روايات

رواية بطل قلبي الفصل العاشر 10 بقلم سيموو

رواية بطل قلبي الفصل العاشر 10 بقلم سيموو

رواية بطل قلبي البارت العاشر

رواية بطل قلبي الجزء العاشر

رواية بطل قلبي الحلقة العاشرة

💞مهلا ع قلبي رحماك يا سيدي💞
وصل احمد وهناء للمكان المقصود كان عباره عن بيت صغير فيه حوليه جنينه هناء وقفت لوسمحت ممكن اعرف احنا هنا فين وليه
احمد بغض النظر ع ريحه الشك الي ف كلامك بس برضوا هتعرفي لما ندخل
هناء ايه لا انا مش داخله غير لما اعرف
احمد بصي يا ستي عشان ترتاحي المكان دا انا باجي فيه لما اكون مدايق وعاوز افضفض مع حد ارتاح واكسب طاقه ايجابيه تخليني اقدر اكمل
هناء برضوا مفهمتش
احمد ضربها بخفه ع رأسها عشان كدا يغبيه بقولك لما ندخل يلا ومسك ايدها ودخلها وهما داخلين هناء كانت منبهره بجمال المكان وتناسقه
احمد ازيك يا دكتور منتصر
منتصر اهلا وسهلا عاش من شافك
احمد والله مشاغل ايه اخباركم امال فين مراميروا
منتصر متحترم نفسك ايه مراميروا دي اسمها مريم اغنيهالك
احمد يعني حرام ادلعه اشمعن انت
منتصر برضوا هيقول اشمعن متخلينيش أتغابا عليك
باااااااس انتوا كل ما تشوفوا بعض تتخانقوا
هناء بتبص لقيت واحده ايه ف الجمال جايه عليهم وف ايديها بنت صغيره
ياترا مين دا 🤔
وايه الي هيحصل 💞

في الجنينه قعدين بيهزروا ويضحكوا وهناء مبتسمه بس مش فاهمه هو احمد ليه جابها هنا حست بحد بيطبطب ع أيدها لقيتها مريم
ها يا هناء ولا اقولك هنو احلي قوليلي بقي انتي ف كليه ايه
هناء انا ف كليه التربيه قسم تاريخ سنه تانيه
مريم بس الي اعرفوا انو بتوع التاريخ دول بيبقوا رغيين يعني بحكم معرفتهم بالتاريخ والقصص
هناء مش عارفه والله بس انا مليش ف الكلام اوي يعني
مريم امممم قولتيلي
احمد ايه يا مريم ينفع كل ما اجي جوزك يعمل فيا كدا دا انا اتهزقت كل دا عشان بدلعك
مريم ☺️☺️معلش خليها عليا انت عارف منتصر
منتصر من وراها 🤨🤨مالو منتصر أن شاء الله
مريم احم اااقصد انك معروف أن انت بتغير
منتصر قعد جنبها وحضنها بتملك ومين ميغيرش وهو معاه القمر وبعدين الي عاوز يدلع ميدلع بس بعيد عنك يا قلبي
احمد اوبااا كدا بحكم اني ظابط هقبض عليك اداب متلبسين
الكل ضحك احمد غمز لمنتصر عشان يقوموا
منتصر متيجي العبك دور بلايستيشن ولا خايف لا اكسبك
احمد ههه تكسب مين دا انا هقطعك
منتصر يلا طب قدامي هنسيكم شويه مع بعض
مريم بعد ما مشيوا متيجي افرجك ع الجنينه منتصر بيقول أنها بقيت حلوه قوي خصوصا اننا ف الربيع اكيد الورد فتح مش كدا
هناء استغربت كلام مريم بس حاولت متبينش
مريم انتي ليه ساكته
هناء هقول ايه
مريم عارفه انا كنت زيك يمكن اكتر مكنتش بحب حد ولا لي اختلاط بحد دائما منعزله كنت حاسه اني لو اختلط بحد هيتنمر عليا أو يعاملني معامله شفقه انا بكره شعور اني اكون عبء ع حد
هناء انتي ليه بتقولي كدا انتي زي القمر
مريم الظاهر انك مش ملاحظه اني كفيفه
هناء 😰😧😯ازاي
مريم الفضل للي انا فيه وانك تشوفيني كدا لربنا ثم منتصر هو الي خلاني اكمل واقدر اتاقلم مع اعاقتي واديني قدامك بتعامل عادي والدليل انك مقدرتش تميزي اني كفيفه
هناء اه انا مكنتش متوقعه انك مش شايفاني لانك بتتعاملي عادي
مريم عارفه اول حاجه قالها ليا منتصر اوعي تفتكري أن الي انتي فيه دا شر ليكي أو غضب من ربنا لا كل حاجه بتحصل لينا ليها حكمه وقصادها جزاء وموعظه وخصوصا الحاجة إلى بتحصل من غير ما يكون لينا يد فيها قالي اني قويه برغم كل حاجه واني مميزه عشان ربنا بيحبني وعاوزني اشوف الناس ببصيرتي مش ببصري
صدقيني ساعتها حسيت اد ايه ربنا بيحبني واني مينفعش استسلم للاعاقه دي ع فكره منتصر كان دكتوري كنت بتعالج عنده من

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بطل قلبي)

اترك رد

error: Content is protected !!