روايات

رواية عبدالرحمن وجنى الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية عبدالرحمن وجنى الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية عبدالرحمن وجنى البارت الثامن

رواية عبدالرحمن وجنى الجزء الثامن

رواية عبدالرحمن وجنى الحلقة الثامنة

عبد الرحمن بيحاول يصحي جني وجني نايمه من كتر التعب
عبد الرحمن بابتسامه: اصحي بقااااا
جني بعدم راحه: سيبني ونبي عايزه انام
عبد الرحمن سابها وقام اخد هدوم ودخل الحمام يستحما وبعد ماخلص خرج يقعد جمب مامتو بره جني قامت و استحمت و خرجت وهيا بتعرج
ام عبد الرحمن بستغراب: مالك ي بت بتمشي كدا ليهه
جني بصت ل عبد الرحمن بعصبيه
: لا مافيش ي خالتو وقعت من علي السرير و رجلي وجعاني
ليضحك عبد الرحمن
: ايوا ي امي هيا وقعت واقعه جامده شويه
جني: خلاص بقااا اقفلو ام السيره دييي
ام عبد الرحمن بإبتسامه: خليكي ارتاحي ي حببتي وانا هجيب الأكل واجي
عبد الرحمن قرب منها
: اي رأيك ناكل ف الاوضه
جني باعتراض: لا انا بقولكك اي انا مكلتش حاجه من امبارح كدا هموت ف ايدكك
ام عبد الرحمن جابت الأكل وحطتو علي السفره و عبد الرحمن قام و جني سندت عليه عشان تقدر تمشي وقعدو و اكلو
عبد الرحمن باستغراب: امل فين وفاء مش شايفها هنا يعني
ام عبد الرحمن: وفاء راحت عند اخت صحبك هتقعد معاها شويه
عبد الرحمن بهدوء: خلاص مااشي
**************
وفاء بضحك: بطلي بقاا ي بتتت
مريم بضحك: لااا مش هبطل وهفضل ازن عليكي هه
ليفتح احمد الباب ويدخل ليرا وفاء جالسه مع اخته ثم ينزل رأسه
احمد بهدوء: انا اسف مكنتش اعرف ان معاكي حد
مريم: دي اخت عبد الرحمن جت من السفر بقالها اسبوع
احمد سلم عليها وخرج
**************
عبد الرحمن قاعد علي السرير و ماسك اللاب وبيشتغل لتدخل جني وتحط فوق التربيزه فنجان قهوه ليه ولسه هتخرج
عبد الرحمن: استني استني رايحه فين تعالي
جني بتوتر: خارجه اقعد مع خالتو
عبد الرحمن بصلها: ومتقعديش معايا ليه
جني: ا اصل
عبد الرحمن شاور ب ايده علي السرير جمبه
عبد الرحمن بهدوء: تعالي
جني راحت وقعدت زي ماقلها عبد الرحمن قرب منها وبص لشفيفها الي عامله زي الكرزايه
وقرب منها وباسها و بعد وقربها ليه اكتر و دفن وشه في رقبتها
**************
حبيبهه بعصبيه: انتاا مالك بيااا ملكش حق تتحكم فيا اصلا
ادم بصلها بحده: انتييي عارفهه انتي بتقولي اييييي
ام ادم بتوتر: اهدا ي بني هيا اكيد متقصدش
ادم بنرفزه: مش انا ماليش الحق اني ادخل طيب اسمعي الكلمتين دوول انا هتجوزك غصب عنك بمزاجكك هتجوزك انا اديتك فرصه تفكريي و مرديتيش عليااا ودلوقتي مش باخد رأيك انا بعرفك
ليخرج ادم من المنزل وترتمي حبيبه ف حضن مرات عمها
ام ادم بحنيه: اهدي ي حببتي معلش معلش انتي عارفه انو عصبي وانتي عادنتي قصادو
******************
جني قاعده بتكلم خالتها و عبد الرحمن ماسك اللاب بيشتغل ليرن هاتف جني
جني بإبتسامه: حبيبهه حببتي عامله اي
حبيبه بتعب: كويسه الحمد الله وانتي
جني بستغراب: مالك ي بنتي في اي
حبيبهه: لو قاعده مع حد قومي عشان تكلميني براحتك
جني استاذنتهم وقامت دخلت الاوضه
جني بهدوء: اتكلمي انا لوحدي
حبيبه بدموع: ادم ي جني ادم هيتجوزني قالي بمزاجك او غصب عنك هتجوزك
جني بحنيه: طب منا قولتلك الي فيها ي حببتي قولتلك وافقي بمزاجكك و اكيد مش هيقول كدا من غير سبب احكيلي الي حصل
حبيبه حكتلها الي حصل كلو
جني بتفكير: روحي ل مرات عمك وقوليلها انك موافقه من الاحسن بمزاجك ي حببتي و في الاخر هتحبيه سدقيني قومي ي حببتي وابقي طمنيني عملتي اي
حبيبه بإبتسامه: حاضر هقوم اقولها و اكيد هطمنك اي الي حصل
جني قفلت معاها وفضلت قاعده تفكر شويه وبعدين عبد الرحمن دخل عليها وقعد جمبها
جني بابتسامه: خلصت الشغل
عبد الرحمن: ايوا خلصت اخيرا
ويتمدد علي الفراش لكي ينام
جني بستغراب: اي دا انتا هتنام
عبد الرحمن بخبث: ليه وانتي عايزاني اعمل حاجه تانيه
جني سكتت معرفتش ترد
عبد الرحمن بهدوء: مش هينفع اصلا انتي لسه تعبانه
جني بإبتسامه: خلاص خدني فحضنك عايزه انام
عبد الرحمن ضحك ضحكتو الي بتسحر اي حد و شدها ليه وباسها وبعدين دفن وشه في رقبتها ونامو
******************
حبيبه دخلت اوضه مرات عمها بهدوء وقعدت جمبها
حبيبه بهدوء: قوليلو اني موافقه بمزاجي احسن من غصب عني بس بشرط
ام ادم بإبتسامه: اي هوا ي حببتي
حبيبه بهدوء: ميقربش مني جواز علي ورق وبس ووو…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عبدالرحمن وجنى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *