ويوصل
يزن:جاب الدره وجه
ريتال:شكرا
يزن:استني سخن
ريتال:متخفش واخدتو وكان سخن فعلا
ريتال:اكلت منو واتحرقت اهههه

 

يزن:اخدو منها قلتلك سخن معلش وفضل ينفخ في الدره
رعد:كان وصل وشافهم وباصللهم من بعيد
ريتال:طعمة حلو برضو
يزن:نفخ فيه شويه خدي كلي وهو. ف ايدي بدل متتحرقي تاني
ريتال:بضحك ماشي واكلت
رعد:راحلهم
ريتال:شافت رعد بصت بصدمه ررعد 😳
يزن:لف وراه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت فارس الصعيد)

اترك رد

error: Content is protected !!