رواية وتين الصقر الفصل الثامن 8 بقلم جنى طوبار
رواية وتين الصقر الفصل الثامن 8 بقلم جنى طوبار
رواية وتين الصقر البارت الثامن
رواية وتين الصقر الجزء الثامن
رواية وتين الصقر الحلقة الثامنة
صقر كان قاعد علي السرير بي بنطلون بس و وتين كانت واقفه قدام المرايه بتحت مرهم علي رقبتها الي صقر مالاها علامات حمره و وزرقه
صقر :خلاص بقا ي وتين بطلي محن
وتين بدموع مردتش و بتعيط اكتر
صقر :تعالي
وتين بعند و غضب و دموع :لا
صقر بغضب :تعالي يا وتين
وتين قربت منه و هوا زاح شعرها و بدأ يحط هوا المرهم
صقر :اسف يا وتيني
وتين بدموع و شهقات :بتوجع اوي
صقر :ما انتي الي حلوه و بتحلوي يوم عن يوم
وتين بغضب :صقرر
صقر:خلاص بقا حقق عليا انا اسف
وتين مردتش
صقر :خلاص انا هسلحك بطرقتي
وتين :ها لالا انا اصله مش زعلانه
وعند صفيه مرات حامد كانت قاعده هيا و ولادها
مريم:و بعدين يا ماما صقر ليا انا مفهمين
صفيه بمكر :متقلقيش بس
اسامه :ونا ياماما انا عايز وتين
صفيه :اهدو انتو بس و اسمعه الي هقولكم علي
نرجع لي وتين صقر نزل و سابها
و هيا راحت لي نيره خبتت علي الباب لاكن محدش رد فتحت الباب واتصدمت نيره كانت قاعده و اخده وضع الجنين و بتعيط جامد وتين قفلت الباب بسرعه ودخلت
وتين بخضه :مالك يا نيره
نيره مردتش و اترمت في حضن وتين
وتين :هششش اهدي بس
بعد شويه
وتين :ها بقا يسيتي مالك
نيره بتنهيده :اسلام و لسه هتكمل
وتين : اخد صورك و بيهدد ده ليلت أمه سوده انهارده
نيره بضحكه بسيطه :اعدي بس انا لسه اتكلمت
وتين :امال اي
نيره :اخرصي وانا هكلم
انا بحب اسلام اوي و كملت بدموع بس هوا مبيحبينيش و كل يوم مع واحده شكل و من سنه فلاش باك
نيره و اسلام نازل علي السلم :اسلام
اسلام ببرود :عايزه اي
نيره بخجل :انا بحبك يا اسلام
اسلام اخدها من ادها و حصرها علي الحيطه
اسلام بخبث :اه بتحبيني ههههه
لا يمامه انتي تنسي من دماغك اسمي انتي مين يبصلك اصلا انتي لو اخر بنت مش هحبك و قرب مني و حاول يقطعلي هدومي بس انا مشيت ودخلت الأوضه بسرعه بعد يومين من الي حصل في نص الليل كانت وتين نازله تشرب و هيا علي السلم اسلام كان طالع و قرب منها و كتم بقها و اخدها علي الاوضه
نيره بدموع :سيبني يا اسلام عشان خاطري سيبني امشي
اسلام كان شارب و هيا مش عارفه تصوت لان لو صوتت هيقوللها هيا الي غلطانه وكانت عماله تعيط
و اسلام بيبو*سها بعنف و دفن وشه برقبتها و قطع لها هدومه
نيره لقت كوبايه مايه جمبها أخدتها و ضربتها علي رأس اسلام
اسلام وقع علي الارض وهيا جرت علي الاوضه بسرعه
و قفلت الباب جامد و فضلت تعيط
باك وتين :معلش يا قلبي اسمعي كلامي بس وانتي مش هتندمي
نيره بحزن :مبقتش فارقه
وتين :ازي يعني لا ركزي معايا كده
وتين :اول حاجه انتي مدلوقه علي اوي
نيره:اعمل اي يعني
وتين :اتعملي ولا اكنه موجود
يعني انا بشوفك اول ما تشوفي تصابحي علي لا ده بقا مينفعش و فضلت تنصحها
وتين :انا همشي بقا
نيره :ماشي مع السلامه يا قمر
وتين :سلام يا قمر
وتين دخلت المطبخ و عملت عصير و طلعت الجنينه و اخدت قصه تتفرج عليها
بعد شويه صقر اجا اعد جمبها وهيا حتت رأسها علي صدرو
وهوا فضل يلعبلها في شعرها
وتين :صقر انا تعبانه اوي
صقر اتعدل بخوف :مالك يله نروح مستشفي
وتين هزت راسها بموفقه
و صقر ركب العربيه و خرج بسرعه راحو المستشفي
صقر :دكتوره بسرعههه
اجا دكتور بصوت مخيف :انا قولت دكتوره
اجت دكتوره و دخلوها اوضه الكشف بعد شويه الدكتوره خرجت
الدكتوره :الف مبروك المدام حامل
صقر بفرحه :حامل بجد شكره يا دكتوره
الحمدلله الحمدلله يارب
الدكتوره :بس هيا لازم تتغذه كويس
صقر بفرحه :حاضر حاضر
و دخل لي تين :و حضنها جامد :هنبقا اب وام يا وتيني
وتين بدموع : الحمدلله انا فرحانه اوي في في بطني نونو يتري ولد ولا بنت
صقر:الي يجيبو ربنا حلوه المهم انو منك يا وتيني
وتين :طب يله نروح
صقر :يله يا حبيبي
روحو البيت
صقر :عندي ليكم خبر حلوه و وتين كانت في حضنه
وتين حامل
الكل :الف مبروك
و صفيه و ولدها كانو مدايقين اوي و كان باين عليهم
صقر :انا طالع يا جماعه
وطلعو و شال وتين ولف بيها :انا فرحان اوي ي وتين
وتين :وانا كمان انا نسيت اقول لي ماما
رنت علي ممتها
وداد :ازيكم يا حبيبي
وتين: الحمدلله يا ماما انتي عامله اي
وداد :الحمد لله
صقر :وتين حامل
وداد بفرحه :بجد الحمدلله الحمدلله
طب اسيبكو انتو بقا يا حبيبي
بعد شويه وتين كانت في حضن صقر
وتين :انا فرحانه اوي اوي يا صقر
صقر وانا يا قلب صقر ..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية وتين الصقر)