روايات

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه البارت الرابع عشر

رواية لم يكن لي من البدايه الجزء الرابع عشر

رواية لم يكن لي من البدايه الحلقة الرابعة عشر

رباب بخوف استخبت ورا شمس ال كانت مصدومه
جه عليهم شخص واتكلم بغضب… اخيرا لقيتك يابنت 🐕تعالي معايا
رباب كانت بتعيط وخايفه مو*ت
الشخص دا حاول يشدها من ورا شمس بس شمس كانت مسكه فيها اوي
وكانت مرعوبه عليها
الشخص دا مسك رباب من شعرها… وكان بيجر فيها بغضب ورباب بتسنجد باي حد بس محدش كان عارف يحوش عنها لانه الشخص ده كان معاه ناس مسل*حين كتير ومحدش عارف ينقذها منهم
رباب بدموع… ابعد ايدك دي عني الحقوني شمس ابعد ابعد عني
وكانت بتحاول تفلت شعرها من ايدوا
شمس بغضب… ابعد ايدك عنها يا حي*وان
الشاب… بغضب.. ساب رباب وراح عند شمس وكان لسا هيمكسها من شعرها لقه بو*كس 👊في وشه
❤❤❤❤❤
عند ركان
ركان بغضب… انا مستحيل اني اسامح واحد اتعاون مع اخويا وهو عارف انه غلط*ان وغير كده ساعدوا بدل ماتوعيه انت عارف إن عدي طاي*ش وصوته من دماغو بس انتو اصحابه طول عمري بقول انت ال عاقل ال فيهم ياايهاب خيبت ظني فيك بجد
ايهاب بندم… انا عارف كل دا وعارف اني غلطان بس ولله حاولت مع عدي كتير الجرح بتاع شهد ال كانت عاملتو فيه اخدها شمس بذنبها وظالمها
ركان بهدوء… عارف كل دا بس ال بيحب حد مابيخلهوش ين*اذي
ايهاب بصدمه… انت عارف
ركان بسخريه… اه عارف دا حتي عدي عارف
ايهاب بصدمه اكبر… عدي
ركان… اه عدي واقولك عل حاجه اخويا بيغير
عل شمس منك وعارف كمان عدي عمل كدا ليه لانه كان مفكرك منافس ليه
ايهاب كان مصدوم 😳
ركان… عارف الصدمه ال عل وشك دي بتثبتلي ان عدي كان غ*بي يوم مافكرك انك منافس ليه
وانت اه*بل كدا عل فكره عدي ذكي جدا واكبر دليل انه كشفك
ايهاب… طيب اعمل ايه
ركان… بهدوء.. ال هقولك عليه بس هو ال هيتعمل
ايهاب… وانا مستعد اعمل اي حاجه
❤❤❤❤❤❤
كانت في بنت قاعده وبتعيط
جات عليها بنت كمان
… انسيه بقا اكيد معدش فكرك
البنت الاول… كل يوم بتحجج باي حجه عشان اشوفه وهو باين عليه نسيني
البنت التانيه بحزن… عليها.. لو كان فعلا بيحبك مكنش نسيكي بسهوله دي
البنت الاول بدموع… ليه حق انه ينسني ال حصل مش سهل علينا انا كل ما بفتكر ال حصل وقعدتت تعيط اكتر
البنت التانيه… بدموع… عارفه ال حصل بس ال حصل دا كان في صالحنا احنا
البنت الاول بدموع… انا هقوم اصلي تعالي ورايا
البنت التانيه… حاضر وقامت وراها
وكانو بيصلو وكل واحده بتدعي ان ربنا يستجاب ليها في دعاءها
❤❤❤❤❤❤
عند احمد
نادين وقعت احمد وعلي جريو عليها
علي بخوف… انتي كويسه
نادين… امم بس ايدي اتع*ورت
علي راح جاب لازق وحطو عل ايديها احمد كان واقف بيضحك عليهم
علي بستغراب… بتضحك عل ايه
احمد… عليك اول مره اشوف حب اتولد من يومين بس 😂
علي بخبث… يعني انت عمرك ما حبيت
احمد سرح في زكراتو
علي بخبث… اكبر… مين هيا ال خلت عيونك لمعو ها
احمد فاق عل كلامه وسابهم ومشي بس وهو ماشي… انجز يلا عندنا شغل
نادين بفضول… هو دكتور بيحب ومين ال بيحبها ها
علي بضحك.. ال باين انه بيحب بس مين معرفش بس اوعدك اني هاعرفها قريب اوي
نادين بفضول… ازاي
علي… احنا شباب وبنفهم بعض كويس اوي
❤❤❤❤❤❤
عند شمس
الشاب اخد 👊 في وشه
شمس بفرحه… ايمن
ايمن بغضب… ازاي تتجرء وتقرب عليهم ونزل فيه ض*رب مخدش كان عارف يحوشه من عليه
رباب بتشجيع… وفرحه… اض*ربو اضر*ب اكتر كمل عليه احسن يستاهل
ايمن كان مستغرب انها بتقولوا كدا وهيا بتكر*هو اكيد اذ*يها اوي كان بيض*رب فيه بغ*ل وغضب لحد ماالنض*رب نا*ر
شمس بصريخ… ايمننننن
❤❤❤❤❤❤❤
عدي كان واقف قدام مكتب حد
السكرتير… اتفضل مستنيك جوه
عدي… شكرا ودخل
الشخص ال كان عدي دخل عنده كان مديه ضهروا
عدي ببتسمه… كلو تمام هههههه
الشخص دا لف ليه وضحك هو كمان… هههههه وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية لم يكن لي من البدايه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *