روايات

رواية وحش الصعيد الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد البارت الحادي عشر

رواية وحش الصعيد الجزء الحادي عشر

رواية وحش الصعيد الحلقة الحادية عشر

فجر… اهلا بيك في عرين الوحش
الراجل.. بصدمه… انت الوحش
فجر وهو حاطط رجل عل رجل…. اه
الراجل اتعدل وبعدين ضحك… ههههه
فجر… بتضحك لي
الراجل…. لاني ال اعرفوا إن الوحش مبيظهرش لحد اكيد انت مش الوحش
فجر… باعجاب… باين عليك ذكي زي معرفت عنك صح اني مش الوحش اني ال بتدور عليه
الراجل… بدهشه.. بدور عليك لي
فجر… اني ماضي امين ال بدور عليه يابش مهندس
رعد ببتسمه… وانت عرفت ازاي اني بدور عليك او بنكش في ماضي امين واي يخليني اصدقك مايمكن انت من رجالة امين
فجر… باعجاب اكبر… انت واحد ذكي واكيد عرفت اني مش من رجالة امين بس اني عدو امين وعاوز انتقم منه
رعد بستغراب… تنتقم منه لي عملك اي
فجر… بشر… دمر ليا حياتي وكان عاوز يموتني بس ربنا كتب ليا عمر جديد وبعت ليا ال ينجدني
رعد… وانت جايبني هنا لي
فجر… نحط ايدينا في ايد بعض وندمر امين سوي
رعد… واي يخاليني اوثق فيك
فجر فتح فونه وورا لرعد صور امين وهو بي*قتل المامور بتاعو
دول دليل قوي يخليك توثق فيا
رعد… اخد الصور وشافهم
… اي دول
فجر… الصور ال امين حاول يقتل*ني عشانهم دول صورو وهو بيق*تل المامور بتاعو عشان ياخد مكانو وازاي الصور دي اتنشرت اعتبر امين عل حبل المشنقه
رعد… طيب وانت مانشرتهاش لي
فجر… عاوز امين يفضل مفكر نفسو انه سره في بير
رعد… وانت طلعت ليه عشان يخاف ويعمل غلطه وساعتها يكون انتهي
فجر مد ايده لرعد عشان يتفقو عل دمار امين
ورعد ابتسم ليه ومد ايدو له والاتنين ضحكو علي نهاية امين سوي
رعد…. بس لازم خطه
فجر… واني عندي الخطه
رعد… الاول لازم اعرف اني بكلم مين وثانيا.. اي الخطه
فجر… قلع القناع دي اولا
ثانيا.. بق الخطه……..
رجالة فجر وصلو رعد لحد البيت
❤❤❤❤❤❤❤
رعد كان داخل البيت لقها ركبه سندباد وبتتمشه بيه راح عندها
رعد… مانتي اهو بتعرفي تركبي سندباد اهو
قمر بغيظ… هو حد قال ليك اني مابعرفش اركبو
رعد ببتسمه…. لا
قمر… طيب
رعد… هو ممكن تركبيني معاكي
قمر… ببرود… وتقع من عليه تاني ومصطفي يجي يزعق معايا لا مش عاوزه
رعد…. يستي مش هقع إن شاءلله ماتنبريش بس فيها
قمر…انبر
رعد… اه يلا
قمر وقفت سندباد وهو نط وركب وراها
رعد كان مبسوط وهو راكب عل الحصان ومسك الحبل بتاعو زي الطفل الصغير
اما هيا فكانت مبسوطه من قربه ليها
قمر… رعد
رعد… بضحك… نعم
قمر… انت كنت فين دلوق
رعد… كنت بتمشي شويه
وفضلو ركبين عل الحصان شويه وبعدين نزل رعد ومسك ايديها عشان ينزلها بس وهو بينزاها وقعت في حضنه
رعد نزلها براحه وبعدين ربطو سندباد
وهما مشين من الاسطبل للبيت
رعد… هو انا ممكن اطلب منك طلب
قمر… اممم اكيد
رعد… ممكن تعلميني اتحكم ازاي في الحصان
قمر لفت ليه… واني هستفاد ايه
رعد ببتسمه… يعني مفيش حاجه لوجه الله
قمر… تؤ
رعد ببتسمه… خلاص انت تعلميني وانا اعلمك ازاي تدفعي عن نفسك
قمر…. هفكر وسابتو ومشيت
وهو مشي وراها
❤❤❤❤❤❤
تاني يوم
❤❤❤
رعد كان طول انهار في شغلو
ومصطفي في المستشفى
وسيف كان عندو شغل في البلد
وهناء راحت المقابر عشان تزور جوزها
وسهر وقمر كانو في البيت
سهر… بما ان مفيش حد في البيت تعالي نس*تفرد بالبت ال فوق دي
قمر… بشر… حبيبي يا ابو مرسي والاتنين راحو عند رودي
رودي كانت في اوضتها ومشغله اغاني وبترقص
قمر فتحت الباب وسهر وراها
قمر طفت الاغاني
رودي بستغراب…. اي في اي انتو عاملين زي ريا وسكينه كدا لي
سهر… راحت جابتها من شعرها… بقي انتي يابت جايه تتمي*صي عل الرجاله بتعتنا
رودي بضريخ…. ابعدي ايدك يا مجنونه انتي
قمر راحت مسكت ايديها وعضتها
رودي… لوت دراع سهر وزقت قمر من عليها
رودي بغضب…. انتو مجانين
سهر بوجع…. سيبي يدي
رودي بغضب… هكسرها ليكي

