روايات

رواية حبيبتي الشرطيه الفصل السادس 6 بقلم ياسمين سالم

رواية حبيبتي الشرطيه الفصل السادس 6 بقلم ياسمين سالم

رواية حبيبتي الشرطيه البارت السادس

رواية حبيبتي الشرطيه الجزء السادس

رواية حبيبتي الشرطيه الحلقة السادسة

نور بدلع لتغيظه : كلبتي انا وأشارت علي نفسها
يامن لسه هيمسكها من شعرها
زياد مسك يده
زياد ببرود : تؤ تؤ احنا ساكتين من الصبح مايصحش كده
يامن : شيل ايدك يا برنس
زياد ساب يد يامن واخذ نور وطلع
زياد بغيره : نور متقفيش مع يامن تاني سامعه
نور : زياد متعليش صوتك وبعدين انا حره اقف زي ما انا عايزه
زياد مسك يد نور ورفعها أمام وجهها
لا مش حره يا نور ايه مش شايفه الخاتم دا بتاع ايه لاحظي أنه انا خطيبك
نور : زياد انا وانت عارفين الخطوبه دي ليه ايه
زياد بصوت عالي : لااااا يا نور الخطوبه دي ليكي تمثيل أما بحبك بجد ونفسي تبقي ليا انا وبس
نور انصدمت : انت بتقول ايه يا زياد انت مش بتعتبرني اختك
زياد : لااا في حياتي ما اعتبرتك اختي
انتي الي طول عمرك مش شايفاني ومش شايفه الحب الي ظاهر ليكي
نور : خلاص يا زياد بسسسس وخلعت الخاتم اتفضل دا الخاتم بتاع حضرتك ومافيش بنا اي كلام غير الشغل وبس وتركته ودخلت الي الإدارة مره اخري
أما زياد بصريخ : لا يا نور مش بالسهوله دي مش بالسهولة دي يا نور هتخلي عنك انتي ملك انا وبس ومش هتبقي لحد غيري فاااااهمه ولكن نور دخلت ولم ترد عليه
نور في نفسها: دا طلع مجنون علي الاخر كل دا انا بعتربه اخويا لكن هو كان طمعان فيا هي الرجاله كده تديهم الامان ويخنوك استحاله نور الشرقاوي حد يمتلكها انا ملك لنفسي وبس
(حد يفهمني البنت دي بتفكر ازاي يا جدعان 🤣🤣🤣اضحكوا🤣🤣)
وقت الغداء اللواء محمد كان عزمهم علي الغداء في مطعم بما انهم اخيراا خلصو المهمه
وخرجوا جماعه وزياد حاول يكلم نور ولكن نور لم تعطيع وجه
يامن : انتي يا بت
نور : عايز ايه يا زفت
يامن : زفت في عينك سمعتكوا علي فكره وانتو بتفصلوا انتي وزيزو ههههه 🤣🤣🤣 كنت عايز الواد دا يتلبس في مصيبه عشان بطقهوش
نور : انو مصيبه
يامن : في حد ميعرفش نفسه
نور : ااااانا مصيبه
يامن : اييييييه دا انتي طلعتي بتفهمي ههههه 🤣🤣🤣
نور ركضت وراه وهو طلع يجري
وكل أنظاره عليهم ويامن وصل للعربيه وساق بسرعه أما نور فكانت جايه في عربيه زياد فا ماكنتش عارفه تركب فين
نور بغيظ : والله ماهسيبك يا يامن الكلب. يا حقير
زياد كان هيطق من الغيره : نور تعالي اركبي
نور : متشكره لخدماتك
زياد : خلصي يا نور
ياسين واحد من الرواد : انسه نور تعالي اركبي معايا
نور : مش عايزه اعذبك معايا
ياسين : عذاب ايه بس احنا رايحين نفس المكان
نور : إذا كان كده ماشي وركبت معاه
أما زياد : الله ينعلك يا نور كل دا عشان ايه مش عارف ودور السيار ومشي
في المطعم
قاعده علي.طاوله وكانت نور جنب يامن و ياسين وزياد
ياسين : انسه نور هتاكلي ايه
زياد : وانت مالك يا بني ادم انت
نور : زياد ممكن بلاش انسه دي انا نور وبس
أما يامن فكان بيضحك عليهم
نور ممكن : افهم ايه الي بيضحك
يامن : وانتي مالك
ياسين : اتكلم معاها عدل يا يامن
يامن : هو نور شغلتكم محاميين عندها ولا ايه يعني
زياد : وانت مالك
نور : ايه المسخره دي ناس تقرف تعالي يا ياسين
وراحوا هما الاثنين علي طاوله اخري
يامن : ايه الدلدول دا تاعلي يا ياسمين روح يا ياسمين
زياد : والحاج ياسين حاضر يا انسه نور ناس تعر
وطلبوا الاكل وكلو
نور أكلت هي وياسين
زياد كان بيأكل بغيظ : كنت ناقص ياسين كمان
يامن :🤣🤣🤣🤣 يا قلب امك
زياد : يامن ابعد عني
يامن : 🤣🤣🤣 خلاص
بعد ماخلصوا الأكل نور طلعت
ياسين ابوه تعب في المستشفي فسابهم و مشي ونور كانت مش لاقيه تاكسي
زياد : نور تعالي اركبي
نور : لا يا زياد راحت ركبت في عربيه يامن من غير متأخد اذنه
يامن. : انتي يا بت يالا غوري ايه الي ركبك هنا
نور ببراءه : مش انت قولتلي تعالي اركبي
يامن : انتي هتستعبطي عليا يالا انزلي
نور : هوووووش. سوق وانت ساكت
يامن : مش هسوق يالي انزلي
وطبعاً زياد مشي
فجأه يامن نزل وشال نور ورماها علي الرصيف ومشي
يامن : ايه التطفل دا ناقصك انا
ودور السيار ومشي
نور : برستيجي باظ علي الاخر ووقفت قبل أن يراها احد
(مش فهماكي انا يا نور يعني تفضحيه علي النت وتضربيه وعيزاه يوصلك )
نور أخير لقت تاكسي وروحت بيتها
نور لنفسها اخر مره امشي من غير سيارتي ودخلت المنزل
نور : يا اهل الدااااار يالي هنااااااا
ادهم : دايما كده عامله ازعاج
نور ركضت لعنده وضمته دومي حبيب قلبي تتتتتتم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حبيبتي الشرطيه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *