روايات

رواية مختمرة بين يدي شيطان الفصل الحادي عشر 11 بقلم إيمان عكاشة

رواية مختمرة بين يدي شيطان الفصل الحادي عشر 11 بقلم إيمان عكاشة

رواية مختمرة بين يدي شيطان البارت الحادي عشر

رواية مختمرة بين يدي شيطان الجزء الحادي عشر

رواية مختمرة بين يدي شيطان الحلقة الحادية عشر

عند ريحان
مكالمة فيديو
بسنت :ريحان حبيبتي عامله ايه
ريحان :الحمد لله يا قلبي وانتي عامله
بسنت :انا تمام الحمد لله
ريحان :وماما ومرات مي وجدي وكلكم عاملين ايه وحشتوني اوي
بسنت :كلنا كويسين يا قلبي وانتي كمان وحشتينا كتير اوي
بسمله : وسعي كده ٠٠ ازيك يا ريحان يا حبيبتي عامله ايه وحشتيني اوي
ريحان :وانتي كمان يا قلبي والله انا الحمد لل وانتي
بسمله :انا كويسه
بسنت :ريحان انتي لازم تنزلي الاسبوع الي جاي
بسمله :ايوه يا ريحان
ريحان :ليه في حاجه
بسنت :لا يا قلبي مفيش بس انا وياسين كتب كتابنا بعد اسبوع
ريحان :مبرروك يا قلبي الف مبرووك
بسنت :الله يبارك فيكي
بسمله : علشان كده لازم تيجي ماشي
ريحان :طبعا يا قلبي هقول لرعد وهننزل
بسنت :ماشي يا حبيبتي
بسمله :صحيح يا ريحان كنت عماله اتصل عليكي مردتيش ليه
وهنا تذكرت ريحان ماحدث عندما كانت تغير لرعد علي الجرح وعندما اخذت الهاتف ولم تستطيع ان ترد من كثرة خفقان قلبها الشديد
بسنت :ريحان رحتي فين
ريحان :نعم يا حبيبي انا هنا عايزين ايه
بسمله :لا يا قلبي ولا حاجه سلام يا قلبي شكلنا اتصلنا في وقت غير مناسب
بسنت :فعلا صح يلا سلام
ريحان :لا انتوا
وقبل ان تكمل حديثهم اغلقوا الخط
ريحان بسرحان : مش عارفه ليه كل لما اسمع اسمك او اشوفك قلبي بيدق جامد اوي
وبعدها ذهبت لتقضي فرضها
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
صلوا علي النبي
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
في مكان مجهول
نور تستيقظ من اغماءها ورأسها يؤلمها من مفعول المخدر
نور :آاه راسي بتوجعني اوي ايه ده انا فين ايه المكان ده
ونظرت حولها وجدت نفسها في غرفه مغلقه ومتسخه جدا ورأحتها عفنه
نور :انا فين ايه ده انا فييين
قالت اخر جملتها وهي تصرخ
وظلت تبكي وهي خائفه وتطرق علي الباب لعلي احدا يسمعها
نور بصراخ وبكاء :خرجوني من هنا افتحوا الباب وخرجوني من هنا
وبعد ذلك فتحي الباب
الرجل :نور اهدي بلاش صوتك يعلي مش صوت المرأة عوره برضو
نور بصدمه:انت
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
صلوا علي النبي
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
عند كريمه
كريمه :الو ايوه يابنتي عامله ايه
علياء ببكاء :انا كويسه يا ماما انتي عامله ايه
كريمه :بخير يا بنتي مالك يا قلب امك بتعيطي ليه
علياء :وحشتيني اوي يا ماما
كريمه :وانتي والله يا بنتي وحشني جدا
علياء :ماما تعالي اقعدي معايا شويه
كريمه : طب يا بنتي وجوزك يقول ايه
علياء :مش هيقول حاجه هو اصلا بينزل الشغل
كريمه :بينزل الشغل من اول الجواز كده
علياء :اه يا ماما تعالي بقي
كريمه :اوعي يكون زعلتيه في حاجه يا بنتي
علياء :لا ابدا يا ماما
كريمه : طب هو يا بنتي بيعاملك حلو
علياء وقد تذكرت معاملة بلال القاسيه معها : حلو حلو اوي قالتها بمراره
كريمه :طب يا بنتي الحمد لله
علياء :يلا يا ماما جيبي بابا وتعالي مستناكي