قمر كانت رايحه تضربها بس رودي لوت دراع قمر هيا كمان
رودي بغضب… بق انتو جاين استقوى عليا انتو متعرفوش انا مين واحسن ليكم محدش يقرب مني تاني لاني مابسكتش عن حقي
سيف من تحت
سيف… قمر سهر انتو فين
قمر وسهر بصو لبعض بخوف
رودي زقتهم وخرجت تقول لسيف
قمر وسهر جريو وراها
كانت رودي نزلت ووقفه مع سيف
رودي…. استاذ سيف عاوزه اقولك عل حاجه
قمر بخوف…. اخوي
سيف… نعم يا قمر
قمر بصت لرودي بمعني متقولش ليه
وسهر كانت خايفه من رد فعل سيف لما يعرف ال عملو
رودي… سيف وحطتت ايديها عل كتفو عشان تغبظها اكتر
سيف… نعم
رودي.. بدلع… ممكن تيجي توريني الصعيد اصل رعوتي عندو شغل انهارده وانا حابه اشوفها اوي انهارده
سيف… اوكي روحي البسي وانا هلبس واجي اوربكي الصعيد كلها
رودي… بدلع… اوكي وراحت تلبس وهيا طالعه بصت عليهم بشر
سهر وقمر كانو خايفين لتقول لسيف وهما بره
بعد شويه
سيف جهز ورودي برضو
قمر… اخوي هو ينفع اجاي معاكم
رودي… ممكن وقت تاني وبعدين انت من الصعيد اصلا فا مش مجتاجه تتفرجي عليها
سيف… معها حق يا قمر
يلا يا رودي
رودي مشيت مع سيف وسابتهم يطقو مع بعض
❤❤❤❤❤❤❤
سيف بره في العربيه
سيف بضحك…. انتي كياده اوي يارودي
رودي… لي
سيف… هما عملو فيك اي
رودي… بضحك… انت اي عرفك
سيف… لاني عارفهم كويس اوي
رودي… عل فكره بتحبك اووي
سيف… عارف واني بحبها اوي
رودي… يعني عاوزني اكون البيست بتاعتك عادي
سيف…. بستغراب… مش انتي حبيبت رعد
رودي… بضحك… لما تكون قمر خطيبتك ابق انا خطيبت رعد
سيف… يعني انتي ورعد
رودي… بلظبط
سيف… بس عمل كدا لي
رودي… عشان متفكروهوش بيبص لحريم بيتكم
سيف… هو غبي دا احنا بنعتبروا اخونا
رودي…. معرفش بقا بس ماتقولش لحد اوكي وانا هساعدك
سيف… اتفقنا وفسح رودي واتصوروا وعملت شوبنج وراح غداها وروقها
وبعدين روحو
❤❤❤❤❤❤
بليل
كانت سهر قاعده عل اعصابها وهتموت من الغيره
رعد جه من الشغل مهدود… فين رودي
رودي…. رعوتي وراحت حضنته
رعد حضنها ومسك ايديها بس هيا صرخت… اه
رعد.. مالك وبص عل ايديها لقها ورمه
رعد بغضب… منين دا
رودي بصت عل قمر وسهر وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية وحش الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *