رواية أحببته عاجز ولكن 2 الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم نونا جمال
رواية أحببته عاجز ولكن 2 الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم نونا جمال
رواية أحببته عاجز ولكن 2 البارت التاسع والعشرون
رواية أحببته عاجز ولكن 2 الجزء التاسع والعشرون
رواية أحببته عاجز ولكن 2 الحلقة التاسعة والعشرون
كانت سمر لا تعلم ما يجب عليها فعله هل تخبر جاسر عن حقيقتها وتفقد ولدتها وخاله ام تفضل مع ولدتها وخاله وتفقض العائله التي كانت تتمني أن تكون واحده منهم وهل لو قالت الحقيقي هل ستقبلوها أم ماذا
يأتي إليها حازم.
حازم ايه ياسمر سرحانه في ايه
تفوق سمر من شرودا ايه بتقول حاجه ياحازم
حازم لا انتي كدا مش معايا ابد
سمر لا ابد كنت بتقول ايه
حازم بقول اللي واخد عقلك
سمر ودا مين بقي
حازم أنا بسالك في حد في عالم
سمر أنا لا خالص ماما بس وخالة
حازم مممم ماما وخالو طيب الحمد الله
سمر هي طنط نهال فين
حازم مع ملك في الغرفه
أما عند فريده كانت تقف هي وسليا وبسمه ومعهم ديما ويأتي ذالك الشاب المعجب بي سليا
عادل يمسك في يديها باقه من الزهور
ديما تقول بصوت واطي ومين بقي الوسيم دا
سليا يانهار ابيض اسكتي دلوقت
ديما واضح أن في حاجات مستخبيه عني
تذهب سليا إليه عادل اهلا
عادل الف حمدالله علي سلمتها
سليا بخجل الله يسلمك ليه التعب دا
عادل تعب ايه بس متقوليش كدا انتم عاملين عندي اوي
يأتي إليها جاسر الصغير اهلا اهلا يا باشمهندس
عادل اهلا بيك
جاسر أنا عرفت حضرتك عملت ايه متشكر جدا بجد
عادي متشكر ايه هو احنا مش أصحاب
جاسر ايوه طبعا
سليا تشرب ايه يااستاذ عادل
عادي لا شكرا
تقف سليا بجوار ديما ووالدتها
ديما ايه الحكايه
سليا مش وقته يافصيله بس
ديما ماشي يا سليا
تنظر سليا اللي عادل ويبدع أنها تعلقت بيه ليس الامه يشبه حبيبها السابق بل لشخصه لذاته هو مختلف عن أي احد قبلته قبل ذالك
نروح اللي ملك ونهال التي تجلس بجوارها وتبكي لو اعرف بس مين السبب في اللي انتي في دا لو بس ارتاح يخبط الباب وتدخل سمر
نهال سمر تعالي ياحبيبتي
سمر عامله ايه دلوقت ياطنط وملك عامله ايه
نهال اهي ادعلها
سمر ممكن تجي نتكلم سوي
تخرج نهال وتقول لفريده تفضل مع ابنتها
تذهب سمر ونهال اللي الكافتيريا
نهال خير ياحبيبتي
سمر طنط نهال حضرتك عارفه انا بحبكم قد ايه صح
نهال طبعا عارفه
سمر طيب انا عايزه اقول اللي حضرتك كل حاجه
نهال هو في ايه ياسمر انتي في حاجه
سمر أنا عارفه مين اللي كان بيدي حازم المخدر وكمان عارفه مين اللي خطف ملك
نهال بتقولي ايه عارفه هو مين مين قولي وليه مخبيها وتقف عن الكلام ولا تكوني انتي مدسوسه زي ما قال جاسر
سمر لا لا والله ابد ممكن اشرح الي حضرتك كل حاجه وبفعل تحكي لها كل شياء ونهال في وضع الصدمه لا تقدر علي الكلام
سمر يا طنط نهال أنا اكون بنت حازم اخو جاسر بيه الله يرحمه وللاسف بنت حرام بابا غلط معني سهير. وكانت انا نتيجة الغلط دا
وكره خالي اللي جاسر بيه وحبه ليكي كان هو السبب في كل دا
نهال اها يعني محمود عايز يوجعني عشان فضلت عليه جاسر سهير بتخلص بعد جاسر فيا أنا واولادي معني أنا مأختش حازم منها ومش أنا اللي موته حازم عمل حادث ومات مش انا السبب
سمر أنا اسفه بجد يا طنط نهال ارجوكي سامحيني وقبل أن تذهب سمر
نهال تمسك يديها انتي اللي يعني رساله الي جاسر عند مكان ملك
سمر تشاور برأسها بي الموافقه
كان جاسر يقف في المستشفي يبحث عن نهال
لتأتي له رساله يقوم بفتحها ويجد ابنته والشب يحاول أن يعتدي عليها ويمزق ملابسها وايضا نفس الفيديو ينبعت اللي جاسر الصغير
جاسر الكبير قريب اوي هتقع في يدي وسعتها مش هرحمك
تذهب سمر مسرعه ولا تقدر علي أن توقف دموعها هل هي خسرت تلك العائله ام كسبت نفسها. وهل بتاعت ولدتها وحالها ام تقوم بعمل الصح كل هذي الأفكار تدور في رأسها وتخرج مسرعه. وهي لا تعلم اللي اين هي ذاهبه ولكن تذهب اللي المنزل وعند دخولها المكتب تسمع خالها هو يتكلم مع ولدتها (سهير )
سهير وانت كدا بعت الفيديو لي جاسر وكمان جوزها
محمود ايوه عايزهم يولعه في بعض
سهير وفعلا الراجل بتاعك اعتي علي البت
محمود لا يا سهير. البت بنت نهال وكانت رفضه مش زيك
سهير قصدك ايه
محمود قصدي الحقيقي اللي بتحولي تكدبيها وتصدقي الكذبه اللي كذبنها سوي
تسمع هذا الكلام سمر وتخرج مسرعه من باب الفيلا ودموعها لا تسمح لها بأن تري شيئا وفجاه تصدم بي سياره
تخرج سهير من غرفة المكتب وهي في قمة غضبها
دادا سكينه انتي يادادا سكينه
الدادا ايوه يا سهير هانم
سهير هي سمر مجتش
الدادا لا جت وكانت دخله لحضرتك انتي والبيع شهاب المكتب ولكن معرفش رجعت بسرعه وخرجت جري
سهير ايه بتقولي ايه محمود يا محمود الحقني
الدادا محمود محمود دا مين دا والله انا مبقتش فاهمه حاجه خالص
محمود انتي اتجننتي يا سهير قولت ميت مره متقوليش الاسم دا بصوت عالي احنا هنا مش لوحدينا
سهير بنتي بنتي يامحمود
محمود سمر مالها
سهير والدموع في عيونها البنت شكلها سمعتنا واحنا بتكلم. وخرجت بسرعه
محمود ايه بتقولي ايه
سهير زي ما بقولك كدا انا عايزه بنتي سمر لو فعلا سمعتنا تبقي مصيبه
يايتي البواب مسرعا
ياشباب بيه الحق ياشهاب بيه
محمود ايه ايه في ايه
البواب الست الصغيره
سهير بنتي سمر
محمود مالها
البواب خبتطها عربيه
سهير تضع يديها علي قلبها بنتي
محمود انت بتقول ايه يامحنون انت ويذهب سريعا اللي الخارج وياخذ ها ويذهب اللي المستشفي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببته عاجز ولكن 2)