كريمه :خلاص ماشي يا بنتي يلا عايزه حاجه مسافت السكه وهكون عندك
علياء :ماشي يا ماما سلام
كريمه :سلام
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
صل علي النبي
🍁🍁🍁🍁🍁
عند ريحان ورعد
ريحان :السلام عليكم ورحمه الله السلام عليكم ورحمه الله
رعد :حرما
ريحان :انشاء الله جمعا
رعد :ريحان حبيبتي البسي علشان هنخرج
ريحان :بجد الله يارعد انا كنت زهقانه اوي ثواني وهلبس
وركضت ريحان الي الخزانه لتختار فستان ولكن رعد
رعد :استني البسي الفستان ده
واحضر لها فستان في غايه الجمال لونه احمر غامق وعليها خمار ابيض وعليه حذاء
ريحان: الله الفستان تحفه شكرا
ثم اخذت الفستان ودخلت الي الحمام
تحت انظار رعد العاشقه
وبعد قليل خرجت وهي تردي الفستان والخمار وكانت في قمه الجمال والبساطه ولم تضع اي ميك اب
خرجت وجدت رعد يرتدي بدله وكان هو ايضا في قمه الجمال والشياكه
رعد وهو يقترب من ريحان : ايه الجمال ده
وامسك يديها وقام بتقبيلها
ريحان بخجل :شكرا ٠٠٠ وانت كمان
رعد :وانا كمان ايه
ريحان وهي تنظر للارض : جميل
وهنا قام رعد برفع رأسها ونظر الي عينيها وثم وضع يده علي خصرها وقربها له اكثر ثم قبل جبينها بعمق
رعد : ريحان
نظر لها وجدها مغمضه العين وتبتسم بخجل
رعد اقترب منها اكثر وقبل وجنتها ثم همس في اذنها
رعد بهمس: ريحان
ريحان بهيام : امممم
رعد : افتحي عينك
ريحان : اه
رعد وضحك علي منظرها : فراولتي
ريحان بخجل : متضحكش عليا
رعد : وشك عامل زي الطماطم
ريحان :خلاص بقي يا رعد
رعد ورجع يهمس عند اذنها : طب وبالنسبه للعقاب
ريحان :عقاب ايه
رعد :بتاع امبارح
ريحان :انت لسه فاكر بس علفكره انا اعتذرتلك ده ظلم
رعد : قصدك اني ظالم
ريحان : انا مش
رعد :واقدي عقاب تاني
ريحان :انت
رعد :انا ايه
ريحان :ولا اي حاجه
رعد :اول عقاب انك تبوسيني
ريحان : لا انا مش هعمل كده
رعد :خلاص مفيش خروج ولا هديه
ريحان :هديه
رعد :اه كنت محضرلك هديه بس خلاص شكلك مش عايزه
ريحان :لا خلاص هبوسك
واقتربت منه ثم قبلته في وجنته قبله سريعه وكادت ان تذهب ولكن منعتها يد رعد التي علي خصرها
ريحان بخجل :خلاص سبني
رعد :لسه العقاب التاني
ريحان :نعم
رعداقترب منها وهمس في اذنها ببعض الكلمات ليتسع اعين ريحان
ريحان بخجل شديد :لا مش هقدر
رعد :مش انهارده بكره يلا دلواقتي علشان منتاخرش
وذهبا الاثنان
في السياره
ريحان :رعد هو انت ليه بتمشي بحراس كتير
رعد :دول للحمايه
ريحان :حمايه من ايه
رعد : ريحان انا راجل غني و مشهور وده سبب في ان ناس كتير عايزه تسرقني علشان كده في حراسه
ريحان :فهمت زي الراجل الي جرحك كده
اكتفي رعد بهز رأسه
وثم ذهبوا الي مكان بعيد عند شاطئ البحر
ونزلا من السياره
رعد :ريحان مضي عينك
ريحان : ليه ان
وقبل ان تكمل حديثها شهقت من الصدمه لان رعد قام بحملها
ريحان :رعد نزلني لوسمحت نزلني
رعد :اسكتي يا ريحان وغمضي عينك
ريحان :طب نزلني وانا هغمض عيني
رعد :لا يلا
ريحان :ماشي
وبالفعل قامت بغلق عينيها
وحملها رعد الي مكان ثم انزلها
رعد :ريحان فتحي عينك
ريحان :حاضر
وقامت بفتح عينيها وكانت المفاجاه

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية مختمرة بين يدي شيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *